Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 18, 2007 9:20 pm

Op Radio 1 wordt net gezegd dat Perez rond was met Peter Bosz, maar dat toen PSV kwam met een beter aanbod.
Dat zou dus de reden zijn dat BVM zo reageerde.
Het stinkt aan alle kanten!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jun 18, 2007 9:23 pm

Maarten127 schreef:
Thomas schreef:Kan dat tegenwoordig nog wel, na het Adriaanse-tijdperk, een speler het hele seizoen met het tweede mee laten spelen?
Mee laten trainen lijkt me voldoende. Ik hoop dat Ajax er mee weg komt om hem aan zijn contract te houden en zo 2 jaar op de tribune kan laten weg rotten.. nooit meer in een Ajax shirt alsjeblieft
Leg dat maar eens aan je aandeelhouders uit: dat je een van je duurste spelers op de tribune laat wegrotten, terwijl je iedere maand netjes heeeeeel veel salaris op zijn rekening stort... Verkopen is de enige optie.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 18, 2007 9:32 pm

Alsof de aandeelhouders daar wakker van liggen. Die ergeren zich pas echt als Perez voor een half miljoen naar PSV gaat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 18, 2007 10:24 pm

LucaS schreef:Als HTC het doet en niet Adriaanse, zal dat waarschijnlijk wel lukken
Zucht. Ik bedoelde te vragen of het contractueel gezien wel mag.
joey schreef:Wie heeft het over het tweede? Hij mag blijven op dezelfde voorwaarde. Perez moet in dat geval de knop omzetten.
Ajax weet dondersgoed dat dat niet gaat gebeuren. Ajax wil op dit moment koste wat kost vermijden dat Perez terugkomt, denk ik.
Duke schreef:Bij een gang naar de AC zal denk ik vooral gekeken worden naar de transfersom die Ajax vraagt. Is die redelijk? Hoe verhoudt die zich tot het bod van Feyenoord?
En of hij zich in financieel en sportief opzicht sterk kan verbeteren. Van geen van beide is sprake.

999

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 9:25 am

joey schreef:Op Radio 1 wordt net gezegd dat Perez rond was met Peter Bosz, maar dat toen PSV kwam met een beter aanbod.
Dat zou dus de reden zijn dat BVM zo reageerde.
Dat denk ik dus niet :
• Hoewel Feyenoord een akkoord heeft met Ajax over een transfer van Kenneth Perez, rekent Van Marwijk niet meer op de komst van de Deen. „Hij wil zelf naar PSV. Spelers die naar Feyenoord komen, moeten graag naar Feyenoord komen en anders niet.”
De T.

Dat zegt dus BVM, en niet Radio 1.En steeds weer het zelfde verhaal .. AJAX had een akkoord met Feyenoord, of Perez een akkoord had met Feyenoord wordt nergens gemeld ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:28 am

PSV meldde zich pas later, Voetske. Op dat moment was Perez al rond met Feyenoord, blijkbaar, maar hij heeft Feyenoord laten zitten. Vandaar dat BVM nu zei: 'Perez heeft heel wat uit te leggen'.
Dat is tenminste wat ik ervan begrepen heb.

999

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 9:29 am

Kom, laat maar dan maar eens zien waar staat dat Perez rond was met Feyenoord ?.
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » di jun 19, 2007 9:30 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Maarten127 schreef:
Thomas schreef:Kan dat tegenwoordig nog wel, na het Adriaanse-tijdperk, een speler het hele seizoen met het tweede mee laten spelen?
Mee laten trainen lijkt me voldoende. Ik hoop dat Ajax er mee weg komt om hem aan zijn contract te houden en zo 2 jaar op de tribune kan laten weg rotten.. nooit meer in een Ajax shirt alsjeblieft
Leg dat maar eens aan je aandeelhouders uit: dat je een van je duurste spelers op de tribune laat wegrotten, terwijl je iedere maand netjes heeeeeel veel salaris op zijn rekening stort... Verkopen is de enige optie.
Dat is zo mooi aan supporter zijn.. ik hoef niets aan te leggen aan aandeelhouders. Verder vind ik, persoonlijk, het ook niet zo interessant wat aandeelhouders er van vinden. Aandeelhouders zouden moeten beseffen dat ze geen invloed hebben op wie er al dan niet speelt.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 9:30 am

Als Perez al rond was, kan hij niet eens meer naar een andere club
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:32 am

Ik meld alleen dat de journalist van LdL die de persconferentie van Feyenoord had bijgewoond dit zei. Ik schrijf het omdat een en ander de uitspraak van BVM zou verklaren ('Perez heeft heel wat uit te leggen') en die van Fontein ('Perez is al vier keer van gedachten veranderd'). Ik ben de boodschapper, ik kan niet controleren of die journalist de waarheid spreekt. Net zo min als jij je hand in het vuur kunt steken voor wat jij hier aan artikelen plaatst.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 9:33 am

Van die 5 ton uit de duim van een telegraafjournalist ben je anders wel heel erg zeker

999

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 9:35 am

joey schreef:Ik meld alleen dat de journalist van LdL die de persconferentie van Feyenoord had bijgewoond dit zei. Ik schrijf het omdat een en ander de uitspraak van BVM zou verklaren ('Perez heeft heel wat uit te leggen') en die van Fontein ('Perez is al vier keer van gedachten veranderd'). Ik ben de boodschapper, ik kan niet controleren of die journalist de waarheid spreekt. Net zo min als jij je hand in het vuur kunt steken voor wat jij hier aan artikelen plaatst.
Volgens mij verklaard het geen ene moer ... Als Perez rond was, zoals Lucas zegt, kan hij niet eens meer naar een andere club.Maar de hoge heren falen weer eens opzichtig.Een HtC die geen kans heeft laten liggen om, in beknopte termen de schuld van het verliezen van het kampioenschap in de schoenen van Perez te schuiven, notabene een bankzitter, van Geel die dat nog eens dunnetje overdeed in Voetbal inside en Fontein doet er zijn schepje ook bovenop.

AJAX rekent zich rijk wat Perez betreft, eerst links en rechts duidelijk aangeven dat ie niet in het plaatje past maar vervolgens wel de hoofdprijs willen vangen.Maar naar een directe concurrent mag ie niet.Al ziet men Feyenoord niet als een directe concurrent.Wat een arrogantie ...
Laatst gewijzigd door 999 op di jun 19, 2007 9:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:51 am

Delorge schijnt ook rond te zijn geweest met Heerenveen. Een speler kan een mondelinge overeenkomst steenhard ontkennen.

Natuurlijk weet ik niet of PSV vijf ton heeft geboden. Maar het zou wel een hoop verklaren.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 10:01 am

Ajax wil niet dat Perez naar PSV gaat. Dat zou pas een hoop verklaren

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 10:05 am

Dat zou ook kunnen. Maar Het kan ook allebei waar zijn. Dat Perez eerst naar Feyenoord wilde, al in vergaande onderhandeling of zelfs rond was, dat Ajax al een overeenkomst had met Feyenoord en dat opeens PSV er tussendoor komt fietsen dat minder bood en voor Ajax een ongewenste onderhandelingspartner was. En dat ze nu binnen Ajax zeggen: we willen hem liever niet aan PSV verkopen en al helemaal niet voor minder geld.

999

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 10:17 am

Perez naar Feyenoord, terwijl hij niet eens wist wie er trainer zou worden ...
Van Marwijk hoeft Perez niet meer

De nieuwe Feyenoord coach maakte bij zijn presentatie bij Feyenoord duidelijk dat hij niet meer zit te wachten op Kenneth Perez. Naar verluidt heeft Feyenoord met Ajax al een akkoord bereikt over de transfersom voor de aanvaller, maar Perez heeft aangegeven liever naar PSV te gaan. En met die houding heeft hij weinig te zoeken in de Kuip, vindt Van Marwijk. "Als hij naar PSV wil, moet hij dat doen", zegt de coach. "Ik vind altijd dat iemand die naar Feyenoord komt, ook graag voor Feyenoord moet willen spelen."
AN.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 10:25 am

Waarom zou Ajax met Feyenoord onderhandelen over de transfersom als Perez niet naar Feyenoord wil? Denk je dat Slop niets anders te doen heeft?

Maar ja, het blijft speculeren. Misschien weten we vanavond meer, want ik heb begrepen dat MVG in De Wedstrijden zit.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 10:26 am

Perez zal ongetwijfeld hebben aangegeven daarvoor open te staan totdat PSV in beeld kwam.

999

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 12:05 pm

joey schreef:Waarom zou Ajax met Feyenoord onderhandelen over de transfersom als Perez niet naar Feyenoord wil? Denk je dat Slop niets anders te doen heeft?

Maar ja, het blijft speculeren. Misschien weten we vanavond meer, want ik heb begrepen dat MVG in De Wedstrijden zit.
De vertrouw ik ook voor geen meter meer !!!.
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 19, 2007 12:16 pm

Mwah, MVG spreekt doorgaans de waarheid. Tenzij hij echt niet anders kan.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 12:18 pm

Hij kan niet anders, nu een arbitragezaak dreigt. Het gaat om geld en Ajax is beursgenoteerd.

MVG is een keiharde man, maar ik heb hem nog nooit op liegen betrapt.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 1:21 pm

Daar zal Blind het niet mee eens zijn. Van Geel liegt uitstekend als dat zo uitkomt hoor

999

Bericht door 999 » di jun 19, 2007 1:37 pm

Zo is het maar net !!!.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 19, 2007 2:30 pm

LucaS schreef:Perez zal ongetwijfeld hebben aangegeven daarvoor open te staan totdat PSV in beeld kwam.
Kijk, dat is dus stap 1. Het zou dus zomaar kunnen dat hij een Delorgetje heeft gepleegd. Dat zou de reacties van Fontein en van Van Marwijk verklaren en lijkt dus het meest waarschijnlijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 2:42 pm

Inderdaad. Ajax en Feyenoord op één lijn, dan zal er wel wat aan de hand zijn. :smallgrin.gif:

Plaats reactie