Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 15, 2007 3:52 pm

Het waarheidsgehalte van woorden van zowel Perez als HtC als Van Geel stelt niet zoveel voor, lijkt me. Ze willen er allen, over de rug van de ander, beter van worden. Ligt het aan mij of komt dit soort onfris getouwtrek en geouwehoer bij Ajax vaker voor dan bij andere (top)clubs?

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:53 pm

joey schreef:Dat zou allemaal kunnen. Het zou ook kunnen dat de ene partij of de andere een speeltje speelt of dat ze dat allemaal doen. Het is maar net wat je gelooft. Ik geloof dat HtC er niet rouwig om zal zijn als Perez vertrekt. Maar dat is is iets anders dan zeggen dat hij weg moet, zo dom zal hij niet zijn.
Ik denk dat Perez als hij had besloten te blijven genoeg kansen had gekregen om zich in de ploeg te spelen. Zeker na een eventueel vertrek van Sneijder. Je moet immers maar afwachten of de opvolger van Sneijder presteert. Maar Perez wil het risico niet nemen,dat kan ik me ook wel voorstellen. Hij kan nu eenmaal niet met die reserverol omgaan, zoals hij zelf zegt.
Benk weer, beetje krom.HtC vertelt in interviews dat Perez NIET de opvolger is van Sneijder.Perez is een aanvaller geen middenvelder, volgens HtC.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 15, 2007 3:54 pm

Kan zijn, maar toen Sneijder geschorst was speelde Perez wel mooi op 10.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:56 pm

joey schreef:Kan zijn, maar toen Sneijder geschorst was speelde Perez wel mooi op 10.
Zijn de woorden van Henkie, maarja Henkie heeft dit jaar wel heel veel dingen geroepen.Iets teveel naar mijn smaak.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 15, 2007 3:59 pm

joey schreef:Kan zijn, maar toen Sneijder geschorst was speelde Perez wel mooi op 10.
Waarom zegt Ten Cate dan dat Perez geen aanvallende middenvelder is.

HtC doet er nou niet bepaald veel aan om Perez ervan te overtuigen dat ie moet blijven, toch?!

Volgend jaar maar Sarpong als stand-in voor Wesley (als ie blijft)?! Kost een paar goals en assists i.v.m. Perez. En daar moet het om gaan: wat het beste voor de club is. Lijkt me relevanter dan dit soort privéoorlogjes en zwartmakerij over en weer.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 4:00 pm

wimpey schreef:Het waarheidsgehalte van woorden van zowel Perez als HtC als Van Geel stelt niet zoveel voor, lijkt me. Ze willen er allen, over de rug van de ander, beter van worden. Ligt het aan mij of komt dit soort onfris getouwtrek en geouwehoer bij Ajax vaker voor dan bij andere (top)clubs?
Dat gevoel heb ik in ieder geval ook. Misschien dat het toch enigszins aan de sfeer van de club ligt. Ik kan me voorstellen dat het voor niet-jeugdspelers moeilijk is om heel gehecht te raken aan Ajax. Een jongen als Perez geeft niets om onze club, denk ik. Not that I can blame him.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 15, 2007 4:00 pm

Mwah, hij zei (FCG) dat Perez niet de opvolger van Sneijder werd, niet dat hij nooit op die positie zou spelen.

Als KJH of Babel wegvalt, kan Perez ook zomaar weer op links terechtkomen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 4:02 pm

wimpey schreef:Volgend jaar maar Sarpong als stand-in voor Wesley (als ie blijft)?! Kost een paar goals en assists i.v.m. Perez. En daar moet het om gaan: wat het beste voor de club is. Lijkt me relevanter dan dit soort privéoorlogjes en zwartmakerij over en weer.
Helemaal mee eens. Perez is een gepasseerd station en dus is het nu zaak dat de beste oplossing wordt gevonden voor Ajax. Wat er met Perez gebeurt kan me grof gezegd geen reet schelen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 15, 2007 4:11 pm

joey schreef:Mwah, hij zei (FCG) dat Perez niet de opvolger van Sneijder werd, niet dat hij nooit op die positie zou spelen.
Aan de woorden van HtC zou ik niet al teveel waarde hechten, joey. Vandaag zegt ie a, gisteren zei ie b. Laat ie ronduit zeggen dat ie Perez niet moet...

Perez had het anders moeten spelen: hij had Ajax nerveus moeten maken. Zeggen: 'ik respecteer de mening van de trainer, maar ik wil vechten voor mijn kans'. Hij had de voorbereiding in moeten gaan, hoe beperkter de tijd tot aan het begin van het nieuwe seizoen zou worden, des te meer ie de prijs zou hebben kunnen drukken.

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 4:12 pm

joey schreef:Mwah, hij zei (FCG) dat Perez niet de opvolger van Sneijder werd, niet dat hij nooit op die positie zou spelen.

Als KJH of Babel wegvalt, kan Perez ook zomaar weer op links terechtkomen.
Duidelijker kan ik het niet maken:
"Perez niet de opvolger van Sneijder" | In de media

Kenneth Perez wordt niet de opvolger van Wesley Sneijder. Dat zegt Ajaxcoach Henk ten Cate maandagavond in het AT5-programma FC Godenzonen.

Ten Cate zegt te hopen dat Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft, maar als hij vertrekt, is Perez in ieder geval niet zijn opvolger. "Sneijder is een echte middenvelder, opbouwend", aldus Ten Cate. "Perez is veel meer een aanvaller, hij is geen middenvelder. "
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 4:29 pm

Thomas schreef:
Duke schreef:Nou, ik heb wel eens iemand gelijk gegeven hoor. Zelfs Voetske. :aai.gif:
Ik ook. Ik vind het feit dat sommigen het niet kunnen ook een van de weinige mindere aspecten van de discussies.
Ik gaf vandaag GF nog gelijk dat ik niet hard kan maken dat het k*neger van Perez mee hheft gespeeld in de haat van TC richting Perez.
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 4:55 pm

Jammer dat er door de "Perezianen" aan voorbij wordt gegaan dat perez, zijn zakwaarnemer (woord door Voetske gebruikt!), psv enz. iedere minuut een leugen kan worden verteld zonder dat er ook maar één negatief gevolg is.

Liegt MvG aantoonbaar, dan is de VEB de eerste die geld zal opeisen namens de aandeelhouders, daarna volgen de aandeelhouders enz. enz.

De Perezianen geloven iedereen die mag liegen, maar niet degene die zijn baan kwijt is bij een aantoonbare leugen. wat een visie.

(..................)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 5:01 pm

Welke leugen zou van Geel verteld hebben? Dat Perez niet weg mag? Mwa, ik denk niet dat de aandeelhouders hem daarvoor op het matje zullen roepen. Overigens ligt deze transfer ruimschoots onder het bedrag dat gemeld dient te worden
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 5:26 pm

Demosthenes schreef:Jammer dat er door de "Perezianen" aan voorbij wordt gegaan dat perez, zijn zakwaarnemer (woord door Voetske gebruikt!), psv enz. iedere minuut een leugen kan worden verteld zonder dat er ook maar één negatief gevolg is.

Liegt MvG aantoonbaar, dan is de VEB de eerste die geld zal opeisen namens de aandeelhouders, daarna volgen de aandeelhouders enz. enz.

De Perezianen geloven iedereen die mag liegen, maar niet degene die zijn baan kwijt is bij een aantoonbare leugen. wat een visie.

(..................)
Tja wat moet je hier nu op zeggen .. eigenlijk niks .. lijkt met het beste :aai.gif:
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 5:31 pm

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 5:57 pm

Tja wat moet je hier nu op zeggen .. eigenlijk niks .. lijkt met het beste
(...) :headbang.gif: dat we het toch nog eens zijn geworden, wie had dat gedacht?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 15, 2007 6:07 pm

Ik zal blij als die Perez eindelijk weg is! :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 16, 2007 11:08 am

Ik ook, maar blijkbaar zit de zaak vast. Die gierige boeren ook! :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » za jun 16, 2007 12:13 pm

Ajax bood Perez, Lindenbergh en een geldbedrag voor Slory'

Volgens het Algemeen Dagblad bood Ajax Feyenoord Perez, Lindenbergh en een geldbedrag om Slory te kunnen overnemen. Feyenoord had daar echter geen interesse voor. Slory liet in het AD er niet over te hebben hoeven nadenken omdat de clubs er toch niet zijn uitgekomen. "Meneer Van Marwijk is een trainer van naam," aldus Slory. "Het streelt me dat hij zegt dat ik niet weg mag. Als je eenmaal bij Feyenoord speelt, kun je het ook niet maken om naar Ajax te gaan. Ik zou dat nooit doen."
Oja ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » za jun 16, 2007 12:45 pm

Het AD, ach!

Vanaf maandag of dinsdag (afhankelijk van de presentatie van de nieuwe feyenoordvedetten) zal het AD met nog meer nieuws komen, positief voor feyenoord en "" minder positief"" voor Ajax.

Jacobs kan wel zeggen dat de verkoop van seizoenkaarten zo goed loopt, maar een vriend van me, jarenang een seizoenkaart, heeft het feyenoordadres geblokkeerd na ± 8 mailtjes met het verzoek of hij zijn kaart nog wil verlengen!

De promo-acties moeten meer seizoenkaarten opleveren dan vorig jaar en het AD heeft de rol van het RD overgenomen (Het RD kocht een paar keer per seizoen enkele duizenden kaartjes voor een zeer lage prijs en gaf die kaarten weg als er een abonnement werd afgesloten). Ik werd regelmatig gebeld, vroeg naar de acties waarbij een seizoenkaart voor Sparat te verdienen viel, maar die actie is nooit geweest.

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 16, 2007 12:52 pm

De seizoenskaart verkoop van Feyenoord zou in de overgang van 2006/2007 naar 2007/2008 toch dramatisch verlopen? Werd een aantal maanden geleden gemeld..

999

Bericht door 999 » za jun 16, 2007 1:26 pm

Demosthenes schreef:Het AD, ach!

Vanaf maandag of dinsdag (afhankelijk van de presentatie van de nieuwe feyenoordvedetten) zal het AD met nog meer nieuws komen, positief voor feyenoord en "" minder positief"" voor Ajax.

Jacobs kan wel zeggen dat de verkoop van seizoenkaarten zo goed loopt, maar een vriend van me, jarenang een seizoenkaart, heeft het feyenoordadres geblokkeerd na ± 8 mailtjes met het verzoek of hij zijn kaart nog wil verlengen!

De promo-acties moeten meer seizoenkaarten opleveren dan vorig jaar en het AD heeft de rol van het RD overgenomen (Het RD kocht een paar keer per seizoen enkele duizenden kaartjes voor een zeer lage prijs en gaf die kaarten weg als er een abonnement werd afgesloten). Ik werd regelmatig gebeld, vroeg naar de acties waarbij een seizoenkaart voor Sparat te verdienen viel, maar die actie is nooit geweest.
De koning van het doodlullen ...
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jun 16, 2007 1:31 pm

Ik vind dat er door de jaren heen veel problemen zijn rond transfers bij AJAX.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 16, 2007 1:39 pm

Mwah, dat Ajax een bod van een half miljoen voor Perez niet accepteert lijkt me doodnormaal.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jun 16, 2007 1:48 pm

Neuh maar ik weet niet wie de waarheid spreekt.

Plaats reactie