Hij schijnt ook alles zelf te regelen he, dus geen zaakwaarnemer etc.wimpey schreef: Slimme gozer. Hij vertrekt overal transfervrij, die is wel aardig binnen inmiddels.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Van de BBC-website:
Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail)
Betrouwbaar transfernieuws? Mwah....Thomas schreef:Van de BBC-website:
Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail)
Kanu komt elk jaar...toch niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij mag dan 132 jaar oud zijn, als hij komt dan vind ik het prachtig. Ik heb laatst nog wat oude beelden zitten bekijken en het was toch een mooie, gekke voetballer. Zou hij de pinchhitter zijn die htC bedoelde ? Hoewel hij volgens mij geen bal kan koppen, ook al is hij 2 meter lang.
Just for sentimental reasons, hoewel hij nog best wel scoorde ook het laatste jaar.
Just for sentimental reasons, hoewel hij nog best wel scoorde ook het laatste jaar.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als ik naar de oude beelden kijk, wil ik Kluivert ook wel terug. Helaas moeten we vooral naar het nu kijken.
Overigens heeft Kanu er een bevredigend seizoen opzitten, best productief ook, maar goals zoals ooit in de Meer tegen Nac, hoeven we vrees ik niet meer te verwachten...
Overigens hoop ik ook dat hij niet meer doet, wat hij ooit bij WBA deed (nr 17 in het onderstaande filmpje, waarin overigens ook Van Basten voorkomt)
http://www.youtube.com/watch?v=9PGe_ZAxTWs
Overigens heeft Kanu er een bevredigend seizoen opzitten, best productief ook, maar goals zoals ooit in de Meer tegen Nac, hoeven we vrees ik niet meer te verwachten...
Overigens hoop ik ook dat hij niet meer doet, wat hij ooit bij WBA deed (nr 17 in het onderstaande filmpje, waarin overigens ook Van Basten voorkomt)
http://www.youtube.com/watch?v=9PGe_ZAxTWs
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dit seizoen heeft hij aardig wat goals met zijn kop gemaakt. Kanu zou misschien wel weer een sensatie kunnen worden gezien het mindere niveau van de eredivisie/verdedigers.Robbins schreef:Hij mag dan 132 jaar oud zijn, als hij komt dan vind ik het prachtig. Ik heb laatst nog wat oude beelden zitten bekijken en het was toch een mooie, gekke voetballer. Zou hij de pinchhitter zijn die htC bedoelde ? Hoewel hij volgens mij geen bal kan koppen, ook al is hij 2 meter lang.
Ik zou het in ieder geval mooi vinden als hij terug komt!
- Ajaciedjuh
Van Marwijk: Slory naar Ajax onbespreekbaar
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Ajax heeft zich bij Feyenoord gemeld voor spits Andwelé Slory, maar een overgang naar de Amsterdamse club is wat betreft de kersverse Feyenoord-coach Bert van Marwijk onbespreekbaar. "Die jongen heeft een tweejarig contract bij ons en heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."
ROTTERDAM - Ajax heeft zich bij Feyenoord gemeld voor spits Andwelé Slory, maar een overgang naar de Amsterdamse club is wat betreft de kersverse Feyenoord-coach Bert van Marwijk onbespreekbaar. "Die jongen heeft een tweejarig contract bij ons en heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."
Moet dit niet naar onbetrouwbaar transfernieuws?Ajaciedjuh schreef:Van Marwijk: Slory naar Ajax onbespreekbaar
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Als Van Marwijk het in een interview zegt en hij is trainer van feyenoord, dan lijkt me dat wel betrouwbaar!?Demosthenes schreef:Moet dit niet naar onbetrouwbaar transfernieuws?Ajaciedjuh schreef:Van Marwijk: Slory naar Ajax onbespreekbaar
AJAX wil Slory, AJAX zal het wel weer ontkennen.Maar gaan we nu niet iets teveel naar spelers toe die net een wedstrijdje redelijk hebben staan te ballen.Leonardo, Slory, De Lorge enz.
Loopt er dan bij de wereldwijd geroemde AJAX opleiding helemaal niks rond.Want zodadelijk is HtC weer weg en blijken we ( weer ) opgescheept te zitten met een bak net niet spelers ...
Loopt er dan bij de wereldwijd geroemde AJAX opleiding helemaal niks rond.Want zodadelijk is HtC weer weg en blijken we ( weer ) opgescheept te zitten met een bak net niet spelers ...
Blij met de punten ...
Geen idee, ik ben geen scout. Deze spelers ken ik en volgens mij zijn zij niet het type dat Ajax zou moeten zoeken. Het is niet aan mij om spelers te zoeken die wel zouden passen. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat ze er niet zijn.LeonardoSpits schreef:Noem er 1tje op die haalbaar is voor Ajax, en nog niet bij Ajax speelt.Ik hoef ze geen van beide te hebben. Geef mij maar een buitenspeler met een goede voorzet. Deze twee zijn meer van het type hard rennen en maar zien waar het schip strand
Nil volentibus arduum
In Zuid-Amerika heb je alleen maar van die ''rennen en maar kijken waar het schip strand'' spelers. Enigste land dat naast Nederland goeie vleugelspelers afleverd is Portugal, maar die zijn of 34-jaar oud(Figo), of spelen bij ManU (Nani, Ronaldo). Enigste die overblijft is Quaresma, maar die wil geloof ik liever bij Porto blijven :SGeen idee, ik ben geen scout. Deze spelers ken ik en volgens mij zijn zij niet het type dat Ajax zou moeten zoeken. Het is niet aan mij om spelers te zoeken die wel zouden passen. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat ze er niet zijn.
Pompiedom