Perez
Moderator: mods
Wat kan jij dom lullen zeg. Gelukkig was Ajax onder Danny Blind geen duiventil.Jöhnk schreef:Wat ik typisch vind is dat Ajax veel weg heeft van een duiventil. Iedereen wil maar weg. Het lijkt Standard Luik wel.

Hoeveel gingen er toen ook alweer transfervrij weg? Een stuk of 7?
Wees blij dat Lindenbergh en De Mul weggaan. 't Zijn toch maar prutsers toch?
Kom ik tot de conclusie dat jij wel een verschrikkelijk zuur mannetje bent geworden. Nog wel zin in het leven? Misschien is prozac een optie?
Bestaat niet in het voetbal. Dat zal niet in Perez contract staan. Het is geen slaaf!De Dominee schreef:Onzin. Concurrentiebeding.LucaS schreef:Natuurlijk bepaalt Ajax niets over de toekomst van Perez. Belachelijk! Ajax bepaalt een vraagprijs, en als meerdere clubs daaraan willen voldoen, maakt Perez een keuze uit de geinteresseerden
I think I lost my fucking headache
De arbitragecommissie heeft tot op heden eigenlijk altijd beslist in het voordeel van de club. Ik denk dat Perez geen poot heeft om op te staan.Jöhnk schreef:'Hij bedoelt dat hij arbitrage gaat aanvragen??? Nou, ik vrees voor hem dat Psv zowel financieel als sportief niet als significante vooruitgang tov. Ajax in aanmerking wordt genomen.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat maakt niet uit. Je laat een goede speler niet naar je directe concurrent gaan, punt uit. Perez heeft bij vol verstand een contract getekend voor 3 jaar en dat heeft hij uit te dienen. Wil hij dat niet, zal er een oplossing moeten komen die voor zowel Ajax als hem zelf bevredigend is. Tenzij Perez aanmerkelijke positieverbetering kan krijgen, Real Madrid oid. Daar is echter geen sprake van.LucaS schreef:Bestaat niet in het voetbal. Dat zal niet in Perez contract staan. Het is geen slaaf!De Dominee schreef:Onzin. Concurrentiebeding.LucaS schreef:Natuurlijk bepaalt Ajax niets over de toekomst van Perez. Belachelijk! Ajax bepaalt een vraagprijs, en als meerdere clubs daaraan willen voldoen, maakt Perez een keuze uit de geinteresseerden
Voorts: jij kent het contract van Perez blijkbaar? Of gis je maar wat. Ik ben overigens ook geen slaaf, maar heb wel een concurrentiebeding in mijn contract staan.
Laatst gewijzigd door Michael_B op wo jun 13, 2007 12:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het is een heel ander soort zaak dan normaal. De vraag zal zijn of de club voor de een andere vraagprijs mag hanteren dan voor de ander.
Wat een walgelijke wereld is die voetbalwereld eigenlijk.
Concurrentiebedingen zullen niet in voetballers contracten staan nee. Ik durf daar wel een jaarsalaris op te zetten
Wat een walgelijke wereld is die voetbalwereld eigenlijk.
Concurrentiebedingen zullen niet in voetballers contracten staan nee. Ik durf daar wel een jaarsalaris op te zetten
Laatst gewijzigd door LucaS op wo jun 13, 2007 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk mag dat. Stel Boakye kan naar Heerenveen. Ajax vraagt een half miljoen en het ketst af. Een dag later staat Chelsea op de stoep. Denk je dat Ajax dan een half miljoen vraagt?LucaS schreef:De vraag zal zijn of de club voor de een andere vraagprijs mag hanteren dan voor de ander.
BTW, wie zegt dat Ajax meer vraagt aan PSV dan aan Feyenoord? Ajax onderhandelt niet met Feyenoord.
Wat een walgelijke technische leiding heeft Ajax dan. Als je een speler niet goed genoeg vindt en je zegt feitelijk tegen hem dat ie weg moet/mag, dan is hij dus vrij om ergens anders te spelen. Maar goed, blijkbaar vindt de meerderheid het hier normaal dat Ajax de toekomst van perez bepaalt.
De waarde van een speler kan fluctueren. De vraagprijs voor Perez vandaag hoeft niet de vraagprijs voor Perez morgen te zijn.LucaS schreef:Het is een heel ander soort zaak dan normaal. De vraag zal zijn of de club voor de een andere vraagprijs mag hanteren dan voor de ander.
Kansloze zaak.
Ik vind het trouwens lullig voor Perez, hoor. Maar het belang van Ajax gaat voor, daar ben ik supporter voor.
En Vertonghen is toch niets minder dan Lindenbergh? Kortom, zoveel is er nog niet aan de hand.Jöhnk schreef:Ook vorig seizoen leek Ajax een duiventil idd. Ontken ik niet.
De Mul vind ik zeker geen prutser, al vind ik Kennedy beter.
Ajax wil gewoon een goede prijs vangen voor spelers die weggaan. Je kan ze ook wel gelijk voor 2 miljoen in de etalage zetten, maar zo doet men tegenwoordig geen zaken meer. Hoog inzetten en afwachten maar, de transferperiode is nog lang.
Maar dat is de vraag hier niet. De vraag is of Ajax op hetzelfde moment een bod van 1 miljoen van de ene club mag afwijzen als ze hetzelfde bod van een andere club accepteert. Feitelijk betekent dat dat de verkopende club bepaalt waar een speler moet tekenen. Ik denk dat Perez wel degelijk een goede kans maakt zo'n zaak te winnenJöhnk schreef:De waarde van een speler kan fluctueren. De vraagprijs voor Perez vandaag hoeft niet de vraagprijs voor Perez morgen te zijn.LucaS schreef:Het is een heel ander soort zaak dan normaal. De vraag zal zijn of de club voor de een andere vraagprijs mag hanteren dan voor de ander.
Kansloze zaak.
Hetzelfde moment, wat is hetzelfde moment? Hoelang moet je officieel wachten totdat je de prijs mag verhogen of verlagen? Daar zijn vast geen regels voor, dus is het een kansloze zaak.LucaS schreef:Maar dat is de vraag hier niet. De vraag is of Ajax op hetzelfde moment een bod van 1 miljoen van de ene club mag afwijzen als ze hetzelfde bod van een andere club accepteert. Feitelijk betekent dat dat de verkopende club bepaalt waar een speler moet tekenen. Ik denk dat Perez wel degelijk een goede kans maakt zo'n zaak te winnen
@Goodfella: OK, je hebt gelijk. Ik had gisteren gewoon even zin om mijn gal te spuwen.
LucaS schreef:Wat een walgelijke technische leiding heeft Ajax dan. Als je een speler niet goed genoeg vindt en je zegt feitelijk tegen hem dat ie weg moet/mag, dan is hij dus vrij om ergens anders te spelen. Maar goed, blijkbaar vindt de meerderheid het hier normaal dat Ajax de toekomst van perez bepaalt.

Ga lekker van een andere club fan worden.
Natuurlijk heeft Perez een hoop te zeggen. Helemaal mee eens. Maar Perez ontleent wél bepaalde rechten aan zijn contract. Als hij vandaag van de trap valt, zijn knie verwoest en nooit meer de oude wordt, ziet Perez niet af van maandelijkse overschrijvingen van de kant van Ajax.
En dus heeft Ajax ook bepaalde rechten. Ajax kan hem zelfs aan zijn contract houden. In dat geval kan Perez naar de arbitragecommissie stappen. Maar wat zijn zijn argumenten? Financieel en sportief (in de zin van het niveau van de competitie) is PSV geen verbetering. Hij kan aanvoeren dat hij wil spelen, maar wat moet de arbitragecommissie daarmee? Hij kan bij Ajax blijven tegen dezelfde voorwaarden, let wel, tegen dezelfde voorwaarden. Hij wordt niet gedegradeerd en nergens in zijn contract staat dat hij recht heeft op een basisplaats. Of hij die basisplaats bij PSV wel zal krijgen moet nog blijken. Ik neem aan dat Koeman hem dat niet zwart op wit wil garanderen.
En dus heeft Ajax ook bepaalde rechten. Ajax kan hem zelfs aan zijn contract houden. In dat geval kan Perez naar de arbitragecommissie stappen. Maar wat zijn zijn argumenten? Financieel en sportief (in de zin van het niveau van de competitie) is PSV geen verbetering. Hij kan aanvoeren dat hij wil spelen, maar wat moet de arbitragecommissie daarmee? Hij kan bij Ajax blijven tegen dezelfde voorwaarden, let wel, tegen dezelfde voorwaarden. Hij wordt niet gedegradeerd en nergens in zijn contract staat dat hij recht heeft op een basisplaats. Of hij die basisplaats bij PSV wel zal krijgen moet nog blijken. Ik neem aan dat Koeman hem dat niet zwart op wit wil garanderen.
Het vertrek van Grygera is natuurlijk niet iets van het laatste halfjaar. Dat zit er al langer aan te komen. Erg jammer. Geen absolute topper, maar in Nederland wel een van de betere centrale verdedigers.Jöhnk schreef:
@Goodfella: OK, je hebt gelijk. Ik had gisteren gewoon even zin om mijn gal te spuwen.
goodfella schreef:LucaS schreef:Wat een walgelijke technische leiding heeft Ajax dan. Als je een speler niet goed genoeg vindt en je zegt feitelijk tegen hem dat ie weg moet/mag, dan is hij dus vrij om ergens anders te spelen. Maar goed, blijkbaar vindt de meerderheid het hier normaal dat Ajax de toekomst van perez bepaalt.![]()

Al een club uitgekozen? Misschien is az wel wat voor je. Kan je gelijk stoppen met kankeren.LucaS schreef:goodfella schreef:LucaS schreef:Wat een walgelijke technische leiding heeft Ajax dan. Als je een speler niet goed genoeg vindt en je zegt feitelijk tegen hem dat ie weg moet/mag, dan is hij dus vrij om ergens anders te spelen. Maar goed, blijkbaar vindt de meerderheid het hier normaal dat Ajax de toekomst van perez bepaalt.![]()