Dat kan natuurlijk prima met FeyenoordPienaar schreef: Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam ArenA voetballen.

Claudio Pizarro is de nieuwe Kezman bij Chelsea. Over een half jaar of een jaar wordt ie aan een Spaanse club uitgeleend... Real Madrid wilde niet achter blijven en trok een nieuwe Woodgate aan: Metzelder. Maar dit terzijde...Jabu schreef:Claudio Pizarro (Peruaan) is transfervrij van Bayern naar Chelsea gegaan en mocht zich vorig jaar in de belangstelling van Feyenoord 'verheugen'.
In Duitsland wordt ie tot de zwakste spelers in de BL gerekend. De Pienaar van 2003 hebben we bij Ajax en Dortmund de laatste jaren nooit meer gezien. Improductief, geen eindpass, blessuregevoelig: gewoon te weinig. Veel lopen is niet genoeg, zeker in Duitsland niet. Jammer, want hij was een erg leuke speler en een groot talent.LucaS schreef:Pienaar wilde heel graag bij Ajax blijven, maar ze hebben hem gewoon weggejaagd door een hongerloontje te bieden!
http://feyenoord.netwerk.toAkkoord met De Cler? Zaakwaarnemer spreekt het tegen
BRON: Radio Rijnmond
Volgens NOS Sportjournaal zou Feyenoord een akkoord hebben met Tim de Cler. Marcel Brands van AZ bevestigde tegenover Radio Rijnmond dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen. Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV.''
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler wortd er echter nog niet gepraat met Feyenoord: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.''
Niet té bang, bekijk dit vervolgens maar eens:generaal schreef:Ik was er al bang voor...
http://www.ad.nl/sport/article1453711.eceTim de Cler Feyenoorder
ROTTERDAM/ALKMAAR - Tim de Cler speelt de komende seizoenen voor Feyenoord. De linksback van AZ stond ook in de belangstelling van PSV, maar kiest dus verrassenderwijs voor Rotterdam.
Tim de Cler (l.) in duel met toekomstig ploeggenoot Danny Buijs. FOTO ANP
De Cler (28) had in Alkmaar nog een contract voor een jaar, maar mocht vertrekken omdat hij weigerde die verbintenis open te breken. Hoeveel geld Feyenoord voor De Cler betaalt, is niet bekend.
Met zijn overgang naar De Kuip doet De Cler sportief gezien ogenschijnlijk een stapje terug. AZ timmert al een aantal seizoenen nadrukkelijk aan de weg, terwijl Feyenoord vooral het afgelopen jaar maar wat aanmodderde. Het is nog allerminst zeker dat het komend seizoen beter zal gaan.
De Cler kreeg de afgelopen maanden echter steeds nadrukkelijker het gevoel dat hij aan iets anders toe was, ook al omdat vrijwel alle spelers met wie hij bij AZ naar de top groeide inmiddels uit Alkmaar zijn verdwenen.
Met de keuze voor Feyenoord verschaft De Cler zichzelf duidelijkheid. Aanvankelijk leek het erop dat de verdediger zijn zinnen had gezet op een buitenlands avontuur, maar toen PSV zich begin mei meldde was zijn belangstelling direct gewekt. In Eindhoven zoeken ze een linksback die ook aanvallend een duit in het zakje doet, in dat profiel past De Cler precies.
De afgelopen weken hadden PSV en AZ regelmatig contact over de transfersom voor De Cler en leek het slechts een kwestie van tijd voordat de international naar Eindhoven zou verhuizen. Hoewel AZ De Cler te kennen had gegeven dat hij moest vertrekken als de back zijn contract niet zou verlengen, stelde het zich in die onderhandelingen niet al te soepel op. In Alkmaar zagen ze de speler liever niet naar een directe concurrent voor de titel gaan.
Op de achtergrond sluimerde steeds de belangstelling vanuit Rotterdam, die de afgelopen dagen tot een akkoord tussen AZ en Feyenoord leidde. Gisteren streken de Rotterdammers ook de laatste plooien met De Cler glad.
Met De Cler slaat Feyenoord een opvallende én belangrijke slag op de transfermarkt. De club is niet alleen een international rijker, de komst van de geboren Leidenaar is ook een signaal naar andere kandidaat-aanwinsten én het Legioen. Vorig seizoen beklaagden de supporters zich, al dan niet terecht, dat Feyenoord het moest doen met afdankertjes van AZ (Stein Huysegems) en Ajax (Angelos Charisteas). Nu is het er dus in geslaagd een international voor de neus van landskampioen PSV weg te kapen.
De Cler is in de Kuip de gedoodverfde nieuwe linksback. Zijn komst stelt trainer Bert van Marwijk in staat om Royston Drenthe - afgelopen seizoen vaak links achterin spelend - als aanjager op het middenveld te gebruiken. In die rol maakt het talent momenteel veel furore op het EK-jeugd.
Met de komst van Van Marwijk en De Cler is de wederopbouw van de gevallen Rotterdamse topclub plotseling in volle gang. Naast de international hoopt Feyenoord ook nog altijd op Kevin Hofland. Verder zoekt het nog een ervaren middenvelder en een topspits. Voor die laatste vacature blijft Roy Makaay de gedroomde kandidaat.
Baseman schreef:En terecht, 4 miljoen voor een talentvolle linksback vind ik te veel geld. Ook al zou PSV wel geld zat hebben. Daarbij staat Pocognoli niet bekend vanwege zijn defensieve kwaliteiten. Hij kan een verbeterde uitvoering van De Cler worden, maar dat is hij nog niet.
Baseman schreef:Ik ben trouwens niet kapot van De Cler, vooral omdat hij verdedigend kwetsbaar is en Kromkamp verdedigend ook geen top is. Maar goed, je weet wel wat je aan hem hebt. Ik zie liever iemand anders komen, maar een slechte speler is De Cler niet.
Baseman schreef:Hij is nog niet gekocht, al is hij wel beter dan wat PSV nu heeft. Dat zegt ook voldoende over de andere linksbacks...
PS: Uitblinken in de Belgische competitie maakt iemand niet beter dan iemand die zich staande kan houden in de Eredivisie en de UEFA-Cup.
Pocognoli is zeker een talent, maar hij moet het nog waar zien te maken.
Baseman schreef:De Cler is geen ster in het verdedigen, maar hij is er zeker beter in dan Urby. En vooralsnog vind ik hem er ook beter in dan Pocognoli. Al moge het duidelijk zijn dat als Pocognoli zijn talent waar kan maken, dat hij dan een betere back wordt dan De Cler.
Ik kan me om de een of andere reden toch niet onttrekken aan de gedachte dat jij sowieso wel positief bent gestemd wanneer het om PSV gaat.Baseman schreef:De Cler heeft een degelijk en stabiel seizoen heeft gedraaid, hij maakt weinig fouten en kan aanvallend een steentje bjidragen.
Ze hebben geen linksback en voor de HCE is De Cler zeker geen verkeerde speler, Europees voetbal hebben ze toch geen last vanDuke schreef:Ach, ik vind het wel een goede zet van Feyenoord, De Cler is toch een degelijke speler, geen hoogvlieger, maar ook geen prutser. Feyenoord zal alleen wel wat teveel hebben betaald, schat ik zo in.