EK onder 21
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Dat telt niet, anders krijgen opeens alle spelers behalve je 3 beste penalty nemers kramp... Ik denj: Oranje gaat er alsnog uit.Columbus schreef:Misschien dat hij vanwege een blessure op voorhand al geen penalty zou nemen....Voetske schreef:Belachelijk, hoe zit dat nu met Donck ??.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik weet niet, Foppe stond op het veld om dat een bepaalde speler de penaltie niet wilde nemen ... dat deed ie met een reden ... Donck vertikt het ( met zijn geschiedenis ) een pingel te nemen terwijl ie dat wel zou moeten ..Columbus schreef:Misschien dat hij vanwege een blessure op voorhand al geen penalty zou nemen....Voetske schreef:Belachelijk, hoe zit dat nu met Donck ??.
Laatst gewijzigd door 999 op wo jun 20, 2007 8:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Jij je zin. Drenthe heeft vandaag niet z'n geweldige traptechniek geëtaleerd.Baseman schreef:Yeah right, een bruikbare voorzet vanaf 30 meter ?Thomas schreef:maar Drenthe heeft gewoon een uitstekende traptechniek en heeft genoeg bruikbare ballen gegeven.
Dan is ook Janssen kansloos tegen die grote Engelsen die alle tijd hebben om zich goed op te stellen.
Hij heeft er 3 gepakt hoor.brigade zuid schreef:he he eindelijk Waterman. O God nu De Ridder
Ik neem dat het bij Donk vroeg genoeg is aangegeven. Anders had Foppe er niet zo'n punt van gemaakt bij Taylor.De Dominee schreef:Dat telt niet, anders krijgen opeens alle spelers behalve je 3 beste penalty nemers kramp... Ik denj: Oranje gaat er alsnog uit.Columbus schreef:Misschien dat hij vanwege een blessure op voorhand al geen penalty zou nemen....Voetske schreef:Belachelijk, hoe zit dat nu met Donck ??.
-
- AT Toto winner 15/16
YesThomas schreef:Jij je zin. Drenthe heeft vandaag niet z'n geweldige traptechniek geëtaleerd.

Maar goed, dan verschillen we van mening hierover.
Edit: Inderdaad een knappe pingel, zijn tweede.
Klopt, maar de manier waarop...de scheids had eigenlijk alle drie de gestopte pingels moeten laten overnemen, Waterman stapte iedere keer veel te vroeg naar voren. Gelukkig liet de scheids het toe !Hij heeft er 3 gepakt hoor.
Dat lijkt me ook, slimme actie van Foppe.Ik neem dat het bij Donk vroeg genoeg is aangegeven. Anders had Foppe er niet zo'n punt van gemaakt bij Taylor.
Laatst gewijzigd door Baseman op wo jun 20, 2007 8:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Jawel, maar zijn voorzetten waren ook vrij makkelijk te verdedigen omdat ze van te ver kwamen.Thomas schreef:Jij je zin. Drenthe heeft vandaag niet z'n geweldige traptechniek geëtaleerd.Baseman schreef:Yeah right, een bruikbare voorzet vanaf 30 meter ?Thomas schreef:maar Drenthe heeft gewoon een uitstekende traptechniek en heeft genoeg bruikbare ballen gegeven.
Dan is ook Janssen kansloos tegen die grote Engelsen die alle tijd hebben om zich goed op te stellen.