Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 10:59 pm

Nee, zo zie ik dat niet. Perez wordt gedwongen. Ajax wil van hem af maar zegt dat niet omdat dat de prijs zou drukken.

jabu

Bericht door jabu » di jun 12, 2007 11:00 pm

Hoe vaak blijven jullie deze zelfde standpunten herhalen? :sleepy.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 12, 2007 11:07 pm

MvG heeft net op Tien bevestigd dat er onderhandeld wordt met Psv.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 11:08 pm

Ik stop er in elk geval mee, Jabu. :blush.gif: :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 11:13 pm

Voetske schreef:Verder is het simpel, als je Perez of de Mul laat gaan ( hoe slecht of goed deze spelers dan mogen zijn, dat laat ik in het midden ) zul je altijd kwa kwaliteiten minimaal gelijkwaardige spelers moeten halen of door laten stromen, gebeurt dat niet ( in de lengte of de breedte ) ga je er op achteruit.Perez pikte, ondanks dat ie maaR weinig minuten speelde, ( belangrijke ) doelpunten mee.En we hebben al zo weinig scorend vermogen .. dus ik wacht af hoe men dit denkt in te gaan vullen.
Ik vraag het me ook af. Martin van Geel begint ook een beetje door de mand te vallen met zijn gladde praatjes, want met spelers als Leonardo en Sterchele wordt het moeilijk.

Maar misschien zit ik fout en kunnen we een aantal aanvallers van Barcelona B huren.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di jun 12, 2007 11:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 12, 2007 11:13 pm

Ik ben bang voor Perez dat hij daar toch ook nog wel de nodige tijd op de bank gaat doorbrengen maar toch ben ik er niet helemaal gerust op. Iets zegt me dat we hier volgend seizoen nog spijt van gaan krijgen. Voetballen kan hij natuurlijk wel. Voor iemand die nauwelijks in de basis heeft gestaan waren zijn statistieken bij Ajax natuurlijk in orde.

Laat Van Geel maar proberen om wat te ruilen. Doe ons Aisatti en dan mogen jullie Perez. Zo iets.... :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 11:15 pm

Jöhnk schreef:Ik vraag het me ook af. Martin van Geel begint ook een beetje door de mand te vallen met zijn gladde praatjes, want met spelers als Leonardo en Sterchele wordt het moeilijk.
Perez was toch ook door MVG gehaald?

Ik geloof niet dat Ajax Sterchele koopt. Dat kán gewoon niet.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 11:16 pm

Jöhnk schreef:Ik vraag het me ook af. Martin van Geel begint ook een beetje door de mand te vallen met zijn gladde praatjes, want met spelers als Leonardo en Sterchele wordt het moeilijk.

Maar misschien zit ik fout en kunnen we een aantal aanvallers van Barcelona B huren.
Je houdt er wel van om af en toe wat olie op het vuur te gooien, hè. :wink.gif:

Ik hoop dat Van Geel het aankoopbeleid goed in handen krijgt. Ik vind Leonardo een prima en goedkope aankoop, maar je hebt niet meer van dat soort spelers nodig. Leonardo lijkt me overigens de aankoop van Ten Cate. Van Geel hoefde niet zo nodig versterkingen, Ten Cate wel.

Dat verhaal rond Sterchele lijkt me onzin.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jun 12, 2007 11:16 pm

Perez en een flink zak geld, dat zou ik wel doen. Maar psv geeft haar grootste talent van de laatste ???????? jaar NOOIT aan de concurrent. Open deur, maarja...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 11:18 pm

MVG leek me ook erg gecharmeerd van counterspits Alves, dus ik vraag me af of hij de juiste spelers kan halen.

Ajax zou stappen gaan maken en doorselecteren. Voorlopig wordt aan Sneijder, De Mul en Perez getrokken: drie jongens die bij de eerste 13 spelers van de selectie horen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 11:21 pm

Jöhnk schreef:MVG leek me ook erg gecharmeerd van counterspits Alves, dus ik vraag me af of hij de juiste spelers kan halen.

Ajax zou stappen gaan maken en doorselecteren. Voorlopig wordt aan Sneijder, De Mul en Perez getrokken: drie spelers die bij de eerste 13 spelers van de selectie horen.
Maar Perez hoeft en Sneijder 'mag' niet weg. De Mul wil niet bijtekenen en moet dus verkocht worden. Daar doet Van Geel niets aan.

Van onderaf wordt er ook gesneden. Zie Lindenbergh, MKD, Rosenberg, Rosales, Roger.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jun 12, 2007 11:22 pm

Jöhnk schreef:MVG leek me ook erg gecharmeerd van counterspits Alves, dus ik vraag me af of hij de juiste spelers kan halen.

Ajax zou stappen gaan maken en doorselecteren. Voorlopig wordt aan Sneijder, De Mul en Perez getrokken: drie jongens die bij de eerste 13 spelers van de selectie horen.

Van Geel LEEk volgens JOU gecharmeerd van Alves, die niet eens gehaald is. Daartegenover heeft Van Geel Jaap Stam en jou god Perez. Typisch van je weer, zeiken op dingen niet een sgebeurd zijn en de dingen en zaken die goed behandeld zijn door Van Geel negeren.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 12, 2007 11:28 pm

Mr. Ajax schreef:Perez en een flink zak geld, dat zou ik wel doen. Maar psv geeft haar grootste talent van de laatste ???????? jaar NOOIT aan de concurrent. Open deur, maarja...
Ach, we kunnen het toch proberen? Die jongen is volgens mij niet zo tevreden. Koeman staat niet bekend om zijn drang om jeugdspelers de kans te geven en ik verwacht ook volgend seizoen geen basisplaats voor hem. Dat zal de relatie Aisatti-PSV niet ten goede komen.

Ok, het lijkt me sterk dat het zou lukken maar je weet maar nooit. Speelt zijn broertje niet in onze jeugd? Er staat me iets van bij dat die een keer op proef zou komen....
Nil volentibus arduum

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 11:28 pm

Wat ik typisch vind is dat Ajax veel weg heeft van een duiventil. Iedereen wil maar weg. Het lijkt Standard Luik wel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 11:28 pm

Jöhnk heeft naar mijn weten helemaal niets tegen de TD Van Geel hoor, Mr. Ajax. Volgens mij heeft hij van begin af aan veel vertrouwen in hem gehad. Vertrouwen dat enigszins af begint te brokkelen. Dat hebben we dan weer wel gemeen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jun 12, 2007 11:33 pm

Jöhnk schreef:Wat ik typisch vind is dat Ajax veel weg heeft van een duiventil. Iedereen wil maar weg. Het lijkt Standard Luik wel.

Wie is iedereen? Een Belgische pubertje en een 32-jarige voetballer die in de laatste paar jaar van zijn carriere zoveel mogelijk wilt spelen.

Ik kom niet verder dan die twee.

jabu

Bericht door jabu » di jun 12, 2007 11:46 pm

Dan ben je iig Sneijder, Lindenbergh en Grygera al vergeten.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 6:34 am

En Timisela!
I think I lost my fucking headache

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 13, 2007 8:41 am

Wat een onzin over MvG. Alsof hij er wat aan kan doen dat HtC het niet in Perez ziet zitten, Grygera zijn contract niet wilt verlengen omdat hij allang gek gemaakt is door de Italiaanse euro's, De Mul hetzelfde maar dan Spaanse euro's, Lindenbergh is gewoon een prutser net als Timisela. Dat Sneijder weg wil kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.

Als Ajax straks voor Sneijder de hoofdprijs vangt, De Mul voor 4 miljoen van de hand doet en Perez voor een paar miljoen weet te slijten (verwacht ik niet, maar hoop ik) doet hij het alsnog goed. Roeien met de riemen die je hebt. Vervolgens Kennedy ophalen voor 1 miljoen en je hebt een betere speler voor minder.

De vraag is alleen: welke spelers gaat Ajax nog aantrekken? Ik hoop dan inderdaad niet op de namen die af en toe in geruchten naar voren komen. Echter ik heb goede hoop aangezien MvG vrijwel nooit iets over transfers laat lekken. Rookgordijnen/hersenspinsels dus. Laat MvG maar schuiven.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 13, 2007 9:15 am

LucaS schreef:En Timisela!
en ik meen dat er ook drie uit de d3 zijn vertrokken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jesse

Bericht door Jesse » wo jun 13, 2007 9:20 am

Mijn God, een leegloop! :baaa.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Robbins

Bericht door Robbins » wo jun 13, 2007 11:08 am

Zie je wel, die HtC jaagt iedereen weg bij AJAX. :hypocrite.gif:

En toch vind ik het jammer van Perez. Ik was echt blij dat ie over kwam van AZ, ik had hoge verwachtingen van hem. Met een Sneijder, Babel en een KJH als vaste krachten voor hem was zijn speeltijd te gering. Hij kon daar niet mee omgaan (als zijn zaakwaarnemer dat zelfs zegt is dat gewoon zo). Toch speelde hij regelmatig, soms zelfs als aanvoerder, maar hij vond dat niet genoeg. Als hij naar PSV gaat, baal ik. dat zou ik echt vervelend vinden.

Kenneth: het ga je goed.

P.S. Wil je toch niet liever naar het buitenland ? :eusa_pray.gif:

jabu

Bericht door jabu » wo jun 13, 2007 11:40 am

Kenneth Perez boos op Ajax
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Kenneth Perez is verbolgen over de houding van Ajax, dat hem vooralsnog wel aan Feyenoord en niet aan PSV wil verkopen. De Deense middenvelder (32) heeft met PSV een akkoord over een driejarig contract. De interesse van Feyenoord heeft Perez naast zich neer gelegd.

Ajax verkoopt hem echter liever aan de Rotterdammers, omdat PSV als een belangrijkere concurrent in de strijd om de landstitel wordt beschouwd. Perez vindt dat hij zelf moet kunnen bepalen waar zijn toekomst ligt en heeft aangegeven het er niet bij te laten zitten. Het contract van Perez in Amsterdam loopt nog door tot medio 2009.
Voetske's krant

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 11:48 am

Goh, het ging er niet om dat PSV niet de vraagprijs wenst te betalen. Wat verrassend! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 13, 2007 11:55 am

Beetje vreemde reactie van Perez, misschien zijn zijn woorden wel uit zijn verband gerukt.

Perez en Ajax bepalen waar zijn toekomst ligt, samen. De oplossing moet voor beiden goed zijn. Nogmaals: liever geen PSVau.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie