En openstaan voor Psv, en elke willekeurige andere club.Denk dat AJAX dacht " wij maken uit waar Perez naar toe gaat ", snel cashen en probleem Perez is in een zucht vertrokken en ook nog voor een goed bedrag naar de " mindere " concurrent ( die je dan toch weer beter maakt ) ... tja en dat valt dan tegen ...Thomas schreef:Kijk, dat is dus stap 1. Het zou dus zomaar kunnen dat hij een Delorgetje heeft gepleegd. Dat zou de reacties van Fontein en van Van Marwijk verklaren en lijkt dus het meest waarschijnlijk.LucaS schreef:Perez zal ongetwijfeld hebben aangegeven daarvoor open te staan totdat PSV in beeld kwam.
Perez
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Ik had het ook over een Delorgetje. Een akkoord dat Feyenoord niet hard kan maken dus. Maar uit de woorden van Fontein en Van Marwijk maak ik op dat niets in de weg leek te staan van een akkoord tussen de twee, totdat PSV langs kwam.LucaS schreef:Hoe kom je daar nou toch weer bij Thomas. Als Perez een akkoord had gehad met Feyenoord, had Feyenoord dat ongetwijfeld geroepen. Lijkt mij dus juist zeer onwaarschijnlijk
Kijk, jij snapt het!Arthur schreef:Samenvattend: niemand weet hoe het zit, maar de uitleg die het best past bij de al eerder ingenomen positie t.o.v. de trainer en de directie wordt als meest aannemelijke scenario gezien.

@Luuk: misschien was het toen dezelfde zaakwaarnemer wel die zat te rommelen. De reactie van die man als zou HtC ik weet niet wat doen om Perez dwars te zitten is in elk geval niet erg professioneel.
Het stinkt aan alle kanten!
Joey, als Perez zou hebben geteken en AJAX al een akkoord hebben met Feyenoord dan is Perez zwaar de klos.Dan kan Feyenoord wat centje gaan eisen ... dat weet jij toch ook wel ..joey schreef:Heeft Perez niet ooit bij twee verschillende clubs getekend? Ik meen me zoiets te herinneren.
Typisch dat iemand het een Delorgietje noemt, dat zou dus betekenen dat AJAX ook fout was in die zaak ..
Laatst gewijzigd door 999 op di jun 19, 2007 3:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Delorge was transfervrij.Voetske schreef:Joey, als Perez zou hebben geteken en AJAX al een akkoord hebben met Feyenoord dan is Perez zwaar de klos.Dan kan Feyenoord wat centje gaan eisen ... dat weet jij toch ook wel ..
Typisch dat iemand het de Delorgietje noemt, dat zou dus betekenen dat AJAX ook fout was in die zaak ..
Bewijs maar eens dat er een mondelinge overeenkomst is. Ik ben er trouwens van overtuigd dat Delorge Heerenveen belazerd heeft. Maar daar kan Ajax niets aan doen.
@Luuk: HtC wil volgens jou van Perez af, waarom zou hij zijn overgang dan blokkeren? Straks zit hij weer met hem opgescheept!
Het stinkt aan alle kanten!
Is dat niet waar alle voetbal gerelateerde topics op AT op uitdraaien...?Arthur schreef:Samenvattend: niemand weet hoe het zit, maar de uitleg die het best past bij de al eerder ingenomen positie t.o.v. de trainer en de directie wordt als meest aannemelijke scenario gezien.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Jij zegt het, Delorge heeft de boel belazerd, maar jij weet niet of AJAX daarvan op de hoogte was .. AJAX kan vanalles en nog wat roepen.Misschien heeft dieje van Geel wel Delorge ingefluisterd hoe ie het een en ander moest aanpakken ...joey schreef:Delorge was transfervrij.Voetske schreef:Joey, als Perez zou hebben geteken en AJAX al een akkoord hebben met Feyenoord dan is Perez zwaar de klos.Dan kan Feyenoord wat centje gaan eisen ... dat weet jij toch ook wel ..
Typisch dat iemand het de Delorgietje noemt, dat zou dus betekenen dat AJAX ook fout was in die zaak ..
Bewijs maar eens dat er een mondelinge overeenkomst is. Ik ben er trouwens van overtuigd dat Delorge Heerenveen belazerd heeft. Maar daar kan Ajax niets aan doen.
@Luuk: HtC wil volgens jou van Perez af, waarom zou hij zijn overgang dan blokkeren? Straks zit hij weer met hem opgescheept!
Blij met de punten ...