Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 2:47 pm

Ajax vertelt nooit iets over transfersommen, dus de Telegraaf verzint het zoals gebruikelijk waarschijnlijk helemaal zelf
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 2:49 pm

Demosthenes schreef:
Voetske schreef:Volgens mij heeft HtC en AJAX nooit gezegt dat Perez niet voldoet, hij past niet in de plannen die HtC voor ogen heeft.Blijkbaar past hij niet in de plannen maar hoeft niet weg.
Hij voldoet juist wel, maar in een andere rol dan Perez voor ogen heeft, namelijk als invaller i.p.v. als basisspeler. HtC ziet voor hem dezelfde rol als vorig seizoen: Perez op tien/talpa, afgelopen week.
Voetske schreef:Ook jij weet niet wat Psv wil betalen, of geloof jij altijd wat van Geel, HtC en AJAX je vertellen ...
Nee, maar zaakwaarnemers geloof ik nog minder. Zaakwaarnemers willen het liefst dat een speler ieder jaar verhuist. Ik kan me nog een rechtzaak herinneren waarin de financiële kant van de overgang van John de Wolf naar Wolverhampton centraal stond (kostte feyenoor weer veel geld) en zaakwaarnemer Nijman heeft 250.000 gulden aan die overgang verdiend (ruim € 110.000). De overgang was in een week tijd rond. Ik denk niet dat ze nu voor minder geld werken.
Voetske schreef:Of Perez zich zorgen moet maken bij ( eventueel ) Psv is voor Perez, zal me een wordt wezen en heeft met deze hele discussie niks te maken.
Het is Perez die wil vertrekken, omdat hij met zijn rol niet tevreden is. Vreemd om dan naar een ploeg te gaan waar je misschien dezelfde rol krijgt.
Tja, HtC heeft toch duidelijk aangegeven dat Perez niet bij zijn visie past.Dus ook niet op de reserve bank.Al dat gehannes met Perez vertaal ik naar " zoek maar een andere club, er is geen plaats voor jou bij AJAX ".En daar zal de geschiedenis met de k!kneger ook wel een invloed op hebben.

Verder begrijp ik het nog steeds niet, Perez met veel bombarie binnen gehaald door van Geel omdat in zijn visie daar AJAX beter van zal worden, en in tegenstelling tot jou vindt ik Perez wel een goed evoetballer, HtC zijn visie ( en dat is een tussenpaus ) is dat er voor Perez geen plaats is bij AJAX.Eigenlijk, zonder in te gaan op de kwaliteiten van Perez, het zelfde verhaal als bij Davids en TH.Zet je Davids op de bank dan weet je ( en verwacht je ) als trainer/club dat ie daar geen genoegen mee neemt en wil vertrekken.En dan kun je nog zo hard als club/trainer roepen dat hij niet weg hoeft.Ik neem dat als een korreltje zout.

Het verhaal van zaakwaarnemer is speculatief.Misschien heeft deze zakwaarnemer het wel bij hetrechte eind, weet ik niet, maar jij ook niet.Ik zeg niet dat zaakwaarnemersde waarheid vertellen, maar dat clubs altijd de waarheid spreken geloof jij toch ook niet.Ach, niet iedere zaakwaarnemer is een louce op geld beluste zaakwaarnemer.Het zal wel weer ergens in het midden liggen.

Tja, of Psv de juiste club is ?.Wat zou AJAX belooft hebben toen Perez kwam.Een bankgarantie, denk het niet ...
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 15, 2007 2:52 pm

Jöhnk schreef:Ach, iedereen gelooft de berichten die hem/haar uitkomen. Ik ook, dus daar maak ik geen probleem van.

Ik denk trouwens dat zowel, Ajax, Psv als Perez een spel speelt. Psv wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, Perez maakt amok en Ajax doet net alsof het Perez wil behouden.

Dat is het spel, blijkbaar.
Klopt. Daarom heeft deze discussie ook weinig zin. De uitgangspunten zijn verschillend, dus daar komen we nooit uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 2:54 pm

Duke schreef:
Jöhnk schreef:Ach, iedereen gelooft de berichten die hem/haar uitkomen. Ik ook, dus daar maak ik geen probleem van.

Ik denk trouwens dat zowel, Ajax, Psv als Perez een spel speelt. Psv wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, Perez maakt amok en Ajax doet net alsof het Perez wil behouden.

Dat is het spel, blijkbaar.
Klopt. Daarom heeft deze discussie ook weinig zin. De uitgangspunten zijn verschillend, dus daar komen we nooit uit.
De meeste mensen hier zullen nooit toegeven dat een ander gelijk had, dus als je het zo gaat bekijken kunnen we het forum wel opdoeken.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 2:55 pm

Ik geef mezelf altijd gelijk!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 2:56 pm

Dat weten we inmiddels wel, Lucas. :aai.gif:

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 2:56 pm

Ik ook, maar als iemand gelijk heeft krijgt ie dat van mij ook.Al ben ik dat volgens mij nog niet tegen gekomen :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 2:58 pm

Thomas schreef:Dat weten we inmiddels wel, Lucas. :aai.gif:
Je bent daar nog niet voldoende van doordrongen, Thommie!
Overigens geeft Sylvie mij ook altijd gelijk!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 15, 2007 2:58 pm

Nou, ik heb wel eens iemand gelijk gegeven hoor. Zelfs Voetske. :aai.gif:

Maar in dit geval dus niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:02 pm

Duke schreef:Nou, ik heb wel eens iemand gelijk gegeven hoor. Zelfs Voetske. :aai.gif:

Maar in dit geval dus niet.
Heb het uitgeprint en ingelijst :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 3:03 pm

Duke schreef:Nou, ik heb wel eens iemand gelijk gegeven hoor. Zelfs Voetske. :aai.gif:
Ik ook. Ik vind het feit dat sommigen het niet kunnen ook een van de weinige mindere aspecten van de discussies.

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:04 pm

Thomas schreef:
Ik ook. Ik vind het feit dat sommigen het niet kunnen ook een van de weinige mindere aspecten van de discussies.
Je hebt volkomen gelijk :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 3:09 pm

Ik heb laatst GF nog gelijk gegeven. En Beloki. :bis.gif:
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr jun 15, 2007 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 3:09 pm

Tja, HtC heeft toch duidelijk aangegeven dat Perez niet bij zijn visie past.Dus ook niet op de reserve bank.Al dat gehannes met Perez vertaal ik naar " zoek maar een andere club, er is geen plaats voor jou bij AJAX ".En daar zal de geschiedenis met de k!kneger ook wel een invloed op hebben.
We verschillen van mening (mag). In mijn visie heeft HtC keer op keer aangegeven dat Perez juist wel in zijn visie past. Hij is de invaller, hij speelt als ..., hij is zelfs aanvoerder als ... Duidelijker in een visie passen kan haast niet. Perez heeft 100% bevestigd dat hij met HtC daarover heeft gesproken. Perez is het met die visie niet eens. Mag, geen probleem, dan kies je voor verlenging op dezelfde manier of je probeert bij een andere vereniging wel een plaats te verwerven die past bij je visie.
Verder begrijp ik het nog steeds niet, Perez met veel bombarie binnen gehaald door van Geel omdat in zijn visie daar AJAX beter van zal worden, en in tegenstelling tot jou vindt ik Perez wel een goed evoetballer, HtC zijn visie ( en dat is een tussenpaus ) is dat er voor Perez geen plaats is bij AJAX.Eigenlijk, zonder in te gaan op de kwaliteiten van Perez, het zelfde verhaal als bij Davids en TH.Zet je Davids op de bank dan weet je ( en verwacht je ) als trainer/club dat ie daar geen genoegen mee neemt en wil vertrekken.En dan kun je nog zo hard als club/trainer roepen dat hij niet weg hoeft.Ik neem dat als een korreltje zout
.

Vreemd: HtC is een tussenpaus (mee eens), maar Perez dan niet??? Moet de visie van Perez aangehangen worden als zijnde van eeuwige waarde? Ajax koopt een speler in de veronderstelling dat die speler van meerwaarde is. Ajax betaalt daar een flink bedrag voor, geeft daarmee aan dat die speler van waarde is :smallgrin.gif: en in de ogen van de verantwoordelijke coach komt die meerwaarde er niet uit. Waarom zou dat niet mogen?

Mijn mening over Perez is duidelijk, maar staat los van DE MANIER WAAROP HIJ vertrekt. Denken dat ik het altijd met HtC eens ben? Lees mijn mening over het opstellen van KJH maar.
Het verhaal van zaakwaarnemer is speculatief.Misschien heeft deze zakwaarnemer het wel bij hetrechte eind, weet ik niet, maar jij ook niet.Ik zeg niet dat zaakwaarnemersde waarheid vertellen, maar dat clubs altijd de waarheid spreken geloof jij toch ook niet.Ach, niet iedere zaakwaarnemer is een louce op geld beluste zaakwaarnemer.Het zal wel weer ergens in het midden liggen.
Leuke verschrijving? Onbedoeld denk ik: zakwaarnemer i.p.v zaakwaarnemer. We weten inderdaad niet of hij gelijk heeft of niet, maar zijn strategie verschilt niet van wat ik tot nu toe heb gelezen over zaakwaarnemers die hun klant elders willen laten voetballen.

Iemand schreef dat Ajax nooit transfersommen bekend maakt. klopt niet. Bedragen boven de ± € 5,8 miljoen moeten bekend gemaakt worden, het gaat om een beursgenoteerd bedrijf, m.a.w. als iemand namens dat bedrijf liegt, zal niet alleen het rapaille van de sportjournalistiek met modder gaan gooien, maar ook de financiële wereld en bij Ajax weten ze dat er dan grotere problemen komen. Om die reden (niet-voetbaltechnisch) geloof ik Van Geel meer dan dan die voor mij onbekende grootheid uit Denemarken, de zakwaarnemer.

Voor andere ploegen, td's geldt dat niet, ze mogen erop los liegen, de financiële wereld zal er geen moeite mee hebben (tenzij als sponsor!)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 15, 2007 3:21 pm

Voetske schreef:Tja, HtC heeft toch duidelijk aangegeven dat Perez niet bij zijn visie past.Dus ook niet op de reserve bank.
Nee hoor. Hij kon blijven op dezelfde voorwaarden. Zat hij afgelopen seizoen soms op de tribune?
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:23 pm

Vreemd: HtC is een tussenpaus (mee eens), maar Perez dan niet??? Moet de visie van Perez aangehangen worden als zijnde van eeuwige waarde? Ajax koopt een speler in de veronderstelling dat die speler van meerwaarde is. Ajax betaalt daar een flink bedrag voor, geeft daarmee aan dat die speler van waarde is en in de ogen van de verantwoordelijke coach komt die meerwaarde er niet uit. Waarom zou dat niet mogen?

Mijn mening over Perez is duidelijk, maar staat los van DE MANIER WAAROP HIJ vertrekt. Denken dat ik het altijd met HtC eens ben? Lees mijn mening over het opstellen van KJH maar.
Vreemd is dat Van Geel Perez met alle geweld wilde hebben en natuurlijk niet als bankzitter en dat HtC Perez af schrijft.Maar we kunnen aan de gang blijven.

Voor mij, van wat ik er van weet en gezien hebt is het duidelijk dat AJAX van Perez afwil.En wat Perez ook doet een eerlijke kans zal ie nooit krijgen.Dat daar het " incident " ook in rol in speelt durf ik hardop te zeggen.Verder blijf ik erbij dat als je zo direct tegen een spelers zegt dat ie niet past in het plaatje je eigenlijk zegt " ophoepelen " .

Verder hoop ik wel dat de verantwoordelijken een beetje bij de les blijven, zodadelijk is HtC weg en staat er nog niks op het veld, of zitten we met net-niet spelers ..
Overigens bevestigde Henk ten Cate in de nieuwe uitgave van Voetbal International dat hij op dit moment wil vasthouden aan zijn voornemen om zijn trainerscarriere eind volgend seizoen te beëindigen. Een voorstel tot contractverlenging wees hij daarom nu ook af. 'Ik ben nu te moe om vanuit een fris perspectief over het voorstel na te denken. Ik ga nu eerst een paar weken goed op vakantie. Misschien dat ik er na drie of vier maanden in de nieuwe competitie anders tegenaan kijk.'
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:30 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Tja, HtC heeft toch duidelijk aangegeven dat Perez niet bij zijn visie past.Dus ook niet op de reserve bank.
Nee hoor. Hij kon blijven op dezelfde voorwaarden. Zat hij afgelopen seizoen soms op de tribune?
Nogmaals Perez vertelde dit in een interview :
" De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas"
En zo kunnen we weer tig pagina's aan de gang blijven.Ik zie het wel wat er met Perez gaat gebeuren ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 15, 2007 3:30 pm

Voetske schreef:Voor mij, van wat ik er van weet en gezien hebt is het duidelijk dat AJAX van Perez afwil.En wat Perez ook doet een eerlijke kans zal ie nooit krijgen.Dat daar het " incident " ook in rol in speelt durf ik hardop te zeggen.Verder blijf ik erbij dat als je zo direct tegen een spelers zegt dat ie niet past in het plaatje je eigenlijk zegt " ophoepelen " .
Een hoop speculatie, maar of er iets van waar is, is een ander punt.

Mogen blijven op dezelfde voorwaarden is niet hetzelfde als moeten ophoepelen. HtC kán niet eens zeggen dat Perez moet ophoepelen, want hij heeft een contract. Vandaar ook dat Perez duidelijk heeft gezegd dat hij zelf het besluit heeft genomen om te vertrekken. Nooit en nergens heeft hij gezegd: ik móet weg. [/b]

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:33 pm

Nogmaals Perez vertelde dit in een interview :
" De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas"
.. het zal wel ... voor mij tenminste is duidelijk dat HtC liever niet een beroep doet op Perez, tja en dat zijn dus dezelfde voorwaarden die Perez dit seizoen kan verwachten .. maar we kunnen nog wel tig pagina's doorgaan ...
Perez: Ik wil weg bij Ajax
AMSTERDAM - Kenneth Perez weet na een gesprek met Ajax-trainer Henk ten Cate genoeg. De Deen kreeg bevestigd dat er voor hem geen toekomst is in Amsterdam en heeft zijn zinnen gezet op een vertrek.

Afgelopen seizoen scoorde Kenneth Perez in de Kuip. Feyenoord wil de aanvaller aantrekken.

,,De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas,’’ aldus Perez, die momenteel vakantie viert in zijn geboortestad Kopenhagen. ,,Mijn rol zou komend jaar hetzelfde zijn als dit seizoen. In de media gaf hij ook al aan dat hij een ander type speler zoekt, dus dan is het onbegonnen werk om je terug te vechten in de basis. Daarom sta ik open voor een vertrek. Dat zeg ik met pijn in het hart, maar een andere mogelijkheid zie ik niet.’'

PSV en Feyenoord zijn geïnteresseerd in de 32-jarige aanvaller, die dit seizoen twaalf keer scoorde in 27 competitiewedstrijden voor Ajax. Bij de Rotterdamse club zou Perez een sleutelrol kunnen vervullen bij de opbouw van een nieuw team. Feyenoord is dringend op zoek naar versterking en heeft grote behoefte aan een toonaangevende speler met ervaring.

,,Ik ga de komende tijd rustig nadenken over mijn toekomst,’’ aldus Perez. ,,Over clubs zeg ik nog even niets. Van mijn zaakwaarnemer hoor ik vanzelf wat er speelt. Wel willen mijn vrouw en ik graag in Nederland blijven. We zijn hier gesetteld na al die jaren.’’

Dat Perez in Amsterdam vaak een bijrol speelde, deed hem pijn. Hij was de twaalfde man onder Ten Cate, die de voorkeur gaf aan Sneijder en Babel. ,,Die rol als invaller heb ik nooit gemakkelijk gevonden. Ik trainde elke week hard. Als je dan op zondag toch weer op de bank moet zitten, is dat gewoon moeilijk. Soms had ik daar misschien anders mee om moeten gaan. Maar het is frustrerend als je aan alles merkt dat de trainer het niet in je ziet zitten. Ik heb er niet één dag met de pet naar gegooid, in ons gesprek heeft de trainer me dat ook gezegd.’’

Perez wijst op zijn statistieken. ,,Als je naar mijn doelpuntengemiddelde kijkt, zie je dat ik echt wel waarde heb gehad voor het team. Ik heb alles gegeven om de trainer te overtuigen en de situatie te veranderen, maar helaas is dat niet gelukt.’’

Dat laatste zal als een teleurstelling voelen voor technisch directeur Martin van Geel, die Perez vorig jaar overnam van AZ. De beleidsmaker zag in de Deen een belangrijke pijler onder een gerenoveerd Ajax. In de visie van Ten Cate is Perez te veel aanvaller om in het systeem van Ajax op nummer 10 te spelen. De coach wil op die plek een middenvelder die de dynamiek heeft om de ruimte achter de aanval te bespelen.

,,Ik ben door Ajax gehaald met een bepaald vooruitzicht,’’ zegt Perez. ,,Dat dat niet is uitgekomen, is voor iedereen een teleurstelling. Maar de trainer beslist. Ik ben Ajax dankbaar dat het me deze kans heeft geboden, maar iedereen kan zien dat mijn situatie uitzichtloos is. Ik hoop dat de club me bij een transfer zal steunen. Zeker gezien de boodschap van de trainer.’’

Perez kreeg dit seizoen volop steun van het Amsterdamse publiek. Een groep supporters zette een internetactie op poten om de aanvaller voor Ajax te behouden. In de slotwedstrijd van dit seizoen kreeg Perez een staande ovatie. ,,Dat heeft me heel veel goed gedaan en daar ben ik de supporters dankbaar voor. Ik vind Ajax nog steeds een fantastische en warme club. Ik had graag mijn contract uitgediend, maar op dit moment moet ik aan mijn eigen toekomst denken. Ik ben voetballer en ik wil voetballen.’’

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax is op de hoogte van het gesprek dat Henk ten Cate en Kenneth Perez eind vorige week voerden.

,,Als Kenneth aangeeft dat hij wil vertrekken, zullen we dat meewegen bij eventuele interesse,’’ aldus Van Geel. ,,Dat wil niet zeggen dat we hem zomaar laten gaan. Hij heeft een contract tot 2009 en van ons hoeft hij niet weg.’’

Er is al geïnformeerd bij Ajax, bevestigt Van Geel. ,,Er is beweging, laat ik het zo zeggen.’’

De directeur wil niet bevestigen dat Feyenoord en PSV zich hebben gemeld. ,,Daar ga ik niet op in.’’
AD.

Appeltje, eitje ...
Laatst gewijzigd door 999 op vr jun 15, 2007 3:40 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 3:35 pm

Vreemd is dat Van Geel Perez met alle geweld wilde hebben en natuurlijk niet als bankzitter en dat HtC Perez af schrijft.Maar we kunnen aan de gang blijven.
Ach; lang geleden zag ik toch van die mooie meisjes/vrouwen. Na een tijdje bleken ze allemaal (op één na) flink tegen te vallen. Kan gebeuren. Die vrouwen zullen vast en zeker een ander hebben gevonden en gelukkig geworden zijn (neem ik aan) Een voetballer kan bij AZ een ster zijn, bij Ajax niet. Andersom kan ook.
Voor mij, van wat ik er van weet en gezien hebt is het duidelijk dat AJAX van Perez afwil.En wat Perez ook doet een eerlijke kans zal ie nooit krijgen.Dat daar het " incident " ook in rol in speelt durf ik hardop te zeggen.Verder blijf ik erbij dat als je zo direct tegen een spelers zegt dat ie niet past in het plaatje je eigenlijk zegt " ophoepelen " .
De bron voor de rol van het incident? Het kan, maar voor hetzelfde geldt heeft het geen rol gespeeld. Het uitrekenen hoeveel seconden Perez ervoor en erna heeft gespeeld? Sneijder geblesseerd, Babel zes of zeven weken geblesseerd (na Groningen thuis), argumenten die ik nog niet gelezen heb in de seconden-vergelijking van ...?

We blijven van mening verschillen over "het plaatje". Mijn "plaatje bestaat uit meer dan elf spelers!
Verder hoop ik wel dat de verantwoordelijken een beetje bij de les blijven, zodadelijk is HtC weg en staat er nog niks op het veld, of zitten we met net-niet spelers ..
Kan ook gebeuren mocht hij niet vertrekken. Discussies over spelers zullen er na HtC ook wel zijn. Net-niet spelers zie ik ook het liefst zo snel mogelijk vertrekken, maar ik ben bang dat we ook komend seizoen weer met KJH te maken hebben :drecul.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 3:41 pm

Voetske schreef: ,,De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas,’’ aldus Perez, die momenteel vakantie viert in zijn geboortestad Kopenhagen. ,,Mijn rol zou komend jaar hetzelfde zijn als dit seizoen. In de media gaf hij ook al aan dat hij een ander type speler zoekt, dus dan is het onbegonnen werk om je terug te vechten in de basis. Daarom sta ik open voor een vertrek. Dat zeg ik met pijn in het hart, maar een andere mogelijkheid zie ik niet.’'
Is volgens mij gewoon Perez z'n eigen interpretatie. Hij vindt blijkbaar dat het aan de voetbalvisie van de trainer ligt als hij niet vaker wordt opgesteld dan dit seizoen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 3:43 pm

Thomas schreef:Is volgens mij gewoon Perez z'n eigen interpretatie.
Zou kunnen. Zou ook kunnen dat HTC het letterlijk tegen Perez gezegd heeft. Weten we dus niet.

Bottom line is dat ik denk dat Ajax Perez liever kwijt dan rijk is. Maar dat is slechts een vermoeden.

999

Bericht door 999 » vr jun 15, 2007 3:44 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef: ,,De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas,’’ aldus Perez, die momenteel vakantie viert in zijn geboortestad Kopenhagen. ,,Mijn rol zou komend jaar hetzelfde zijn als dit seizoen. In de media gaf hij ook al aan dat hij een ander type speler zoekt, dus dan is het onbegonnen werk om je terug te vechten in de basis. Daarom sta ik open voor een vertrek. Dat zeg ik met pijn in het hart, maar een andere mogelijkheid zie ik niet.’'
Is volgens mij gewoon Perez z'n eigen interpretatie. Hij vindt blijkbaar dat het aan de voetbalvisie van de trainer ligt als hij niet vaker wordt opgesteld dan dit seizoen.
Ja natuurlijk, Perez lult uit z'n nek, en AJAX en HtC niet.Nou als er iemand dit jaar uit z'n nek heeft staan te lullen is het Ht.. laat ook maar.Dit heeft geen zin.Als Perez of zijn zaakwaarnemer iets zeggen is het niet waar, als HtC,Van Geel of Fontein iets zeggen is het waar.

Ik zet er een punt achter, voorlopig
Laatst gewijzigd door 999 op vr jun 15, 2007 3:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 3:47 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Is volgens mij gewoon Perez z'n eigen interpretatie.
Zou kunnen. Zou ook kunnen dat HTC het letterlijk tegen Perez gezegd heeft. Weten we dus niet.

Bottom line is dat ik denk dat Ajax Perez liever kwijt dan rijk is. Maar dat is slechts een vermoeden.
Dat geloof ik best, maar ik betwijfel of HtC dat zo tegen Perez heeft gezegd.

Nogmaals, uiteindelijk maakt het niets uit wat Van Geel of Ten Cate denkt, maar om het officiele standpunt dat de club heeft ingenomen.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 15, 2007 3:49 pm

Dat zou allemaal kunnen. Het zou ook kunnen dat de ene partij of de andere een speeltje speelt of dat ze dat allemaal doen. Het is maar net wat je gelooft. Ik geloof dat HtC er niet rouwig om zal zijn als Perez vertrekt. Maar dat is is iets anders dan zeggen dat hij weg moet, zo dom zal hij niet zijn.
Ik denk dat Perez als hij had besloten te blijven genoeg kansen had gekregen om zich in de ploeg te spelen. Zeker na een eventueel vertrek van Sneijder. Je moet immers maar afwachten of de opvolger van Sneijder presteert. Maar Perez wil het risico niet nemen,dat kan ik me ook wel voorstellen. Hij kan nu eenmaal niet met die reserverol omgaan, zoals hij zelf zegt.

Plaats reactie