Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Als Zuiverloon de opdracht heeft meegekregen om die Nani OVERAL te volgen en uit te schakelen dan heeft hij dat perfect gedaan.
@ Bertje: Dan is het dus aan de rest van het team om ervoor te zorgen dat andere spelers geen gebruik maken van de ruimte die Zuiverloon achterlaat.
Zuiverloon deed het gewoon perfect
@Joey: Dan heeft of de Belgische rechtsback het goed gedaan of Nani had zijn week niet. Maar van tevoren was Nani 1 van de sterren en die is tegen Nederland niet in de wedstrijd geweest. Gewoon goed van Zuiverloon
@ Bertje: Dan is het dus aan de rest van het team om ervoor te zorgen dat andere spelers geen gebruik maken van de ruimte die Zuiverloon achterlaat.
Zuiverloon deed het gewoon perfect
@Joey: Dan heeft of de Belgische rechtsback het goed gedaan of Nani had zijn week niet. Maar van tevoren was Nani 1 van de sterren en die is tegen Nederland niet in de wedstrijd geweest. Gewoon goed van Zuiverloon
IK GELOOF!!!!!!
Het is toch allemáál prachtigDaniel_vT schreef:Tot hoe ver moet ik teruglezen dan, ik kan niets ''prachtigs'' vinden.

OK, sit back and relax: I'll tell you guys a story.
Vanavond wordt de Spaanse titelstrijd beslist, morgen wordt er gefeest en getreurd en DINSDAG worden de deals bekend gemaakt die al gesloten waren of komen de eerste onderhandelingen in de pers die net begonnen zijn. Dit heeft een sneeuwbaleffect op de andere competities.
Concreet: de Mul wordt voor € 4.3 miljoen verkocht aan Sevilla, Vaart gaat voor 22 miljoen naar Juve (AJAX krijgt de helft: 11 miljoen), Sneijder gaat voor 14.4 miljoen naar Valencia. Dat maakt een somma van € 29.7 miljoen euro.
Daar kan MvG in samenwerking met HvdZ leuke dingen mee doen en sowieso worden de details met Barca bekend gemaakt.
P.S. Goed dat ik in de onbetrouwbare zone zit

Je zou inderdaad wel eens gelijk kunnen hebben, over dat van Vaart en Sneijder denk ik niet dat het doorgaat zo snel. Sneijder ergens verder op in de zomer denk ik, Vaart helemaal niet. 50%? :hupajax.gif: Ik vond het achteraf dom dat Ajax hem verkocht had voor 'maar' 5 miljoen, maar dat dan de optie voor 50% van het geld terug krijgt is helemaal mooi. Betekent dat als Ajax hem direct terug zou willen kopen dat ze ook maar de helft moeten betalen?
Robbins schreef:Dat zeg ik toch net ? 50 %
http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/28/439896.htmlVan der Vaart unterschreibt in den nächsten Tagen einen Fünfjahresvertrag und erhält pro Jahr knapp 2,5 Millionen Euro Gehalt. Bei der Ablöse erzielte Beiersdorfer einen akzeptablen Preis für den Nationalspieler, dessen Vertrag bei Ajax 2006 geendet hätte. 5,1 Millionen Euro muß der HSV überweisen - aufgeteilt in drei Raten. Zuletzt hatten die Vereine vor allem Details verhandelt. So forderte Ajax eine Weiterverkaufsbeteiligung, der der HSV von einer festgelegten Größenordnung an zustimmte (Transfererlös mehr als sechs Millionen Euro).
Dus van alles boven de 6 miljoen krijgt AJAX "een deel".
Ik weet niet of er op jouw scherm smileys worden vertoond, maar Robbins verzint het ook maar bij elkaarDaniel_vT schreef:Ik vond het achteraf dom dat Ajax hem verkocht had voor 'maar' 5 miljoen, maar dat dan de optie voor 50% van het geld terug krijgt is helemaal mooi. Betekent dat als Ajax hem direct terug zou willen kopen dat ze ook maar de helft moeten betalen?
Omdat ik nog bezig was met typen toen Robbins had gepost heb ik zijn post dus niet gezien.Arthur schreef:Ik weet niet of er op jouw scherm smileys worden vertoond, maar Robbins verzint het ook maar bij elkaarDaniel_vT schreef:Ik vond het achteraf dom dat Ajax hem verkocht had voor 'maar' 5 miljoen, maar dat dan de optie voor 50% van het geld terug krijgt is helemaal mooi. Betekent dat als Ajax hem direct terug zou willen kopen dat ze ook maar de helft moeten betalen?