Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 12:33 pm

Voetske schreef:
joey schreef:
Voetske schreef:Maar AJAX ( van Geel ) roept wel dat mocht het een en ander niet door gaan Perez zich " gewoon " op 5 juli dient te melden, zie je het al voor je ?.
Zo werkt het toch? Een andere club of komen trainen bij Ajax. Wat moet MVG dan zeggen? Nee, ik zie niet in wat Ajax verkeerd doet.
Ik schetste de situatie indien de transfer niet doorgaat.Zie jij het al voor je Perez op de training met HtC.Verder zal het wel aan mij liggen maar er is nog 2 maanden transfer tijd, en dan nu al roepen dat mocht de transfer niet doorgaan dan dien je je "gewoon " te melden ..
Perez heeft publiekelijk te kennen gegeven geen probleem met HtC te hebben, wel met het feit dat hij niet in de basis staat, maar dat HtC de opstelling bepaalt.

Vanvond komt MvG toch bij Tien? Het zal wel niet mogen, maar het zou een stunt zijn als hij even liet zien wat psv geboden heeft.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

M..

Bericht door M.. » do jun 21, 2007 12:34 pm

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:
Voetske schreef: Oja, vergeten, als het goed gaat ligt het aan Henkie, gaat het fout ligt het aan mij ?.Zoiets toch ..
Wat jij wilt jongen....
Nee, dat is wat jij wil.
Ook goed.. het is jouw dag vandaag... ik ben tegen jou.. jij blij.. ik blij..

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 12:35 pm

Nee, nee, nee. Dat zei MVG helemaal niet. Hij zei wel dat toestanden in november/december Ajax de titel hebben gekost. Daardoor is toen veel puntverlies geleden. Maar hij gaf Perez niet speciaal de schuld, zeker niet van de 'tyfushond' van Sneijder. Bovendien heeft HtC inmiddels toegegeven dat ook hij in die situatie fouten heeft gemaakt.
Er ontstond een situatie waarin de ploeg van slag raakte door randzaken. Meer niet.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 12:36 pm

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Maarten127 schreef: Wat jij wilt jongen....
Nee, dat is wat jij wil.
Wat zit je nu toch te lullen man, wat is je probleem ?.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 12:39 pm

joey schreef:Nee, nee, nee. Dat zei MVG helemaal niet. Hij zei wel dat toestanden in november/december Ajax de titel hebben gekost. Daardoor is toen veel puntverlies geleden. Maar hij gaf Perez niet speciaal de schuld, zeker niet van de 'tyfushond' van Sneijder. Bovendien heeft HtC inmiddels toegegeven dat ook hij in die situatie fouten heeft gemaakt.
Er ontstond een situatie waarin de ploeg van slag raakte door randzaken. Meer niet.
Of HtC toegegeven heeft dat ie ook fouten heeft gemaakt doet er toch niet toe.De gemiste kans op de titel werd in de schoenen van Perez geschoven.De mindere periode met Sneijder werd ook mede op het bordje van Perez geschoven ...
Laatst gewijzigd door 999 op do jun 21, 2007 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 12:40 pm

joey schreef:Nee, nee, nee. Dat zei MVG helemaal niet. Hij zei wel dat toestanden in november/december Ajax de titel hebben gekost. Daardoor is toen veel puntverlies geleden. Maar hij gaf Perez niet speciaal de schuld, zeker niet van de 'tyfushond' van Sneijder. Bovendien heeft HtC inmiddels toegegeven dat ook hij in die situatie fouten heeft gemaakt.
Zoiets herinner ik me ook. MvG heeft het niet op de man gespeeld. Ik kan me wel voorstellen dat een speler die geschorst wordt (geldt ook voor Sneijder) door "iets stoms" zoals het woord kankerneger gebruiken tegen de grensrechter zijn team daarmee dupeert. Ajax was wel zijn invaller kwijt.
Vooruit dan voor jou het "weer "uitgelegd.In voetbal insidie vertelde M.V.G zonder met zijn ogen te knipperen dat Perez indirect/direct verantwoordelijk was voor a] het gedrag van Sneijder, en B] het mislopen van belangrijke wedstrijd punten.Dat jij zo af en toe bepaalde uitspraken van beleidsmensen van AJAX niet meer kan herrineren snap ik .. dat komt dan net WEER effe niet uit ...
Ach, wat is kwalijker. Eerlijk zeggen dat je het niet kunt herinneren (omdat het niet is gezegd?) of er een draai aan geven, waarbij je iemand de woorden in de mond legt die hij nooit heeft uitgesproken. Jij kiest voor het laatste?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 12:43 pm

Demosthenes schreef:
Zoiets herinner ik me ook. MvG heeft het niet op de man gespeeld. Ik kan me wel voorstellen dat een speler die geschorst wordt (geldt ook voor Sneijder) door "iets stoms" zoals het woord kankerneger gebruiken tegen de grensrechter zijn team daarmee dupeert. Ajax was wel zijn invaller kwijt.
Vooruit dan voor jou het "weer "uitgelegd.In voetbal insidie vertelde M.V.G zonder met zijn ogen te knipperen dat Perez indirect/direct verantwoordelijk was voor a] het gedrag van Sneijder, en B] het mislopen van belangrijke wedstrijd punten.Dat jij zo af en toe bepaalde uitspraken van beleidsmensen van AJAX niet meer kan herrineren snap ik .. dat komt dan net WEER effe niet uit ...
Ach, wat is kwalijker. Eerlijk zeggen dat je het niet kunt herinneren (omdat het niet is gezegd?) of er een draai aan geven, waarbij je iemand de woorden in de mond legt die hij nooit heeft uitgesproken. Jij kiest voor het laatste?
Slapgelul, ik geef nergens een draai aan.
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » do jun 21, 2007 1:07 pm

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:
Voetske schreef: Nee, dat is wat jij wil.
Mijn probleem in dit geval is dat je mijn opmerking meteen in het hoekje plaatst van 'de grote boze wereld is voor henk ten cate en dus tegen mij'

Je zal geen mogelijkheid onbenut laten om Ajax welke zwarte piet dan ook toe te schuiven in welk conflict dan ook.. en dan henk ten cate in het byzonder. Ik zit te wachten op de post waarin je htc er de schuld van geeft dat Ajax de cl finale in 12996 verloren heeft... dat was het wel volgens mij.. verder is alles goed hier.. en met jou?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 1:11 pm

Kan het verder over Perez?

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 1:41 pm

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Maarten127 schreef: Ook goed.. het is jouw dag vandaag... ik ben tegen jou.. jij blij.. ik blij..
Mijn probleem in dit geval is dat je mijn opmerking meteen in het hoekje plaatst van 'de grote boze wereld is voor henk ten cate en dus tegen mij'

Je zal geen mogelijkheid onbenut laten om Ajax welke zwarte piet dan ook toe te schuiven in welk conflict dan ook.. en dan henk ten cate in het byzonder. Ik zit te wachten op de post waarin je htc er de schuld van geeft dat Ajax de cl finale in 12996 verloren heeft... dat was het wel volgens mij.. verder is alles goed hier.. en met jou?
Mij gaat alles goed, vooral nadat ik deze onzin heb gelezen. of met Perez te spreken: ik kan me helemaal niet vinden in het door jou geschetste beeld ( o.i.d. )
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » do jun 21, 2007 2:39 pm

Leest lekker overzichtelijk dat:

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 2:42 pm

Ja, nogal. Temeer daar het slechts zijdelings over Perez gaat.

Wat verwachten jullie? Komt het nog rond?

jabu

Bericht door jabu » do jun 21, 2007 2:43 pm

Ergens hoop ik van niet en hoop ik dat Perez een mooie club in het buitenland vindt.

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 2:52 pm

joey schreef:Ja, nogal. Temeer daar het slechts zijdelings over Perez gaat.

Wat verwachten jullie? Komt het nog rond?
Is koffiedik kijken, wij weten niet wat Psv nu precies geboden heeft.Als er echt een groot verschil inzit dan ben ik bang van niet.Terecht, AJAX bepaald de prijs niet Psv.Alleen lijkt me, en dat gaf ik al eerder aan ( en toen stonden er op eens een paar ( weer ) op hun achterste poten ) het wenselijk voor BEIDE partijen dat Perez vertrekt.Eigenlijk kan dat niet meer anders ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 21, 2007 2:54 pm

Dat laatste ben ik met je eens, maar het is veel te vroeg om de prijs te laten zakken. Het transferluik duurt nog tot 1 september.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 2:56 pm

Natuurlijk is het wenselijk dat er een goede oplossing komt. Maar....Perez kon weten dat Ajax hem niet bijna voor niets naar PSV zou laten gaan. Hij maakt het zichzelf ook moeilijk met zijn keuze.

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 3:39 pm

joey schreef:Natuurlijk is het wenselijk dat er een goede oplossing komt. Maar....Perez kon weten dat Ajax hem niet bijna voor niets naar PSV zou laten gaan. Hij maakt het zichzelf ook moeilijk met zijn keuze.
Jij eet toch ook geen spruitjes als je die niet lust .. Perez mag toch vinden dat ie niet bij Feyenoord wil voetballen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 3:49 pm

Natuurlijk, maar uitgerekend PSV...

Feyenoord is vooralsnog geen concurrentie.

jabu

Bericht door jabu » do jun 21, 2007 3:52 pm

Het lijkt mij logisch dat Perez nog ambitie heeft en niet wil overstappen naar MVV. Naar AZ wil hij natuurlijk niet meer terug, dan kom je al snel bij PSV terecht. Dat is het risico als een speler weg mag.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 3:54 pm

Prima, dat wil Perez allemaal (in Nederland blijven, naar een club die...blabla...etc), maar Ajax heeft ook nog iets te willen.

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 3:54 pm

joey schreef:Natuurlijk, maar uitgerekend PSV...

Feyenoord is vooralsnog geen concurrentie.
Tis de landskampioen van de laatste jaren, snap wel wat je bedoelt .. maar ik denk dat er nog maar weinig spelers zijn die weigeren om naar de concurrent te gaan, dacht jij niet ?.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 3:57 pm

Het kan allemaal, maar niet (bijna) voor niets.

Perez moet wel begrijpen dat er voor Ajax ook grenzen zijn.

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 4:01 pm

joey schreef:Het kan allemaal, maar niet (bijna) voor niets.

Perez moet wel begrijpen dat er voor Ajax ook grenzen zijn.
Maar dat bestrijd ook niemand volgens mij.Maar een speler ( Perez ) onbelangrijk maken en vervolgens de hoofdprijs willen cashen kan ook niet lijkt me ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 4:03 pm

Wie heeft het over de hoofdprijs? Ajax krijgt nooit meer voor Perez wat het heeft betaald. Dat weet MVG ook wel. Ajax probeert gewoon zoveel te krijgen dat het niet extra op hem hoeft af te schrijven.

999

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 4:06 pm

joey schreef:Wie heeft het over de hoofdprijs? Ajax krijgt nooit meer voor Perez wat het heeft betaald. Dat weet MVG ook wel. Ajax probeert gewoon zoveel te krijgen dat het niet extra op hem hoeft af te schrijven.
1,8 Miljoen zou AJAX vragen aan Feyenoord, ik vindt dat voor een speler van 32 die 2,5 miljoen heeft gekost en in principe niet meer thuis hoort bij AJAX een hoofdprijs ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie