Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Is dit ergens op gebasseerd? En zo ja, is het waar dat Ajax bij de verkoop de helft van de transfersom krijgt? Lijkt me stug maar zou mooi zijn!Kaboem schreef:Nu ik weet wie dit geschreven heeft is mijn nieuwsgierigheid behoorlijk getemperd.joey schreef:Het is dinsdag. Ik ben benieuwd, Robbins!Robbins schreef:OK, sit back and relax: I'll tell you guys a story.
Vanavond wordt de Spaanse titelstrijd beslist, morgen wordt er gefeest en getreurd en DINSDAG worden de deals bekend gemaakt die al gesloten waren of komen de eerste onderhandelingen in de pers die net begonnen zijn. Dit heeft een sneeuwbaleffect op de andere competities.
Concreet: de Mul wordt voor € 4.3 miljoen verkocht aan Sevilla, Vaart gaat voor 22 miljoen naar Juve (AJAX krijgt de helft: 11 miljoen), Sneijder gaat voor 14.4 miljoen naar Valencia. Dat maakt een somma van € 29.7 miljoen euro.
Daar kan MvG in samenwerking met HvdZ leuke dingen mee doen en sowieso worden de details met Barca bekend gemaakt.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Dat gevoel heb ik ook. De afgelopen 3 seizoenen zou Ajax ook wel effe kampioen worden. Niet dus.Voetske schreef:Ik verwacht ook nog een heleboel van AJAX want anders gaan we het weer niet redden dit jaar ....
Wat heeft Ajax concreet gedaan: Kennedy, Delorge en wat jong grut terughalen cq uit de jeugd vissen. Da's niet genoeg, bij lange na niet genoeg.
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=8433&page=1
Het word dus ook al op Ajax showtime gemeld, ik ben benieuwd in hoeverre dit waar is.
Het word dus ook al op Ajax showtime gemeld, ik ben benieuwd in hoeverre dit waar is.
Het zal straks ook wel op www.apekool.nl worden gemeld. Ze nemen het allemaal klakkeloos van elkaar over, daar wordt het niet "waarder" van.
-
- AT Toto winner 15/16
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik denk dat MvG wacht totdat er spelers zijn verkocht. Zodra De Mul, Perez, misschien Sneijder en Babel zijn verkocht zullen er snel aankopen volgen. Ajax heeft nou eenmaal niet het vermogen om voor iedere positie 3 spelers te hebben.
Gaat echt helemaal goed komen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
AJAX en veel geld is nooit een goede combinatie geweest ...Raymon schreef:Ik denk dat MvG wacht totdat er spelers zijn verkocht. Zodra De Mul, Perez, misschien Sneijder en Babel zijn verkocht zullen er snel aankopen volgen. Ajax heeft nou eenmaal niet het vermogen om voor iedere positie 3 spelers te hebben.

Blij met de punten ...
Er is geld ontvangen voor Charisteas, Rosenberg, Rosales en Bokaye. Davids en Delorge waren gratis, Leonardo en Bakircioglu erg goedkoop. Er zal dus wel geld zijn, maar het aanbod is niet goed(koop) genoeg?Raymon schreef:Ik denk dat MvG wacht totdat er spelers zijn verkocht. Zodra De Mul, Perez, misschien Sneijder en Babel zijn verkocht zullen er snel aankopen volgen. Ajax heeft nou eenmaal niet het vermogen om voor iedere positie 3 spelers te hebben.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik schreef:
En dat hoop ik echt, want er is niets leukers dan dit soort nieuwtjes doornemen, namen opzoeken op internet. Net als velen kom ik hier ook voor dat nieuws. Erg vervelend als er dan geinponems zijn die net doen of ze wat weten
De basis ligt dus in Spanje, daar zou het nieuws vandaan komen (is ook gekomen: wie weg mag bij Barca), nu komt de rest op gang.Vanavond wordt de Spaanse titelstrijd beslist, morgen wordt er gefeest en getreurd en DINSDAG worden de deals bekend gemaakt die al gesloten waren of komen de eerste onderhandelingen in de pers die net begonnen zijn. Dit heeft een sneeuwbaleffect op de andere competities.
En dat hoop ik echt, want er is niets leukers dan dit soort nieuwtjes doornemen, namen opzoeken op internet. Net als velen kom ik hier ook voor dat nieuws. Erg vervelend als er dan geinponems zijn die net doen of ze wat weten

Niets leukers???????????En dat hoop ik echt, want er is niets leukers dan dit soort nieuwtjes doornemen, namen opzoeken op internet. Net als velen kom ik hier ook voor dat nieuws. Erg vervelend als er dan geinponems zijn die net doen of ze wat weten
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Volgens mij vindt Ajax het belangrijker om jongens als Sneijder, Huntelaar en Babel te behouden. Dat wordt stap 1. Van Geel wil het volgens mij gaan doen met het geld van De Mul, Perez, Lindenbergh en eventueel wat zakcentjes voor jongens als Mitea, MKD, Boakye, etc.Raymon schreef:Ik denk dat MvG wacht totdat er spelers zijn verkocht. Zodra De Mul, Perez, misschien Sneijder en Babel zijn verkocht zullen er snel aankopen volgen. Ajax heeft nou eenmaal niet het vermogen om voor iedere positie 3 spelers te hebben.