Oké. Barry van Galen als scout: Ik denk dat hij beter parkeerwachter kan worden.joey schreef:Klopt niet. In de VI van deze week staat op pagina 40 dat AZ Max Huiberts en Barry van Galen in maart naar Zuid-Amerika heeft gestuurd om te scouten. Het blad beschrijft de twee als 'verdwaalde campinggasten', dus een groot succes was het blijkbaar niet.
Feyenoord
Ik meen dat een oud-klasgenoot van Kevin Hofland deze poster eens vragen stelde over hun school en dat hij die allemaal kon beantwoorden. Maar Baseman mag me opnieuwJöhnk schreef:Geen idee, moet je aan Baseman vragen. Maar iedereen gelooft het dus 't zal wel kloppen.Thomas schreef:Waarom gelooft men op PN dat dit Kevin Hofland is? Het zou zomaar een grapjas kunnen zijn.

Het stinkt aan alle kanten!
voetbalprimeurFeyenoord hoeft niet bij 'Gio' aan te kloppen
Feyenoord hoeft geen poging te doen om Giovanni van Bronckhorst over te nemen van FC Barcelona. De linksachter heeft opnieuwe laten weten dat zijn toekomst in de Catalaanse hoofdstad ligt.
Tegenover Sportweek heeft 'Gio' verklaard dat hij ook het komend seizoen niet in Nederland te bewonderen zal zijn. "Ik heb een goed gesprek met de clubleiding gehad, alle geruchten over een eventuele terugkeer naar Nederland kunnen de prullenbak in."
Van Bronckhorst, die dit seizoen minder in actie kwam dan de jaren ervoor, staat al weken in de belangstelling van zijn oude club Feyenoord. Ook PSV informeerde reeds naar de international.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De verkoop van shirtjes lijkt me de laatste tijd is Rotterdam wat tegenvallen (een gevoel). Het lijkt erop dat er steeds meer jongeren is een oud shirt rondlopen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Of dat ze zich kwalificeren voor de (voorronde van de) CL. En merchandise. Een kakkerlakshirt met Makaay of Gio achterop, zal in mijn ogen sneller verkopen dan een met Pardo of Huysegems.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Logisch toch? Welke spelers in de selectie waren aansprekend genoeg om een shirt van te kopen? Arrivé's als Makaay en Gio vallen wél in die categorie.Demosthenes schreef:De verkoop van shirtjes lijkt me de laatste tijd is Rotterdam wat tegenvallen (een gevoel). Het lijkt erop dat er steeds meer jongeren is een oud shirt rondlopen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Of dat ze zich kwalificeren voor de (voorronde van de) CL. En merchandise. Een kakkerlakshirt met Makaay of Gio achterop, zal in mijn ogen sneller verkopen dan een met Pardo of Huysegems.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Nouja, kijkend naar spelers die wel het vereiste niveau hebben gehaald, kan ik er eerlijk gezegd maar 1 opnoemen, en dat is Vlaar... Hij was toch wel het lichtpuntje in Rotterdam dit seizoen, ondanks zn blessure. Tis gek, maar het is de enigste Feyenoorder waar ik wel respect voor heb. Heeft misschien ook met het feit te maken dat hij graag naar Ajax wou maar AZ moeilijk deed.Logisch toch? Welke spelers in de selectie waren aansprekend genoeg om een shirt van te kopen? Arrivé's als Makaay en Gio vallen wél in die categorie
Pompiedom
Dat week ik thomas, daarom zeg ik ook dat hij nu pas laat zien wat hij kan, en dat ook Drenthe dit seizoen niet een idool was. Het feit dat hij tegen Israel tegenviel op de linksback positie, en het op het middenveld wel goed deed, zegt al genoeg.Feyenoord stelde hem op als linksback, Maurice. Ik neem aan dat Van Marwijk die fout niet meer gaat maken.
Pompiedom
FN'Feyenoord in de markt voor Roland Linz'
Volgens de Portugese krant Record is Feyenoord in de markt voor de Oostenrijkse aanvaller Roland Linz. Hij speelt momenteel voor het Portugese Boavista. De zaakwaarnemer meldt dat Feyenoord al een concreet bod heeft uitgebracht, iets wat de Portugese club ontkend. De zaakwaarnemer gaf tegenover Record aan dat Linz twijfelt over Feyenoord vanwege het ontbreken van Europees voetbal bij Feyenoord. De Rotterdammers zouden proberen hem toch te overtuigen. Linz heeft een contractuele afkoopsom van 3 miljoen euro, maar zou volgens de krant wel voor minder wegkunnen.
Iemand die hem kent?
FN17/6/2007 - Bosz: komend seizoen meedoen om de prijzen
(Gepost door K)
BRON: Feyenoord.nl
Op het forum in Drenthe waar Feyenoord on Tour zaterdag de gehele dag was heeft Peter Bosz laten weten dat de ambitie van Feyenoord is om komend seizoen alweer mee te doen om de prijzen.
Feyenoord Netwerk
Op de stelling dat Feyenoord komend seizoen weer om de prijzen gaat mee doen, zorgde Bosz voor een positieve noot. ‘De selectie wordt teruggebracht van 34 naar 23 spelers. Met twintig veldspelers en drie keepers is elke positie dubbel bezet. De talenten zijn er met Slory, Bruins, Drenthe en Vlaar. Maar de geroutineerde spelers worden gemist en daar zijn we nu hard naar op zoek. We kunnen dit seizoen weer mee doen om de prijzen. De afstand naar de top moet kleiner en dat gaat zeker lukken.’
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Die Linz staat blijkbaar in de belangstelling van nogal wat clubs, waaronder Hertha BSC en Espanyol. Op TM vinden ze hem trouwens een beetje week, geen speler die graag duels uitvecht.
-