Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 18, 2007 2:25 pm

joey schreef:BVM heeft op de persconferentie gezegd dat hij Perez niet hoeft als die niet graag voor Feyenoord wil spelen. Feyenoord is het blijkbaar zat om als alternatief te dienen.
Bron www.ad.nl

Vogelzang beaamde eveneens dat Feyenoord met Ajax een akkoord heeft bereikt over de overgang van Kenneth Perez naar De Kuip. De Deense spelmaker wil echter (veel) liever naar PSV. Ajax wenst Perez echter niet aan een naaste concurrent te verkopen. In Amsterdam wordt Feyenoord momenteel niet als zodanig gezien. ,,Het is graag of niet. Als de deal met PSV afketst, heeft Perez heel wat uit te leggen aan Feyenoord om hier nog onder contract te komen'', sprak Van Marwijk ferme taal.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 18, 2007 2:27 pm

Huh, nu snap ik er niets meer van. Het probleem is toch niet dat Ajax niet aan een concurrent wil verkopen, maar dat PSV niet wil betalen wat Feyenoord betaalt? :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 18, 2007 2:29 pm

LucaS schreef:Huh, nu snap ik er niets meer van. Het probleem is toch niet dat Ajax niet aan een concurrent wil verkopen, maar dat PSV niet wil betalen wat Feyenoord betaalt? :hypocrite.gif:
In het AD wordt vogelenzang van feyenoord geciteerd en de vraag is wat hij weet van de onderhandelingen tussen Ajax en psv.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 18, 2007 2:31 pm

Het stuk dat niet tussen aanhalingstekens staat is geen citaat, maar van de hand van het AD. Nu hebben die het waarschijnlijk mis, want de betrouwbaarder Telegraaf riep een week geleden wat anders!

Arthur

Bericht door Arthur » ma jun 18, 2007 2:35 pm

Het lijkt me duidelijk dat de journalisten er ook maar een draai aangeven. Wat de Telegraaf en AD schrijven zegt mij allebei niet zoveel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 18, 2007 2:37 pm

LucaS schreef:Huh, nu snap ik er niets meer van. Het probleem is toch niet dat Ajax niet aan een concurrent wil verkopen, maar dat PSV niet wil betalen wat Feyenoord betaalt? :hypocrite.gif:
Het zal de combinatie van beide zijn, denk je niet?

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 18, 2007 2:41 pm

Ik denk inderdaad van niet.

Maar goed, ik zei het even omdat die 5 ton hier inmiddels als absolute waarheid wordt gemeld.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 18, 2007 2:55 pm

"Als de deal met PSV afketst, heeft Perez heel wat uit te leggen aan Feyenoord om hier nog onder contract te komen'', sprak Van Marwijk ferme taal. [/i]
Huh? Feyenoord voelt zich belazerd door Perez???
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jun 18, 2007 2:57 pm

Ach welnee, gewoon even wat ferme taal uitslaan om indruk te maken. Perez zullen ze met open armen ontvangen, Perez doet een perspraatje over hoe hij verkeerd begrepen is door de pers en klaar.
Face your fears and live your dreams, No Fear

999

Bericht door 999 » ma jun 18, 2007 3:20 pm

joey schreef:
"Als de deal met PSV afketst, heeft Perez heel wat uit te leggen aan Feyenoord om hier nog onder contract te komen'', sprak Van Marwijk ferme taal. [/i]
Huh? Feyenoord voelt zich belazerd door Perez???
Nee, Feyenoord denkt dat als de deal afketst met Psv Perez als nog voor hun zal kiezen.
Blij met de punten ...

Robbins

Bericht door Robbins » ma jun 18, 2007 4:43 pm

Het is en blijft een slechte zaak, dat geouwehoer over een speler die uiteindelijk tóch weggaat. Als we nog 2 miljoen krijgen, zijn we spekkoper.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 18, 2007 5:49 pm

"Als de deal met PSV afketst, heeft Perez heel wat uit te leggen aan Feyenoord om hier nog onder contract te komen'', sprak Van Marwijk ferme taal.
Na deze reactie zal Perez al helemaal niet meer willen..

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 18, 2007 6:00 pm

LucaS schreef:Het stuk dat niet tussen aanhalingstekens staat is geen citaat, maar van de hand van het AD. Nu hebben die het waarschijnlijk mis, want de betrouwbaarder Telegraaf riep een week geleden wat anders!
oké
Na deze reactie zal Perez al helemaal niet meer willen..
Wat zal hij dan doen? Minder dan feyenoord? Welke ploeg eindigde op plaats 10? Toch maar naar het buitenland? (Terug naar Denemarken) of bij Ajax blijven. Kalou en van Persie zijn ook al lang aan het lijntje gehouden door psv.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 18, 2007 6:14 pm

Het is graag of niet. Als de deal met PSV afketst, heeft Perez heel wat uit te leggen aan Feyenoord om hier nog onder contract te komen'', sprak Van Marwijk ferme taal.
BvM spreekt wel erg veel ferme taal sinds die paar daagjes dat ie terug is.. eerst een beetje stoer lopen lullen dat Slory niet naar AJAX mag en nu dit weer.. Alsof Perez zelf nu nog naar Fnoord wil, ik denk als Psv niet doorgaat dat ie net zo lief nog een jaartje bij AJAX blijft hangen, dan vangt AJAX helemaal niks.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 18, 2007 6:18 pm

Denk het niet. Hij heeft nog 2 jaar contract.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 18, 2007 6:28 pm

Als Perez alleen naar PSV wil en dat gaat niet door komt er een regeling waarbij het contract afgekocht wordt, denk ik. Het laatste dat Ajax op dit moment wil is Perez behouden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 18, 2007 6:30 pm

Maar dan mag hij gaan en staan waar hij wil. Dus ook naar Psv.

Pleur hem dan maar een jaartje in het tweede.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 18, 2007 6:36 pm

Kan dat tegenwoordig nog wel, na het Adriaanse-tijdperk, een speler het hele seizoen met het tweede mee laten spelen?

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 18, 2007 7:44 pm

Als HTC het doet en niet Adriaanse, zal dat waarschijnlijk wel lukken

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 18, 2007 8:40 pm

Wie heeft het over het tweede? Hij mag blijven op dezelfde voorwaarde. Perez moet in dat geval de knop omzetten.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jun 18, 2007 8:55 pm

Makkelijk gezegd, Joey. Als je werkgever al met een andere werkgever (uit Rotterdam) in onderhandelingen is gegaan, voel je als werknemer nog weinig vertrouwen.

Ik vrees dat dit inderdaad nog wel eens op een arbitrageprocedure kan uitlopen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 18, 2007 8:59 pm

Normaal gesproken zou PSV dat willen vermijden. Maar met een broekje als Stannie weet je nooit. Destijds wilde Westerhof die kant op om Kalou binnen te halen, maar Hiddink (de sluwe vos) blies de zaak af.
PSV verdient er misschien geld mee, maar de relatie met Ajax is verziekt. En het zal Perez ook niet in dank worden afgenomen. Genoeg reden om het normaal op te lossen. Laat PSV maar eens met een fatsoenlijk bod komen.

Afgezien van dit alles: spelers worden door de AC bijna altijd in het ongelijk gesteld.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 18, 2007 9:03 pm

Bij een gang naar de AC zal denk ik vooral gekeken worden naar de transfersom die Ajax vraagt. Is die redelijk? Hoe verhoudt die zich tot het bod van Feyenoord?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 18, 2007 9:08 pm

Duke schreef:Bij een gang naar de AC zal denk ik vooral gekeken worden naar de transfersom die Ajax vraagt. Is die redelijk? Hoe verhoudt die zich tot het bod van Feyenoord?
Ik denk dat Perez zal moeten bewijzen dat hij weg moet van Ajax, zoals hij (min of meer) beweert. Dat zal hem niet lukken, denk ik. En dus heeft hij geen poot om op te staan. Weg willen is namelijk voor de AC nog nooit een reden geweest om een contract te ontbinden.

M..

Bericht door M.. » ma jun 18, 2007 9:17 pm

Thomas schreef:Kan dat tegenwoordig nog wel, na het Adriaanse-tijdperk, een speler het hele seizoen met het tweede mee laten spelen?
Mee laten trainen lijkt me voldoende. Ik hoop dat Ajax er mee weg komt om hem aan zijn contract te houden en zo 2 jaar op de tribune kan laten weg rotten.. nooit meer in een Ajax shirt alsjeblieft

Plaats reactie