EK onder 21

De laatste loodjes voor het hoogst haalbare

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 5:59 pm

Slecht verdedigd van Vlaar, zeg.

Engeland geeft over hun rechterkant alle ruimte voor de voorzet omdat ze dat prefereren boven de 1 op 1 duels aangaan met Drenthe.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 6:02 pm

Ja, ze hebben goed gezien dat De Ridder er niet veel van kan.

Ze maken de ruimtes klein voor Babel en Drenthe. Van de rest hebben ze niet veel te duchten.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 6:05 pm

Huh? Ik bedoelde juist dat Drenthe alle ruimte krijgt voor de voorzet. Ze willen niet korter op hem spelen wanneer hij al eenmaal aan de bal is omdat ze het 1 op 1 verliezen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo jun 20, 2007 6:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 6:06 pm

joey schreef:Ja, ze hebben goed gezien dat De Ridder er niet veel van kan.

Ze maken de ruimtes klein voor Babel en Drenthe. Van de rest hebben ze niet veel te duchten.
En zetten een beetje druk op Maduro ....
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jun 20, 2007 6:10 pm

Je mist toch wel een koele afmaker in dit soort wedstrijden. Babel die steeds weigert op doel te schieten... gek wordt je er van.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 6:14 pm

Voetske schreef:
joey schreef:Ja, ze hebben goed gezien dat De Ridder er niet veel van kan.

En zetten een beetje druk op Maduro ....

Dat ook, maar die komt niet eens aan de bal.

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 20, 2007 6:16 pm

Thomas schreef:Huh? Ik bedoelde juist dat Drenthe alle ruimte krijgt voor de voorzet. Ze willen niet korter op hem spelen wanneer hij al eenmaal aan de bal is omdat ze het 1 op 1 verliezen.
Drenthe krijgt inderdaad alle ruimte, maar omdat ze 1 op 1 verliezen? Drenthe zoekt die ene wel op, maar wint niet. Voorzetten zijn niet zo gevaarlijk.

Kansen hebben we niet afgedwongen op een enkele actie van Babel na.

Vlaar verdedigde bij dat doelpunt zoals Drenthe tegen Groningen verdedigde. Donk valt niet tegen, maar kan niet beter.

Tot nu toe: we voetballen te weinig, waarschijnlijk omdat we dat niet zo goed kunnen, van achteren uit of niet durven? Het middenveld van ons redt het niet, Maduro wil geen fouten maken, neemt dus geen risico, Bakkal weinig gezien, de centrumverdedigers zijn opbouwend niet sterk genoeg. Er is te weinig aanvoer, De Ridder verdedigt redelijk!

Die aanvoerder van Engeland loopt goed te voetballen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

generaal

Bericht door generaal » wo jun 20, 2007 6:18 pm

Ik ben niet zo kapot van Engeland. Het is dat de Ajacieden door het ijs zakken met Vlaar en Waterman, anders stond Nederland al met 2-0 voor. Jammer dat Aissati, Afellay en Schaars niet met Drenthe op het middenveld staan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 6:18 pm

Demosthenes schreef:
Thomas schreef:Huh? Ik bedoelde juist dat Drenthe alle ruimte krijgt voor de voorzet. Ze willen niet korter op hem spelen wanneer hij al eenmaal aan de bal is omdat ze het 1 op 1 verliezen.
Drenthe krijgt inderdaad alle ruimte, maar omdat ze 1 op 1 verliezen? Drenthe zoekt die ene wel op, maar wint niet. Voorzetten zijn niet zo gevaarlijk.
Als iemand eenmaal op volle snelheid is -wat al snel gebeurt met Drenthe als je hem niet meteen stoort wanneer hij aan de bal is- kan je beter op een wat grotere afstand verdedigen. Dat doet Engeland dus ook, waardoor Drenthe tot nu toe vaak kiest voor z'n voorzet. Die voorzetten zijn overigens uitstekend. Nederland heeft alleen totaal geen kopkrachtige spelers.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 6:21 pm

generaal schreef:Ik ben niet zo kapot van Engeland. Het is dat de Ajacieden door het ijs zakken met Vlaar en Waterman, anders stond Nederland al met 2-0 voor. Jammer dat Aissati, Afellay en Schaars niet met Drenthe op het middenveld staan.
Lees ik dat goed? Maak jij er weer een Ajax-PSV-spelletje van?

Die Afellay van jullie is altijd geblesseerd, Aissati viel bij de eerste duw om en Bakkal bakt er niets van. Beerens is blijkbaar nog slechter dan De Ridder, moet je nagaan.

Heb je nou nog wat? :hypocrite.gif:

(geintje)

generaal

Bericht door generaal » wo jun 20, 2007 6:22 pm

joey schreef:
generaal schreef:Ik ben niet zo kapot van Engeland. Het is dat de Ajacieden door het ijs zakken met Vlaar en Waterman, anders stond Nederland al met 2-0 voor. Jammer dat Aissati, Afellay en Schaars niet met Drenthe op het middenveld staan.
Lees ik dat goed? Maak jij er weer een Ajax-PSV-spelletje van?

Die Afellay van jullie is altijd geblesseerd, Aissati viel bij de eerste duw om en Bakkal bakt er niets van. Beerens is blijkbaar nog slechter dan De Ridder, moet je nagaan.

Heb je nou nog wat? :hypocrite.gif:

(geintje)
Nee, je leest niet goed.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 6:22 pm

Daar was ie bijna ..
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » wo jun 20, 2007 6:24 pm

Dat was een goede loopactie zonder bal van Babel.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jun 20, 2007 6:25 pm

Er zit te weinig creativiteit en dus balans in dit elftal. Allemaal leuke pingeldozen zonder rendement. Wie hebben we nog als Appie Hapie spits?

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 20, 2007 6:29 pm

Beerens zou op rechts misschien iets kunnen betekenen, de ridder op 10??? Rigters heeft niets in te brengen, wie weet Babel in de spits. Vervanger voor Maduro = ???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

generaal

Bericht door generaal » wo jun 20, 2007 6:31 pm

Ik wil Tim Janssen wel in de spits met Babel in z'n rug.

Baseman

Bericht door Baseman » wo jun 20, 2007 6:32 pm

Vlaar ging het duel erg dom aan bij de 0-1, maar vooral Waterman ging daar in de fout. Wat een slome duik en waarom gaat hij in hemelsnaam met 2 armen naar die bal ???

De wedstrijd is verder niet ontzettend boeiend, Engeland vindt het wel goed zo en Jong Oranje komt er niet doorheen.

PS: Babal pleegt een aanslag op zijn eigen keeper, ook een manier :icon_biggrin.gif:

PPS: Ik vind het ook vreemd dat Janssen niet wordt ingebracht, een goaltjesdief en hij is wel kopsterk. Rigters laat helemaal niets zien.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 20, 2007 6:35 pm

Het grote tijdrekken is begonnen.

Zogenaamd sportief, die Engelsen. Nou, doe mij maar de Duitsers.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 6:36 pm

generaal schreef:Ik wil Tim Janssen wel in de spits met Babel in z'n rug.
Ik ook, haal die Rigters er maar uit. Babel moet alles alleen doen.

Je merkt nu dat Aissati ontbreekt, de passing verloopt veel te traag. Maduro speelt constant breed.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 6:38 pm

Als kijkspel is het drie keer niks !!!.
Blij met de punten ...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo jun 20, 2007 6:40 pm

Baseman schreef:Vlaar ging het duel erg dom aan bij de 0-1, maar vooral Waterman ging daar in de fout. Wat een slome duik en waarom gaat hij in hemelsnaam met 2 armen naar die bal ???

De wedstrijd is verder niet ontzettend boeiend, Engeland vindt het wel goed zo en Jong Oranje komt er niet doorheen.
Niet te geloven. Het elftal is nota bene kampioen van Europa, ongeslagen groepswinnaar en plaatste zich vlekkeloos voor de OS. En ja hoor, zodra Van Bommel met het elftal in verband wordt gebracht zet direct het verval in en worden ze kansloos uitgeschakeld. Vriend en vijand moeten het toch wel met elkaar eens zijn dat die vent ongeluk brengt!

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 6:40 pm

Dia Maduro komt gewoon snelheid tekort ..
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo jun 20, 2007 6:40 pm

waarom komt die bruins er niet in... wat creativiteit is echt niet verkeerd!

generaal

Bericht door generaal » wo jun 20, 2007 6:41 pm

joey schreef:
generaal schreef:Ik wil Tim Janssen wel in de spits met Babel in z'n rug.
Ik ook, haal die Rigters er maar uit. Babel moet alles alleen doen.

Je merkt nu dat Aissati ontbreekt, de passing verloopt veel te traag. Maduro speelt constant breed.
Ik vind het vooral een tactische fout van Foppe om met Bakkal en De Ridder te starten tegen een ploeg als Engeland. Nou heeft ie Beerens voor Bakkal gebracht, dus het lijkt mij een definitieve overwinning voor Engeland. Pearce is geen domme vent en heeft het flankvoetbal van Nederland volledig ingekapseld met fysieke jongens die er kort op zitten. Raar dat Foppe dit niet ziet.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 6:41 pm

Dubbel schreef:
Baseman schreef:Vlaar ging het duel erg dom aan bij de 0-1, maar vooral Waterman ging daar in de fout. Wat een slome duik en waarom gaat hij in hemelsnaam met 2 armen naar die bal ???

Niet te geloven. Het elftal is nota bene kampioen van Europa, ongeslagen groepswinnaar en plaatste zich vlekkeloos voor de OS. En ja hoor, zodra Van Bommel met het elftal in verband wordt gebracht zet direct het verval in en worden ze kansloos uitgeschakeld. Vriend en vijand moeten het toch wel met elkaar eens zijn dat die vent ongeluk brengt!
Wat een gelul .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

Plaats reactie