Ik weet niet of je mij ook tot die critici rekent, maar ik wil je best wel antwoord geven. Tot nu toe heb ik alleen gemerkt dat er vooral geen spelers naar Feyenoord willen komen. Dus interesse is leuk, nu nog volgend jaar in een Feyenoord shirt zien en daarna daadwerkelijk de goedkope versterking blijken. Als dat lukt en hij heeft daar mee te maken dan vind ik het uitermate knap van Steef.Thomas schreef:Wat vinden de Steef-critici trouwens van de plotselinge interesse van Feyenoord in allerlei Zuid-Amerikaanse spelers?
Feyenoord
Nee, maar het begint er wel steeds meer op te lijken. Een aantal mensen mogen straks wel wat dingen terugnemen.Jöhnk schreef:Is dat hierbij bewezen dan?

Ik verwacht dat Steef moeite zal hebben om Bilos bij Feyenoord binnen te krijgen. Hij heeft vrijwel niets laten zien bij America.Had trouwens wel interesse van Feyenoord in Bilos verwacht. Die kan nooit duur zijn en Steef was lyrisch over die jongen.
Hij werd bij St. Etienne als linkshalf gezien. Dat ging dus helemaal mis. Waarom hij bij America nooit een echte basisplaats heeft veroverd durf ik niet te zeggen. Zal wel vanwege die debiel Blanco zijn. Er staan in ieder geval twee prutsers in ten koste van Bilos. Persoonlijk zie ik in Bilos een goede spits of een linkeraanvaller voor naast een beweeglijke goalgetter.Jöhnk schreef:Waarom niet dan? Ik kreeg de indruk dat het om een superspeler ging.
Een superspeler vind ik het niet. Althans, als je met superspeler een absolute topper bedoelt.
- Giacomo Puccini
Stiekem hoop ik toch dat Van Marwijk Feyenoord met een paar slimme aankopen weer op de rails krijgt. Winnen van de rotterdammers is toch net wat leuker wanneer ze meedoen om het kampioenschap dan wanneer ze wekelijks al worden afgestraft door pakweg Heracles en FC Groningen.
BvM, veel succes! Behalve 2x per jaar

Ajax!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hoho! Ik wil in 2008 een kampioenschap! Kan me niet schelen hoe! Ik HUNKER ernaar! Laat 010, AZ en psv vooral slecht inkopen! Liefst een paar splijtzwammen in hun selectie!Giacomo Puccini schreef:Stiekem hoop ik toch dat Van Marwijk Feyenoord met een paar slimme aankopen weer op de rails krijgt. Winnen van de rotterdammers is toch net wat leuker wanneer ze meedoen om het kampioenschap dan wanneer ze wekelijks al worden afgestraft door pakweg Heracles en FC Groningen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hoezo begint het erop te lijken? Feyenoord koopt wel vaker op de Zuid-Amerikaanse markt hoor. Pardo, Anogwat, die verdediger..Thomas schreef:Nee, maar het begint er wel steeds meer op te lijken. Een aantal mensen mogen straks wel wat dingen terugnemen.Jöhnk schreef:Is dat hierbij bewezen dan?![]()
Pas als ze interesse hebben in spelers waar Steef altijd hoog van opgaf, zou je het misschien kunnen gaan overwegen. Maar goed, zijn 'carriere' is alweer voorbij. Hij haat van marwijk toch? Kopje koffie bij van Geel, schat ik zo in
I think I lost my fucking headache
Allemaal flutspelers. Dat is het verschil met nu. Maar goed, ze moeten inderdaad nog aangetrokken worden.LucaS schreef:Hoezo begint het erop te lijken? Feyenoord koopt wel vaker op de Zuid-Amerikaanse markt hoor. Pardo, Anogwat, die verdediger..
Pas als ze interesse hebben in spelers waar Steef altijd hoog van opgaf, zou je het misschien kunnen gaan overwegen.
De meeste spelers waar Steef destijds op AT hoog van opgaf hebben inmiddels al een andere club of zijn onhaalbaar geworden.
Het zal wel meevallen hoor. Hoe minder Van Marwijk te zeggen heeft over het aankoopbeleid, hoe beter.Maar goed, zijn 'carriere' is alweer voorbij. Hij haat van marwijk toch? Kopje koffie bij van Geel, schat ik zo in
Ik hoorde op BR nieuwsradio dat Feyenoord een bod van 50 miljoen (om de club over te nemen) heeft afgewezen.. (???)... wat er van waar is.. geen flauw idee.. het was ook een zeer kort berichtje
feyenoord.netwerk.to14/6/2007 - Waarde Feyenoord geschat op 150 tot 200 miljoen, overnamebod van 50 miljoen afgewezen: eerste miljoenen binnen
(Gepost door K)
Peter Vogelzang (interim-manager) en Onno Jacobs (financieel directeur) gaan in het Algemeen Dagblad uitgebreid in op vragen over toekomst van Feyenoord.
Feyenoord Netwerk
De eerste miljoenen zijn opgehaald, die Feyenoord een startfinanciering geven om het elftal te versterken, vervolgens zullen meer investeerders getrokken moeten worden om de club te versterken en een overname te voorkomen. Peter Vogelzang gaf aan dat er al een bod is geweest van 50 miljoen euro om de club over te nemen. Feyenoord schat de waarde van de club op 150 tot 200 miljoen euro.
Feyenoord Netwerk
Er komt voor alle werknemers van Feyenoord een geheimhoudingsverklaring op punten omdat de club steeds weer geconfronteerd wordt met lekken. "Dan weet iedereen dat lekken consequenties heeft op arbeidsrechtelijk terrein."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dat moet nog maar blijken of dit geen flutspelers zijn en of zij daadwerkelijk naar Feyenoord komen.Thomas schreef:Allemaal flutspelers. Dat is het verschil met nu. Maar goed, ze moeten inderdaad nog aangetrokken worden.LucaS schreef:Hoezo begint het erop te lijken? Feyenoord koopt wel vaker op de Zuid-Amerikaanse markt hoor. Pardo, Anogwat, die verdediger..
@ banjavi: In het AD staat een heel artikel hierover.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben benieuwd of Feyenoord deze speler weet te behouden, aangezien het toch één van de betere spelers is bij Feyenoord. Het enige probleem is dat die jongen amper fit is.'Castelen tekent bij of vertrekt deze zomer'
15/6/2007 9 :39
Romeo Castelen moet op korte termijn beslissen of hij langer bij Feyenoord wil blijven. Als de tienvoudig international zijn contract niet wil verlengen, moet hij vertrekken uit De Kuip.
'De situatie is helder: of Romeo tekent nu bij, of hij vertrekt een jaar voor het aflopen van zijn contract (dat loopt tot medio 2008, red.), zodat Feyenoord een vergoedingssom krijgt', schetst interim-manager Peter Vogelzang de situatie in het Algemeen Dagblad. 'De kans op een vertrek is veruit het grootst.'
Castelen heeft er drie seizoenen opzitten bij Feyenoord. Hij groeide in die periode uit tot international. Het afgelopen seizoen verliep niet al te voorspoedig voor de 24-jarige rechterspits. Vanwege blessures kwam hij slechts tot twaalf competitieoptredens, waarin hij één keer scoorde.
www.vi.nl
15/6/2007 - RR: Van Bronckhorst heeft Feyenoord-clausule in contract
(Gepost door K)
Volgens Radio Rijnmond heeft Giovanni van Bronckhorst een Feyenoord-clausule in zijn contract bij barcelona staan waardoor hij transfervrij kan overstappen naar Feyenoord. Van Bronckhorst heeft nog een contract met Barcelona tot 2008, maar weet zich al geruime tijd in de belangstelling van Feyenoord. Van Bronckhorst zou wel voelen voor een terugkeer, maar zou eerst de ontwikkelingen bij Feyenoord willen afwachten. [reageer]
feyenoord.netwerk.to15/6/2007 - 'VFL Wolfsburg geeft toestemming voor onderhandelingen met Hofland'
(Gepost door K)
Volgens de Wolfsburg Allgemeine heeft Feyenoord inmiddels contact opgenomen met VFL Wolfsburg en heeft de Duitse club Kevin Hofland inmiddels toestemming gegeven om met Feyenoord te onderhandelen over diens persoonlijke eisen. Dat zou suggereren dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. VFL Wolfsburg wil aanvoerder Hofland graag langer bij de club houden, maar hij weigert tot nu toe zijn contract te verlengen. Omdat dat contract volgend seizoen afloopt, zou de Duitse club deze zomer nog een transferbedrag voor hem kunnen ontvangen. Hofland zou een hereniging met Van Marwijk wel zien zitten. [reageer]
Hij is ook een echte PSV'er, maar dat wil niet zeggen dat hij niet voor Feyenoord kan voetballen. Al is het geen promotie voor hem lijkt mij...maar van mij mag hij, zo'n geweldenaar is hij niet.
PS: Hij is nog steeds lid van PN, alleen post hij nauwelijks meer.
PS: Hij is nog steeds lid van PN, alleen post hij nauwelijks meer.
Laatst gewijzigd door Baseman op vr jun 15, 2007 9:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet dat ik denk dat dit waar is... maar dit stond op een of andere supporterssite van NEC... waar zij het vandaan hebben weet ik dus niet...
(het stond wel onder het kopje geruchten)
13-06-07 - Feijenoord denkt aan Niedzielan
Andrej Niedzielan vertrekt misschien transfervrij (of in een soort ruil) naar Feijenoord. Feijenoord overweegt momenteel of het deze transfervrije speler aantrekt. In zuid zien ze zeker potentie in deze speler, daarnaast is hij (zo goed als) transfervrij. Iets wat een groot voordeel voor Feijenoord is. Het kan weleens een hele goede oplossing worden voor alle 3 de partijen. Al hopen wij nog steeds dat Andrej volgend jaar gewoon in Nijmegen speelt (Natuurlijk wel gewoon bij het eerste!)
(het stond wel onder het kopje geruchten)
13-06-07 - Feijenoord denkt aan Niedzielan
Andrej Niedzielan vertrekt misschien transfervrij (of in een soort ruil) naar Feijenoord. Feijenoord overweegt momenteel of het deze transfervrije speler aantrekt. In zuid zien ze zeker potentie in deze speler, daarnaast is hij (zo goed als) transfervrij. Iets wat een groot voordeel voor Feijenoord is. Het kan weleens een hele goede oplossing worden voor alle 3 de partijen. Al hopen wij nog steeds dat Andrej volgend jaar gewoon in Nijmegen speelt (Natuurlijk wel gewoon bij het eerste!)
Begin volgende week (maandag staat in de planning) worden BvM, zijn assistent en minimaal twee nieuwe spelers gepresenteerd, volgens ...
Er zou een "wereldspits" bij zitten, dus misschien toch mackaay? Hofland zal nummer twee zijn, denk ik.
Geld is er, maar het is niet van feyenoord. De presentatie wordt het begin van het charmeoffensief door AD en ??? De verkoop van seizoenkaarten moet gestimuleerd worden. het keer op keer sturen van een e-mailtje werkt niet. Het 100-jarigbestaan moet een feest worden.
Er zou een "wereldspits" bij zitten, dus misschien toch mackaay? Hofland zal nummer twee zijn, denk ik.
Geld is er, maar het is niet van feyenoord. De presentatie wordt het begin van het charmeoffensief door AD en ??? De verkoop van seizoenkaarten moet gestimuleerd worden. het keer op keer sturen van een e-mailtje werkt niet. Het 100-jarigbestaan moet een feest worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
,,Los van Castelen houden we deze zomer rekening met meer inkomsten uit transfers om de exploitatie sluitend te krijgen.’’
Aldus de interim manager.
Behalve Slory en Bruins is er nog geen enkele versterking en toch raken een aantal mensen al in paniek. Oja, die Hofland is toch ook echt geen wonderspeler. Zelfs Koeman heeft 'm niet naar psv gehaald.
Aldus de interim manager.
Behalve Slory en Bruins is er nog geen enkele versterking en toch raken een aantal mensen al in paniek. Oja, die Hofland is toch ook echt geen wonderspeler. Zelfs Koeman heeft 'm niet naar psv gehaald.