PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 12:22 pm

Nee, ik weet wat er in mijn portemonnee zit. Ik ga niet naar een winkel vol spullen die ik niet kan betalen. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 12:24 pm

joey schreef:Voor twee miljoen krijg je niet veel.
Jawel hoor, toentertijd Farfan of Gomes bijvoorbeeld :icon_biggrin.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » vr jun 22, 2007 12:26 pm

:stern.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 12:27 pm

Dat zijn uitzonderingen. Maar tegenover die spelers staan veel goedkope spelers die geen toevoeging bleken. Carrizo, Pla, Tardelli, Sun, etc. etc. Ook Piet de Visser kan de Farfannetjes niet van de bomen plukken. Zulke spelers zijn doorgaans juist heel duur.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 12:28 pm

joey schreef:Nee, ik weet wat er in mijn portemonnee zit. Ik ga niet naar een winkel vol spullen die ik niet kan betalen. :hypocrite.gif:
Wie niet waagt wie niet wint Joey !
En is zit een groot verschil tussen kunnen en willen...dat ik jou dat nog moet uitleggen.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 12:30 pm

joey schreef:Dat zijn uitzonderingen.
Jezus man, lighten up ! :kwijl.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 12:35 pm

Baseman schreef:
joey schreef:Dat zijn uitzonderingen.
Jezus man, lighten up ! :kwijl.gif:
Af en toe heb je een gelukje. Ajax had dat bijvoorbeeld met Maxwell. Maar doorgaans gaat het gewoon om GELD. Zuidamerikaanse spelers zijn peperduur.

generaal

Bericht door generaal » vr jun 22, 2007 12:37 pm

joey schreef:Ach, als je ziet dat ze zes komma zoveel miljoen betalen voor Lazovic... :smallgrin.gif:

Voor twee miljoen krijg je niet veel. Als PSV met dat geld de markt op gaat krijgt het geen betere linksback dan De Cler.
Ik denk van wel eigenlijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 12:41 pm

Dan hadden ze die meteen gehaald. Blijkbaar was De Cler nummer 1 op de lijst.

Er zijn 'gewoon' weinig goede linksbacks.

generaal

Bericht door generaal » vr jun 22, 2007 1:02 pm

joey schreef:Dan hadden ze die meteen gehaald. Blijkbaar was De Cler nummer 1 op de lijst.

Nee, Koeman kent gewoon weinig spelers.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jun 22, 2007 1:10 pm

generaal schreef:
joey schreef:Dan hadden ze die meteen gehaald. Blijkbaar was De Cler nummer 1 op de lijst.

Dus psv laat Koeman als eerste kiezen? :smallgrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » vr jun 22, 2007 1:15 pm

GangstaRiB schreef:
generaal schreef:

Dus psv laat Koeman als eerste kiezen? :smallgrin.gif:
Lazovic lijkt me een duidelijke Koeman-aankoop. PSV heeft zogenaamd niet al teveel geld en telt vervolgens doodleuk 6 miljoen euro neer voor derde spits Lazovic, terwijl er met node vervangers voor Alex en Cocu moeten worden aangetrokken: Te zot voor woorden.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 22, 2007 1:22 pm

psv heeft blijkbaar minder geld over voor de cler, minder geld over voor rat, minder geld over voor perez, wat een macht heeft die MvG.

Het aankoopbeleid is bij Ajax niet altijd goed, maar dit seizoen bakt psv er ook niet veel van. Roorda voor Moens, als Moens stopt, maar stopt Moens ook? Is Alex al officieel weg? Bakkal als opvolger van Cocu?

Een Braziliaanse rechtsback, international, zal niet goedkoop zijn, Reis is als vierde spts niet goedkoop, lazovic voor 6,6 miljoen is flink wat geld en nu is het geld op. Ik denk dat psv eerst moet verkopen, om weer te kunnen kopen.

Wie wordt er nu linksback bij psv? Salcido? Die wil toch weg? De Cler had het niet slechter gedaan dan die Chinees.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

generaal

Bericht door generaal » vr jun 22, 2007 1:27 pm

Mike Zonneveld is beter dan De Cler. Maar nog liever zou ik zonder Kromkamp en Zonneveld voetballen.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 1:39 pm

Demosthenes schreef:Een Braziliaanse rechtsback, international, zal niet goedkoop zijn, Reis is als vierde spts niet goedkoop
Sinds wanneer is Fagner international ?
En hij en Reis hebben PSV erg weinig gekost.

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 22, 2007 1:57 pm

Baseman schreef:
joey schreef:Ik zie wel een patroon. PSV komt tot overeenkomst met de speler, maar wil vervolgens (te) weinig betalen.
Dus het ligt puur aan PSV en niet aan de andere clubs die misschien wel te veel geld vragen ?
Lekker makkelijk...PSV heeft toch geld zat, dus 8 miljoen voor Lazovic, 3 miljoen voor De Cler en 2 miljoen voor Perez zijn zo op te brengen en daarbij ook nog enorm realistische prijzen. Sure.
2 miljoen teveel voor Perez Base?

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 22, 2007 2:14 pm

Baseman schreef:
Demosthenes schreef:Een Braziliaanse rechtsback, international, zal niet goedkoop zijn, Reis is als vierde spts niet goedkoop
Sinds wanneer is Fagner international ?
En hij en Reis hebben PSV erg weinig gekost.
Oké, jeugdinternational, hij is toch gescout op een WK/ZAK oi.d. Voor Ajax zijn die spelers al te duur en gezien de kosten die feyenoord heeft gemaakt voor Dondé en een bastos of bastos (niet die Portugees, maar de speler die uitblonk op het feyenoord toernooi, bij excelsior werd gestald en langzaam verdween), Braziliaanse jeugdinternationals zijn erg duur, maakt niet uit of ze Fagner of Reis heten.

De transfersommen ken ik (uiteraard) niet, die worden niet bekendgemaakt, maar als psv goedkoop inkoopt, waarom is er dan geen geld (over) voor rat, de cler, perez en wie ik nog heb gemist?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 3:16 pm

generaal schreef: Lazovic lijkt me een duidelijke Koeman-aankoop.
Piet de Visser is helemaal gek van Lazovic. Staat in de VI.

generaal

Bericht door generaal » vr jun 22, 2007 3:41 pm

joey schreef:
generaal schreef: Lazovic lijkt me een duidelijke Koeman-aankoop.
Piet de Visser is helemaal gek van Lazovic. Staat in de VI.
Dat betekent niet dat het geen Koeman-aankoop is. Koeman wil zo graag een dure derde spits. Voor 6 miljoen euro had ie ook El Ahmadi, N'kufo en Sankoh kunnen kopen.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 4:05 pm

Ik neem aan dat Koeman niet alleen beslist. Zo onprofessioneel zal het toch niet toegaan bij PSV?

Frank

Bericht door Frank » vr jun 22, 2007 4:20 pm

Zou Koeman toch iets kunnen of zouden ze bij Real ook helemaal gek zijn?

:hypocrite.gif:
Koeman op het lijstje van Real Madrid

AMSTERDAM - Real Madrid-voorzitter Ramón Calderon zei vrijdag op een persconferentie dat hij overweegt Ronald Koeman aan te stellen als nieuwe trainer. De PSV-trainer is één van de namen die Calderón in zijn hoofd heeft zitten. Ook de Fransman Arsène Wenger en de Deen Michael Laudrup staan op zijn lijstje.

Op dit moment is Fabio Capello trainer van de Koninklijke.

De drie namen die op het lijstje staan, zijn afkomstig van Predrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. "Mijatovic bepaalt hoe we ons team gaan verbouwen", legde Calderón uit.

"Daar hoort ook de beslissing bij of we een nieuwe trainer nodig hebben en wie dat zou moeten worden."

Druk

Door de opmerkingen van de voorzitter staat de positie van Capello nog meer onder druk. Ondanks het kampioenschap van de Koninklijke is het niet zeker dat de succesvolle coach ook volgend jaar op de bank zal zitten.

Capello nam begin deze week al afscheid van zijn spelers en zei in de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport dat hij met pensioen zou gaan als hij ontslagen wordt.

Kandidaat

Eerder deze week werd de Duitser Bernd Schüster genoemd als voornaamste kandidaat om de Italiaan op te volgen. Hij staat echter nog onder contract bij de Spaanse club Getafe.

"We respecteren zijn huidige verbintenis", zei Calderón. "Maar als hij iets kan veranderen bij zijn club komt hij mogelijk ook op ons lijstje."
www.nu.nl

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 22, 2007 4:20 pm

Ik hoop niet dat hij naar Real Madrid gaat, dan kan hij hier PSV verder naar de klote helpen. :1evil.gif:

BTW, generaal, lekker geslapen vannacht?

generaal

Bericht door generaal » vr jun 22, 2007 4:44 pm

Daniel_vT schreef:Ik hoop niet dat hij naar Real Madrid gaat, dan kan hij hier PSV verder naar de klote helpen. :1evil.gif:

BTW, generaal, lekker geslapen vannacht?
Mwah, het werd een latertje. Toen ik om half 2 wilde gaan slapen, kwam een huisgenote thuis en die heeft hier tot kwart over 4 gezeten :hypocrite.gif: .

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 22, 2007 4:54 pm

Frank schreef:Zou Koeman toch iets kunnen of zouden ze bij Real ook helemaal gek zijn?

:hypocrite.gif:
Ze zijn bij Real ook helemaal gek. Koeman of Capello: moeilijk hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 5:12 pm

Precies. Ik ben niet bijzonder onder de indruk van Capello bij Real maar als Real Koeman haalt zijn ze echt helemaal van de pot gerukt. Maar dat gaat niet gebeuren hoor.
joey schreef:Af en toe heb je een gelukje. Ajax had dat bijvoorbeeld met Maxwell. Maar doorgaans gaat het gewoon om GELD. Zuidamerikaanse spelers zijn peperduur.
De Nederlandse markt is relatief gezien veel duurder. Tenzij je als Ajax of PSV zijnde achter Tevez, Gago of Robinho aan gaat, natuurlijk.
Demosthenes schreef:Oké, jeugdinternational, hij is toch gescout op een WK/ZAK oi.d. Voor Ajax zijn die spelers al te duur en gezien de kosten die feyenoord heeft gemaakt voor Dondé en een bastos of bastos (niet die Portugees, maar de speler die uitblonk op het feyenoord toernooi, bij excelsior werd gestald en langzaam verdween), Braziliaanse jeugdinternationals zijn erg duur, maakt niet uit of ze Fagner of Reis heten.
Fagner en Reis hebben PSV vrijwel niets gekocht. Het is dus niet dat Ajax ze niet kan betalen. Ik denk eerder dat ze gewoon niet op zitten letten.

Gesloten