Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dat zou kunnen betekenen dat Sneijder geen tussenstap als Tottenham wil maken. In dat geval wordt de kans steeds groter dat Wesleij blijft.
wimpey

Bericht door wimpey »

Ajaciedjuh schreef: Jaakke: 'Sneijder blijft bij Ajax'
:headbang.gif: :ajaxscarf.gif:

Dat zou het best mogelijke Ajax-nieuws van deze zomer zijn!!
Robbins

Bericht door Robbins »

Dan kun je inderdaad verder bouwen, hij was tenslotte een van de besten die seizoen.
LucaS

Bericht door LucaS »

Natuurlijk hoop ik dat Sneijder blijft, maar het betekent wel dat na volgend seizoen 4 of 5 belangrijke spelers in 1 keer wegvallen. Eigenlijk moet je grote spelers proberen geleidelijk te vervangen
I think I lost my fucking headache
wimpey

Bericht door wimpey »

LucaS schreef:Natuurlijk hoop ik dat Sneijder blijft, maar het betekent wel dat na volgend seizoen 4 of 5 belangrijke spelers in 1 keer wegvallen. Eigenlijk moet je grote spelers proberen geleidelijk te vervangen
Misschien moet Ajax per direct proberen om Babel te verkopen! Mee eens, LucaS?! :smallgrin.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Uiteraard, die jongen wordt nu gehyped! Volgende jaren krijg je er waarschijnlijk veel minder voor. En het bijkomend voordeel is dat we wellicht een echte linksbuiten kunnen zoeken en opstellen
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Als je Babel voor 9 miljoen kwijt kan moet je het altijd doen. Het blijft nog altijd maar afwachten of hij die roes voor z'n ogen kwijtraakt. Dat staat hem toch flink in de weg. En voordat hij dat kwijtraakt moet je je elftal enigszins aan hem aanpassen en dat lijkt me toch de omgekeerde wereld. Op Huntelaar afstemmen, dat aanvalsspel.
Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned »

ik wil je natte droom nieterstoren, maar Babel is echt geen 9 miljoen waard, thomas/
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dat betekent niet dat je het er niet voor kan krijgen. Als Babel een wat efficiënter seizoen speelt, zie ik het wel gebeuren hoor.
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

LucaS schreef:Natuurlijk hoop ik dat Sneijder blijft, maar het betekent wel dat na volgend seizoen 4 of 5 belangrijke spelers in 1 keer wegvallen. Eigenlijk moet je grote spelers proberen geleidelijk te vervangen
Weet jij veel wie er komend seizoen doorbreekt vanuit de opleiding? Misschien klopt er wel een talentvolle A1/Jong Ajax-speler op de deur en kunnen we de miljoenen voor een vervanger van Wesley in kas houden.

Wie reken jij verder onder die 4-5 spelers die na volgend seizoen stoppen? Wie weet plakt Davids (onwaarschijnlijk) of Stam (zou ik niet van staan te kijken) er nog wel een jaar aan vast. In Vertonghen zie ik wel mogelijkheden om Davids naar behoren te kunnen doen vergeten.

Sneijder en Huntelaar zijn natuurlijk wel spelers die het na volgend seizoen zeker voor gezien houden. Ieder seizoen dat ze nog in Amsterdam spelen is een zegen voor de club, en wanneer ze de deur uit lopen zal dat zeker niet voor een appel en een ei zijn en zouden er dus genoeg middelen beschikbaar moeten zijn om de selectie weer aan te vullen met kwalitatief sterke spelers. Om een grote leegloop maak ik me dus absoluut geen zorgen.

De rest moet te behouden zijn, tenzij ze ineens zeer grote stappen maken. Maar ook dan geldt dat Ajax er een passende vergoeding voor zal ontvangen en bovendien zelf ook nog wat te zeggen heeft over een speler met een lopend contract.

Belangrijk is vooral dat omstandigheden worden gecreëerd waaronder spelers graag bij de club willen blijven en contracten op tijd worden verlengd. Zo'n De Jong die zomaar de deur uitloopt, dat mag natuurlijk nooit meer gebeuren. Ik heb wel de indruk dat Van Geel en Ten Cate dit goed snappen, en hier ook naar handelen.
Ajax!
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

Thomas schreef:Dat betekent niet dat je het er niet voor kan krijgen. Als Babel een wat efficiënter seizoen speelt, zie ik het wel gebeuren hoor.
Waarom wil je Babel kwijt wanneer hij zo'n efficiënt seizoen zou draaien? Je spreekt jezelf een beetje tegen nu.
Ajax!
wimpey

Bericht door wimpey »

Giacomo Puccini schreef: Om een grote leegloop maak ik me dus absoluut geen zorgen.
Ik vind dat er eerst maar eens wat gewonnen moet worden en (vooral) dat er weer eens een seizoen met attractief voetbal moet worden opgediend.

CL-voetbal (niet enkel met de olympische gedachte), het kampioenschap en de helft van de wedstrijden met aanvaardbaar voetbal is wat ik van het aanstaande seizoen verwacht. Niet meer, niet minder. Geen gezeur over de scheids, de staat van het veld en meer van dat slappe geleuter. De tijd van smoesjes en excuus-Truus-gedrag dient verleden tijd te zijn.

En wat er na volgend seizoen gebeurt, leegloop of niet, zien we dan wel weer. Toch?!
wimpey

Bericht door wimpey »

Giacomo Puccini schreef:
Thomas schreef:Dat betekent niet dat je het er niet voor kan krijgen. Als Babel een wat efficiënter seizoen speelt, zie ik het wel gebeuren hoor.
Waarom wil je Babel kwijt wanneer hij zo'n efficiënt seizoen zou draaien? Je spreekt jezelf een beetje tegen nu.
Babel en effectief is sowieso een contradictio in termini. :smallgrin.gif:
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Dit is het Sneijder-topic, Babel is in het gelukkige bezit van zijn eigen versie. Daar verder graag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
joey
Erelid

Bericht door joey »

In de AS vandaag opnieuw een verhaal over Sneijder. Sneijder schijnt in een radiointerview gezegd te hebben dat hij nog steeds op een transfer naar Valencia hoopt. Valencia schijnt het bod te willen verheugen naar 14 miljoen.
De AS beweert dat Valencia 'een obsessie' voor Sneijder is geworden en dat hij alleen naar Valencia wil, maar daar geloof ik dus geen klap van. Als Barcelona zich morgen meldt, zegt hij vast nee????? :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

14 miljoen is gewoon een deal.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik zou me kunnen voorstellen dat Ajax nog een paar miljoen wil lospeuteren, maar het komt in elk geval in de richting.
LucaS

Bericht door LucaS »

Ten Cate (de man die zich niet met transfers bemoeit), heeft gezegd dat Sneijdert onder de 20 niet weg mag. Toch?
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

LucaS schreef:Ten Cate (de man die zich niet met transfers bemoeit), heeft gezegd dat Sneijdert onder de 20 niet weg mag. Toch?
Volgens de VI:
'Het is inderdaad een beslissing van de directie of een speler door Ajax wordt verkocht', bevestigt algemeen directeur Maarten Fontein de lezing van Ten Cate.
Ik weet niet of Ten Cate tot de directie wordt gerekend maar dat lijkt me stug. In dat geval bepaalt Ten Cate dus helemaal niets.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
joey
Erelid

Bericht door joey »

LucaS schreef:Ten Cate (de man die zich niet met transfers bemoeit), heeft gezegd dat Sneijdert onder de 20 niet weg mag. Toch?
Ze vroegen hem of Sneijder twintig miljoen moest kosten. Toen zei hij: 'Dat lijkt me wel, ja.'

Betekent natuurlijk niet dat hij de prijs bepaalt.
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Ach het hangt er allenmaal een beetje vanaf. Ajax zal in eerste instantie het bod zo hoog mogelijk proberen te krijgen, maar uiteindelijk zal hij wel vertrekken voor alles boven de 14 miljoen...

Ajax is beursgenoteerd, en dat stijgt alleen maar wanneer er een speler word verkocht of een nieuwe sponser wordt binnengehaald. Sportieve prestaties hebben gek genoeg niet meer zoveel invloed. Erg jammer!
Pompiedom
Daniel

Bericht door Daniel »

Valencia overweegt derde bod op Sneijder
Geplaatst op 16-06-2007 14:11 door Yannick Spoorenberg - Bron: AS

De kans bestaat dat Wesley Sneijder alsnog de Spaanse velden zal gaan betreden namens Valencia. De Spaanse grootmacht overweegt een derde bod van veertien miljoen miljoen te doen op de 23-jarige Utrechter, zo kopt het Spaanse AS.

De club uit de sinaasappelstad Valencia denkt dat Ajax eerder bereid is tot akkoord te gaan dan een maand geleden, omdat Sneijder nu zelf ook heeft laten weten liever in de Primera División te voetballen dan in de Amsterdam ArenA komend seizoen.

Dit bevestigde de international van Oranje onlangs nog eens tegenover Radio Valencia-Cadena Ser. "Maar Ajax stelt zich hard op. Ik heb nog een contract tot 31 augustus 2009. Ik weet niet of Ajax haar positie wil veranderen", zo luidde de woorden van de Ajacied tegenover het Spaanse radiostation.

Eerder veegde Ajax een eerste en tweede bod van Los Ches resoluut van de tafel, omdat het niet in de buurt kwam bij de gevraagde transfersom van minimaal vijftien miljoen euro. Ook Tottenham Hotspur en Aston Villa informeerde eerder naar de spelmaker.

Bron: www.voetbalprimeur.nl
gaizka

Bericht door gaizka »

Valencia doet nieuw bod op Sneijder

www.voetbalonline.nl, 16 juni 2007 17:28 - Wesley Sneijder heeft de hoop op een transfer naar Valencia nog niet opgegeven. De speler liet vanaf zijn vakantie-adres weten dat hij nog altijd rekent op een akkoord tussen Ajax en de Spaanse club. Valencia zou bereid zijn om veertien miljoen euro aan de Amsterdammers als transfersom te betalen. Manager Carboni is volgens de Spaanse media onderweg naar de Nederlandse hoofdstad om de gestaakte onderhandelingen te hervatten. Van belang is wel dat Valencia eerst aanvaller Francesco Tavano verkoopt.
Livorno zou al bereid zijn om zes miljoen euro te betalen, maar Carboni moet de speler nog overtuigen van het nut van deze transfer.
Dat vind ik nog te weinig, maar ik denk dat ze er nu wel uitkomen.
Robbins

Bericht door Robbins »

Nou wie weet, gaat ie toch nog weg.
Gewoon lekker onderhandelen van Mvg, scheelt heel wat miljoentjes.
gaizka

Bericht door gaizka »

Dit was 1 van de reacties op het artikel op voetbalonline, geen idee of het klopt (gezien de genoemde lengte van het contract denk ik van niet):

De kogel is door de kerk. Wesley Sneijder heeft een 2 jarig akkoord bereikt met zijn gewenste nieuwe club Valencia uit Spanje. De nummer 10 van Ajax zal op 1 augustus gepresenteerd worden bij zijn nieuwe werkgever. Met het aantrekken van Wesley Sneijer wil Valencia een serieuze aanval op doen op de Spaanse titel. Over de transfersom willen zowel Ajax als Valencia geen uitspraken doen. (bron:valenciacf.es/
Plaats reactie