Nee hoor, ik geloof best dat Psv ertussendoor is komen fietsen en er nu de beste deal probeert uit te slepen. Alleen dat verhaal van een half miljoen lijkt me dan weer wel sterk.Arthur schreef:Samenvattend: niemand weet hoe het zit, maar de uitleg die het best past bij de al eerder ingenomen positie t.o.v. de trainer en de directie wordt als meest aannemelijke scenario gezien.
Perez
Moderator: mods
Wat ik bedoel is dat jij ook niet weet of dat AJAX Delorge heeft ingefluisterd hoe ie het beste onder de deal van Heerenveen uit kon komen .. misschien wist AJAX overal van maar hebben ze, na wat theekransjes tegen DeLorge vertelt dat ie gewoon moet zeggen dat ie niks heeft met Heerenveen en dat AJAX er niks mee te maken heeft.Thomas schreef:Maar in de zaak Perez zou Ajax dus het ADO zijn, als je die twee zaken wilt vergelijken.
Kan zo maar hoor ...

Blij met de punten ...
Ach, tis altijd fijn als " iemand " met ze meedenkt ...Arthur schreef:Ik denk dat Van Geel er geen problemen mee heeft om regels te negeren als dat in het belang is van Ajax, maar Delorge en zijn zaakwaarnemer kunnen zelf ook wel bedenken hoe ze onder een mondelinge overeenkomst uit kunnen komen.
Blij met de punten ...
Dat weet ik inderdaad niet, maar ik heb dan ook nooit anders beweert. In de zaak-Perez is Ajax echter in principe het ADO.Voetske schreef:Wat ik bedoel is dat jij ook niet weet of dat AJAX Delorge heeft ingefluisterd hoe ie het beste onder de deal van Heerenveen uit kon komen .. misschien wist AJAX overal van maar hebben ze, na wat theekransjes tegen DeLorge vertelt dat ie gewoon moet zeggen dat ie niks heeft met Heerenveen en dat AJAX er niks mee te maken heeft.Thomas schreef:Maar in de zaak Perez zou Ajax dus het ADO zijn, als je die twee zaken wilt vergelijken.
Leg me eens uit? Wat doet Ajax fout in deze transfer?wimpey schreef:Leuke soap opera weer. Ajax heeft z'n zaakjes weer eens lekker geregeld en komt, zoals altijd bij transfers, weer eens positief in het nieuws.Voetske schreef:Goed, Perez is er nog .......![]()
Leren die mensen het dan nooit, het heeft er veel van weg.
Heb jij liever dat Ajax perez voor een vriendenprijsje naar de concurent laat lopen?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vraag me inderdaad ook af wat je Ajax hierover kunt verwijten, Wimpey.wimpey schreef:Leuke soap opera weer. Ajax heeft z'n zaakjes weer eens lekker geregeld en komt, zoals altijd bij transfers, weer eens positief in het nieuws.Voetske schreef:Goed, Perez is er nog .......![]()
Leren die mensen het dan nooit, het heeft er veel van weg.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
www.highlow.nlPerez tekent liever voor de reservebank bij PSV
Written by Peter van de Rijt
Tuesday, 19 June 2007
Zichzelf zwaar overschattend gaat Kenneth Perez bij Ajax van conflict naar conflict. De ruziezoeker wil in Amsterdam van de reservebank af en tekent voor drie jaar in Eindhoven. Om bij PSV ruziemakend met Ronald Koeman op de bank te beginnen en eindigen. Wat een toekomst heb je dan!
Bij Ajax heerst een ogenschijnlijk serene rust. Martin van Geel hangt achterover in zijn luxe fauteuil. Hij wacht af en reageert nauwelijks op sensatie en allerlei geruchten. Natuurlijk moest hij Perez corrigeren, toen diens zaakwaarnemer in de pers claimde dat een transfer naar PSV door Ajax geblokkeerd werd. En ook reageerde algemeen directeur Maarten Fontein op een bericht dat ze Feyenoorder Slory wilden in ruil voor diezelfde Perez en Lindenbergh.
Van Geel lijkt vooral bezig met de verkoop van Tom De Mul aan Sevilla en het vertrek van Sneijder naar Valencia. Veel spelers hebben doorlopende contracten en wie nu nog weg wil, moet de volle mep betalen. Dat zijn nu eenmaal de wetten van de voetbalwereld. Sneijder mag het niet leuk vinden, maar Ajax laat deze succesvolle middenvelder echt niet voor een appel en een ei vertrekken naar Spanje. Tenslotte heeft de speler nog een contract voor twee jaar!
Dat Kenneth Perez zijn ongenoegen uitte over de opstelling van Ajax om weg te kunnen naar PSV, zegt veel, zo niet alles, over deze speler, die louter opviel door matige prestaties en wangedrag. Ondanks zijn vele treffers in diverse invalbeurten, speelt Ajax met Kenneth in de basis echt niet beter. Hij trekt namelijk de complete linkerflank open voor de tegenstander, omdat hij zichzelf graag als valse spits ziet, terwijl hij de linker helft van het veld moet bewaken. Dat was al bij de voorbereiding op het afgelopen seizoen zichtbaar. Hij kreeg toch kans op kans van Ten Cate, maar hij verpestte het zelf steeds weer. Kansen genoeg, doelpunten voldoende, dus hij hoeft niet weg bij Ajax. Maar meneer ziet zichzelf in een andere rol voor de Amsterdamse club. De trainer bepaalt nog altijd, Kenneth, niet de speler! Dus verder niet zeiken en hopen dat iemand erin trapt om een speler met teveel verleden om nog een toekomst te hebben, te laten tekenen. Voor de reservebank wel te verstaan.
Peter van de Rijt