EK onder 21
Moderator: mods
Aan de scheids zal het in ieder geval niet liggen. Als de Engelsen thuis hadden gespeeld, was die goal gewoon afgekeurd.Voetske schreef:Daar heb je weer het thuisvoordeel .. nu eroverheen .. moet kunnen .. .en dan vlug weer vergeten deze wedstrijd ...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wat een marzel zeg
maar in mijn ogen gewoon een terecht doelpunt. Of het verdiend is laat ik in het midden. Hopelijk geeft een italiaans/Engels team wat eurootjes uit voor Babel/Maduro
Wat een drama die 2.
Wel moet ik zo eerlijk zeggen dat niet alleen die 2 slecht spelen maar dit zijn Ajax spelers en daar verwacht ik meer van, simpel.

Wat een drama die 2.
Wel moet ik zo eerlijk zeggen dat niet alleen die 2 slecht spelen maar dit zijn Ajax spelers en daar verwacht ik meer van, simpel.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Oh sorry, dacht echt dat het Babel was.
Hij zwerft deze wedstrijd (en de vorige ook) een stuk beter dan in eerdere wedstrijden en speelt secuur. Daarnaast is hij bij de meeste gevaarlijke momenten betrokken geweest en laat de ondersteuning vaak op zich wachten.Baseman schreef:PS: Speelt Babel zo goed dan ? Ik heb de 2e helft de wedstrijd op de achtergrond aan staan, maar voor een aanvaller is Babel weinig gevaarlijk.
- SylvievdVaart