Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 19, 2007 9:45 pm

joey schreef: Misschien weten we vanavond meer, want ik heb begrepen dat MVG in De Wedstrijden zit.
Vol verwachting... maar nee hoor vergeet het maar.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:47 pm

Sorry, ik zie nu op AN dat MVG pas donderdag komt. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 19, 2007 9:48 pm

Kleinigheidje hou je altijd, dan donderdag maar weer kijken.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 10:42 pm

Op www.vi.nl staat dat Ajax akkoord was met het bod van Feyenoord, dat 1,8 miljoen zou bedragen. Het bod van PSV zou daar niet bij in de buurt komen.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 1:18 am

joey schreef:Op www.vi.nl staat dat Ajax akkoord was met het bod van Feyenoord, dat 1,8 miljoen zou bedragen. Het bod van PSV zou daar niet bij in de buurt komen.
Je gaat nu Derksen en de V.I. citeren terwijl je die bijna al een jaar lang aan het afschieten bent :aai.gif: , volgens mij gaat het erom of Perez naar Feyenoord wil, die wil dus niet.En dan kan AJAX wel gaan zitten piepen maar dan houdt het op.Stel Bochum is akkoord met AJAX over Sneijder, maar Sneijder wil daar niet naar toe, die gaat dan toch ook niet .....

Perez had/heeft geen akkoord met Feyenoord.En als ie niks getekend heeft kun je lullen tot dat hij een ons weegt, speculeren of dat ie misschien wel een mondeling akkoord had ( wat ik betwijfel ) .. maakt allemaal niks uit.Perez gaat daar naar toe waar HIJ naar toe wil ... en als Psv ( of welke club ook ) niet aan de vraagprijs wil of kan voldoen dan blijft ie gewoon ...

Jammer is dat als HtC het ietsje slimmer en eerlijker aan had gepakt je ook dit seizoen van de diensten van Perez goed gebruik had kunnen maken, want ondanks het norse uiterlijk van de Deen, die overgens in elk ( publiek ) interview goed overkomt en nergens en niemand het idee geeft dat ie een " moeilijke " jongen is, kan ie natuurlijk wel voetballen.
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 20, 2007 7:18 am

'PSV doet nieuw bod op Ajax-middenvelder Perez'
Datum: 19-jun-2007 23:54

PSV heeft bij Ajax een nieuw bod op Kenneth Perez uitgebracht. Volgens de website van AD Sportwereld komen beide partijen woensdag bijeen om de overgang af te ronden. "De onderhandelingen lopen. Naar ik heb begrepen, heeft PSV voor de derde keer een bod gedaan", verklaarde technisch directeur Martin van Geel, die net terugkwam van vakantie.

Ajax wees het eerste en tweede bod van PSV op Perez af en was ondertussen met Feyenoord wel akkoord over een transfersom. De 32-jarige Deen verhuisde medio 2006 van AZ naar Ajax. Onder trainer Henk ten Cate kreeg hij geen basisplaats en ook volgend seizoen hoeft hij niet te rekenen op een plek bij de eerste elf.
http://www.sportweek.nl/detail.asp?grou ... wsid=32453

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jun 20, 2007 8:12 am

Voetske schreef:
Jammer is dat als HtC het ietsje slimmer en eerlijker aan had gepakt je ook dit seizoen van de diensten van Perez goed gebruik had kunnen maken, want ondanks het norse uiterlijk van de Deen, die overgens in elk ( publiek ) interview goed overkomt en nergens en niemand het idee geeft dat ie een " moeilijke " jongen is, kan ie natuurlijk wel voetballen.
Ten Cate is juist wel eerlijk geweest tegenover Perez. En wat bedoel je met slimmer?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 9:17 am

Duke schreef:
Voetske schreef:
Ten Cate is juist wel eerlijk geweest tegenover Perez. En wat bedoel je met slimmer?
HtC is helemaal niet eerlijk geweest tegen Perez, heeft Babel een wedstrijd of tien laten aanklooien terwijl er een goede alternatief op de bank zat.Vertelt zonder met z'n ogen te knipperen dat Perez geen middenvelder is, maar laat hem wel op die positie opdraven.Slimmer, gewoon, gun je reserve aanvoerder, wat in mijn beleving inhoudt dat je dan de TWEEDE beste speler van het veld/selectie bent ( en die hoort gewoon te spelen ( al zullen er nu weer andere opstaan en zeggen dat het normaal is dat je je reserve aanvoeder op de bank zet ) in de basis te staan ) meer speelminuten zodat hij ook echt een kans krijgt.
Laatst gewijzigd door 999 op wo jun 20, 2007 9:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Arthur

Bericht door Arthur » wo jun 20, 2007 9:19 am

Perez is een totaal andere speler dan Babel (hun kwaliteiten zijn bijna tegenovergesteld), dus als Ten Cate op een bepaalde manier wil spelen is Perez helemaal geen alternatief op linksbuiten.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 9:26 am

Wel als Babel in die bepaalde manier waarin HtC wil spelen, al weet ik tot vandaag nog steeds niet waar HtC naar toe wil met 2 incompetente buitenspelers zoals Babel en De Mul, het nog steeds het niet laat zien.

Iedereen heeft het over het 4-3-3 systeem, in mijn beleving past daar Babel niet in, helemaal niet als buitenspeler.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 9:46 am

Arthur zegt het al, Perez is niet het type linksbuiten dat HtC wil zien. Dat mag hij vinden, hij is de trainer. Dat is jammer voor Perez, maar er is niets oneerlijks aan.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jun 20, 2007 9:49 am

Je kunt het met de keuzes van HtC niet eens zijn (zoals Voetske), maar dat recht heeft hij toch? Dat heeft niets met wel of niet eerlijk zijn te maken. En wat Ten Cate aan Perez over zijn rol komend seizoen heeft verteld, weten we al helemaal niet. We kunnen hooguit dingen aannemen. Maar ook dat heeft niets met eerlijkheid te maken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 10:00 am

Niet ?, gelijke kansen heeft ook met gelijke criteria te maken.Als de een mag aanmodderen tot dat ie een ons weegt, fouten mag maken dat je overwinningen kost en de ander bij het minste of geringste het veld moet ruimen of z.g.n. ineens niet meer in het plaatje past ben je voor mij niet eerlijk ...
Blij met de punten ...

Arthur

Bericht door Arthur » wo jun 20, 2007 10:10 am

Voetske schreef:Niet ?, gelijke kansen heeft ook met gelijke criteria te maken.
Een van de criteria die Ten Cate voor een linksbuiten aanhoudt is dat hij snel moet zijn. Het is duidelijk dat Perez daar niet aan voldoet, dus die wordt niet (vaak) opgesteld. Volkomen logisch en er is niks oneerlijks aan.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 20, 2007 10:11 am

Daarnaast heeft Perez zich toch ook regelmatig niet laten zien als linksbuiten of als schaduwspits. In ieder geval onvoldoende om te laten zien dat hij een kans verdiende in plaats van Babel (die de voorkeur had van Ten Cate). Om het nog maar niet te hebben over Sneijder.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 10:13 am

Arthur schreef:
Voetske schreef:Niet ?, gelijke kansen heeft ook met gelijke criteria te maken.
Een van de criteria die Ten Cate voor een linksbuiten aanhoudt is dat hij snel moet zijn. Het is duidelijk dat Perez daar niet aan voldoet, dus die wordt niet (vaak) opgesteld. Volkomen logisch en er is niks oneerlijks aan.
Ja hoor dit ik vaker, maar ik ben deze uitspraak(en) van HtC nog nergens tegen gekomen, misschien zou je me de weg kunnen wijzen ?.
Blij met de punten ...

Arthur

Bericht door Arthur » wo jun 20, 2007 10:18 am

Het blijkt vooral uit zijn daden: Babel, De Mul en Leonardo (evt. Mitea) zijn zijn soort buitenspeler.

Ik ben overigens ook van mening dat het totaal niet werkte toen Perez in het begin linksbuiten speelde. Hij trok constant naarbinnen en liep zo de gaten dicht. Babel was niet altijd sterk, maar hij liep Sneijder tenminste niet in de weg waardoor die kon exceleren.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 10:25 am

Arthur schreef:Het blijkt vooral uit zijn daden: Babel, De Mul en Leonardo (evt. Mitea) zijn zijn soort buitenspeler.

Ik ben overigens ook van mening dat het totaal niet werkte toen Perez in het begin linksbuiten speelde. Hij trok constant naarbinnen en liep zo de gaten dicht. Babel was niet altijd sterk, maar hij liep Sneijder tenminste niet in de weg waardoor die kon exceleren.
Typisch, geen uitspraak van HtC, tenminste je kunt het niet vinden.Het blijkt uit zijn daden.Tja als je zou begint dan mogen wij ook zeggen dat uit zijn daden blijkt dat ie een gruwelijke hekel aan Perez heeft ..

En zal het nog eens een keertje nakijken als ik tijd heb, maar ik schat zo met de natte vinger in dat Perez zo'n minuutje of 40 als linksbuiten heeft gespeeld, wel een beetje weinig om van een eerlijke kans te spreken ...
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » wo jun 20, 2007 10:29 am

Neem je de voorbereiding op dit seizoen ook mee in je berekening?
En voor het gemak.. HTC heeft Perez misschien ook op trainingen uitgeprobeerd als linksbuiten. Hebben wij niet gezien, maar naar mijn mening mag een technische staf daar best conclusies uit trekken of ze denken dat het zin heeft om dat te proberen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 20, 2007 10:30 am

Volgens mij heeft Perez sowieso de thuiswedstrijd tegen PSV al de hele wedstrijd gespeeld. En alleen de laatste minuten ging hij in de spits spelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 10:37 am

Een trainer mag het best meer zien zitten in de ene speler dan in de andere. Sterker, dat doen alle trainers. LVG bijvoorbeeld stelde Edgar Davids op als linksbuiten in plaats van Bryan Roy, terwijl Edgar Davids niet eens een linksbuiten is. LVG zag het namelijk wél zitten in Edgar Davids en niet in Bryan Roy.
Oneerlijk zou zijn om Perez nu te paaien met 'een kans op 10' en hem dan straks weer wissel te zetten. Perez weet nu precies waar hij aan toe is.

999

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 11:05 am

Maarten127 schreef:Neem je de voorbereiding op dit seizoen ook mee in je berekening?
En voor het gemak.. HTC heeft Perez misschien ook op trainingen uitgeprobeerd als linksbuiten. Hebben wij niet gezien, maar naar mijn mening mag een technische staf daar best conclusies uit trekken of ze denken dat het zin heeft om dat te proberen.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar ..
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » wo jun 20, 2007 11:09 am

Feit blijft wel dat Perez als basisspeler (zeker als linksbuiten) maar weinig van gebakken heeft. Dus dat hij in de ogen van ten Cate geen alternatief is op die positie is niet zo vreemd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 20, 2007 11:13 am

Dat is geen feit, dat is een mening.

Een speler die bij 4 goals betrokken is in de kuip kan bij mij sowieso al niet meer stuk. :ajaxscarf.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 20, 2007 11:17 am

Nihad schreef:Feit blijft wel dat Perez als basisspeler (zeker als linksbuiten) maar weinig van gebakken heeft. Dus dat hij in de ogen van ten Cate geen alternatief is op die positie is niet zo vreemd.
Nee, en Ten Cate heeft ook verklaard in Perez geen middenvelder te zien. De verontwaardiging en ontkenning hier, toen Perez zei dat hij niet in de visie van de trainer past is dan ook steeds merkwaardiger. Volgens mij trok Perez de conclusie die hier nu (opeens?) ook massaal te horen is.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie