EK onder 21
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Deed ie inderdaad prima! Zelfs nog een medespeler gezien!joey schreef:Harde, diepe bal in één beweging controleren, op (start)snelheid zijn tegenstander voorbij en op maat afleggen, 1-1. Perfect gedaan, hoge handelingssnelheid.
Ik ben blij dat je het ook als gek omschrijft, want het kan toch niet anders dat je het met me eens bent dat de assist de enigfe positieve bijdrage van babel is geweest aan de eerste helft!In België zijn ze ook al gek geworden. De TV-commentator: 'Als Babel in de buurt van de bal komt, moeten we oppassen.'
I think I lost my fucking headache
Ach, uiteindelijk maken die spelen geen moer uit. Het gaat erom wat deze groep produceert aan goede spelers. En er lopen hele talentvolle jongens tussen.brigade zuid schreef:Er waren er hier veel die voor dit toernooi nogal een harde plasser kregen van Belgie, welnu moet ik onder de indruk zijn van deze wonderboys. De Belgen hebben Nederland nodig om Peking te halen.Thomas schreef: Ik vind Bailly dit toernooi geen geweldige indruk maken.
Tja, dan geef ik het op. Hij heeft ook niets echt slecht gedaan, hij komt gewoon in het verhaal niet voor.Bertje schreef:Nou, dat zie ik anders. Babel speelt prima. Slecht gekopt, dat wel, maar daar ligt zijn kracht dan ook niet. En die bal helemaal aan het begin was gewoon enorm moeilijk.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Nou ben benieuwd wanneer we deze wonderboys mogen aanschouwen op een EK of WK.Thomas schreef: Ach, uiteindelijk maken die spelen geen moer uit. Het gaat erom wat deze groep produceert aan goede spelers. En er lopen hele talentvolle jongens tussen.
Ik ga er overigens nog steeds vanuit dat Nederland de gelijkmaker laat binnenglippen.
In de rust was er bij de Belg een interviewtje met de Belgische bondscoach, waarin werd gevraagd naar de beste speler met een bepaalde eigenschap.
Beste dribbel: De Mul
Beste kopper: Vermaelen
Beste schot: Vertonghen
Leider van het team: Martens
Er werden nog wat eigenschappen genoemd, maar daar waren geen "Nederlanders" bij.
Overigens verwachten ze bij de Belgen dat het gewoon 2-2 gaat worden.
Beste dribbel: De Mul
Beste kopper: Vermaelen
Beste schot: Vertonghen
Leider van het team: Martens
Er werden nog wat eigenschappen genoemd, maar daar waren geen "Nederlanders" bij.
Overigens verwachten ze bij de Belgen dat het gewoon 2-2 gaat worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Heeft ie dat nog dan?brigade zuid schreef:Jan Boskamp nog gezien? Die mag van mij zn Nederlandse paspoort inleveren.Duke schreef: Overigens verwachten ze bij de Belgen dat het gewoon 2-2 gaat worden.
2-2, Vermeer helpt de Belgen.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Tja, zo gaat dat nu eenmaal. Zeker als ploegen elkaar wat gunnen, en de Portugezen zijn bovendien niet echt populair bij de Nederlanders.
Overigens zou een ploeg als Portugal in dezelfde situatie niet eens de schijn willen ophouden, maar gewoon voor de 0-0 gaan.
Overigens zou een ploeg als Portugal in dezelfde situatie niet eens de schijn willen ophouden, maar gewoon voor de 0-0 gaan.
Salvador Dali
Salvador Dali