PSV deel 2
Tja, die is de Engelse standaard gewend.
Als ik psv was zou ik er niet zo rouwig om zijn. Die jongen heeft volgens mij al tijden niets meer laten zien en als je de berichten mag geloven is hij verre van afgetraind. Het is denk ik niet voor niks dat er verder kennelijk geen interesse in hem is.
Als ik psv was zou ik er niet zo rouwig om zijn. Die jongen heeft volgens mij al tijden niets meer laten zien en als je de berichten mag geloven is hij verre van afgetraind. Het is denk ik niet voor niks dat er verder kennelijk geen interesse in hem is.
Nil volentibus arduum
Zal denk ik een discussie zijn geweest die jij prima op jouw niveau hebt kunnen voeren:
"Meneer, u zit op mijn stoeltje".
"Oprotten, anders word je toch voor een andere club!"
"Zeg jongeman, zou u misschien iets normaler kunnen doen tegen mijn dochter".
"Bek dicht ouwe lul, anders word je toch voor een andere club!"
"Meneer, u zit op mijn stoeltje".
"Oprotten, anders word je toch voor een andere club!"
"Zeg jongeman, zou u misschien iets normaler kunnen doen tegen mijn dochter".
"Bek dicht ouwe lul, anders word je toch voor een andere club!"
- SylvievdVaart
Welke bron?LucaS schreef:Bijna niemand buiten Noord-Belgie is voor PSV. In het land zijn er 'zelfs' veel meer Feyenoordfans te vinden
Ik kan me herinneren dat het Eindhovens Dagblad de herkomst van de seizoenkaarthouders (wat een woord) had achterhaald, maar de verschillen weet ik niet meer. Het bezoek aan PN en FN ontloopt elkaar toch niet zoveel?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Gewoon een topic over successupporters dus, nog big deal. De mensen die daar komen en in Amsterdam wonen en vervolgens hun clubliefde bekend maken voor PSV en een Ajax familie hebbende geven dus eigenlijk toe dat ze succes supporters zijn..joey schreef:Op PN loopt een grappige topic.
Dat geloven ze toch niet echt? Niemand is hier voor PSV!
psv.nlPSV-scout De Visser vanavond bij Tien
15 juni 2007 10:00
Hoewel er vandaag geen wedstrijden op het programma staan op het EK onder 21, is er bij Tien wel een aflevering van ‘Na de Wedstrijden’. In de studio ontvangt Humberto Tan vanaf 22.30 uur neo-international Andwélé Slory en Piet de Visser, als scout verbonden is aan onder meer PSV en Chelsea.
Van kopen voor ons is in elk geval nooit sprake geweest. Hooguit ging het over talenten die Barcelona zelf heeft opgeleid.
Hoeveel centrumverdedigers wil Mourinho hebben? Los van zijn basisspelers nog Alex, Da Costa, Rajkovic....
Hoeveel Chelsea-spelers hebben ze nu lopen in Eindhoven? Rajkovic, Alcides, Salcido, vergeet ik nog iemand?
Hoeveel centrumverdedigers wil Mourinho hebben? Los van zijn basisspelers nog Alex, Da Costa, Rajkovic....
Hoeveel Chelsea-spelers hebben ze nu lopen in Eindhoven? Rajkovic, Alcides, Salcido, vergeet ik nog iemand?
Het stinkt aan alle kanten!
-
Jonathan Reis is ook al zo'n vaag verhaal.joey schreef:Van kopen voor ons is in elk geval nooit sprake geweest. Hooguit ging het over talenten die Barcelona zelf heeft opgeleid.
Reis is zonder de hulp van Chelsea gehaald, maar de uitlatingen van Salcido gedurende het afgelopen seizoen waren zo bijzonder dat het me niets zou verbazen als hij wel degelijk (gedeeltelijk) eigendom van Chelsea is.generaal schreef:Salcido is gewoon gekocht hoor.joey schreef:PSV had toch een optie op Salcido of zo? Dat had het ook bij Alex, hehe.
PN'PSV praat maandag weer met AZ over De Cler'
Volgens het Algemeen Dagblad praten PSV en AZ aanstaande maandag verder over de transfer van De Cler. Gisteren zou er ook al gesproken zijn, maar weinig vooruitgang zijn geboekt. Volgens het AD heeft PSV haar bod enkele malen verhoogd, maar houdt AZ stug vast aan de gevraagde transfersom.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat deze transfer met de komst van Rajkovic van de baan zou zijn.