EK onder 21
Moderator: mods
In eerste instantie maakt ie al de verkeerde keuze, 2e is de bal veel te hard, 3e is veel te veel naar de zijkant toe.Tis dat die keeper meer bezig was/is met het voorkomen van een penaltie ( blijkbaar had ie een voorgevoel van wat er komen zou ) anders was ie ruim op tijd geweest om de bal weg te tikken ... en volgens mij heb jij dat ook wel gezien ...Thomas schreef:Leg eens uit, Voetske. Aan zo'n post heb ik natuurlijk niets.
Laatst gewijzigd door 999 op wo jun 13, 2007 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Babel verstopt zich weer. Die compleet vrije rol doet hem geen goed. Hij heeft niet de persoonlijkheid om zich op te dringen en de bal constant op te eisen.
Jenner is overigens wederom heel slecht. Hij is veel aan de bal maar doet er niets mee. Er zit geen enkele diepgang in z'n spel. Hij oogt vermoeid.
Jenner is overigens wederom heel slecht. Hij is veel aan de bal maar doet er niets mee. Er zit geen enkele diepgang in z'n spel. Hij oogt vermoeid.
- Giacomo Puccini
Weinig creativiteit op het middenveld, met Bakkal ipv Aissati lever je toch veel in. Nederland speelt sterk als team, Foppe de Haan heeft goed werk afgeleverd.
Zuiverloon bevalt me trouwens wel, is een mannelijke verdediger aan het worden. Sterk vooruit gegaan bij SC Heerenveen. Hopelijk houdt Van Geel em in de gaten want een jaar Ogararu is me nou niet bepaald meegevallen.
Zuiverloon bevalt me trouwens wel, is een mannelijke verdediger aan het worden. Sterk vooruit gegaan bij SC Heerenveen. Hopelijk houdt Van Geel em in de gaten want een jaar Ogararu is me nou niet bepaald meegevallen.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Jenner is idd helemaal niks.
Nederland blijft keurig overeind tegen de zogenaamde favoriet als het zo blijft kunnen ze na 2 wedstrijdjes al de tickets voor Peking bestellen en dat voor een selectie zonder Aissati, Affalay, Urby, Schaars, de Zeeuw(?) KJH(?)
Nederland blijft keurig overeind tegen de zogenaamde favoriet als het zo blijft kunnen ze na 2 wedstrijdjes al de tickets voor Peking bestellen en dat voor een selectie zonder Aissati, Affalay, Urby, Schaars, de Zeeuw(?) KJH(?)
Laatst gewijzigd door brigade zuid op wo jun 13, 2007 8:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
1 Zwaluw... remember Quincy owieboesoe.. Drenthe is me bij Fnoord nl. totaal niet opgevallen.Jöhnk schreef:Ik zeg het niet graag over een Feyenoorder, maar wat een geweldige speler is dit.Thomas schreef:Een voorzet om te smullen, die Drenthe.
Het wordt smullen in Oranje met Urby en Drenthe op links.
Zuiverloon valt mij ook erg positief op, is goed vooruit gegaan.Giacomo Puccini schreef:Weinig creativiteit op het middenveld, met Bakkal ipv Aissati lever je toch veel in. Nederland speelt sterk als team, Foppe de Haan heeft goed werk afgeleverd.
Voorlopig lijkt er weinig aan de hand voor Oranje en zijn we op weg naar de halve finale!
Nee , maar daar speelde hij links-achter, en viel hij in de eerste helft ook niet op bij NL... ik denk toch echt dat hij verdedigend tekort komt, maar alles in huis heeft voor een linker middenvelder of wie weet zelfs linker aanvaller.1 Zwaluw... remember Quincy owieboesoe.. Drenthe is me bij Fnoord nl. totaal niet opgevallen.
edit: en Drenthe lijkt me meer een knuffel-surinamer dan zo'n vervelende owieboesoe

Laatst gewijzigd door Maurice op wo jun 13, 2007 8:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom
-
- AT Toto winner 15/16
En dan ook nog een vleugelspits op links? Wordt wel lachen met 3 spelers op 1 flank die eigenlijk alleen maar aan aanvallen denken. Hoe dan ook, Drenthe maakt inderdaad een prima indruk tussen zijn leeftijdgenoten. Ik vind hem ook gevarieerder spelen dan Urby. Urby's kap naar binnen en dan maar weer vastlopen kennen we inmiddels wel.Jöhnk schreef:
We kunnen in ieder geval wel weer concluderen dat het weer een matig potje is. Mijn hemel wat is er eigenlijk weinig fatsoenlijk voetbal te zien.
Wat iedereen in die Drenthe ziet is mij overigens ook een raadsel. Ik vind het maar een beetje een dravertje. Hij zal straks wel weer kramp hebben. Dat gebeurd hem meestal.
Wat iedereen in die Drenthe ziet is mij overigens ook een raadsel. Ik vind het maar een beetje een dravertje. Hij zal straks wel weer kramp hebben. Dat gebeurd hem meestal.
Nil volentibus arduum
Zuidema schreef:En dan ook nog een vleugelspits op links? Wordt wel lachen met 3 spelers op 1 flank die eigenlijk alleen maar aan aanvallen denken. Hoe dan ook, Drenthe maakt inderdaad een prima indruk tussen zijn leeftijdgenoten. Ik vind hem ook gevarieerder spelen dan Urby. Urby's kap naar binnen en dan maar weer vastlopen kennen we inmiddels wel.Jöhnk schreef:
Dan v.d. Vaart of v. Persie op links. Toch geen authentieke vleugelspelers.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -