Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » di jun 12, 2007 4:12 pm

Peter schreef:Wellicht heeft het te maken met het naderende vertrek van Tom de Mul? Ajax komt wel heel dun in de flankspelers te zitten wanneer ook hij zal vertrekken, waardoor er voor Perez meer kans ligt op speelminuten. Aan de andere kant kan het ook te maken hebben met de transfersom, natuurlijk. Wellicht dacht PSV voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen gaan zitten.
Dat kan dus niet, want hij past niet in de visie van HtC ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 4:33 pm

Grappig dat de zaakwaarnemer van Perez en HtC min of meer hetzelfde zeggen over het afgelopen seizoen:

De zaakwaarnemer: 'Kenneth had zich wat vriendelijker kunnen opstellen, maar aan de andere kant is het ook goed dat een speler de pest in heeft als hij niet speelt.'
HTC: 'Iedereen denkt dat ik een hekel heb aan Perez maar dat is niet zo. Wel had hij het mij gemakkelijker kunnen maken door zich iets inschikkelijker op te stellen.'

Elf

In het artikel wordt ook gezegd dat de andere spelers zich zouden ergeren aan het cynische en onprofessionele gedrag van Perez.
Het stinkt aan alle kanten!

Robbins

Bericht door Robbins » di jun 12, 2007 4:56 pm

Ondanks dat heeft HtC hem tóch ook gewoon als aanvoerder laten spelen, dus waar hébben we het over ?

999

Bericht door 999 » di jun 12, 2007 5:49 pm

joey schreef:Grappig dat de zaakwaarnemer van Perez en HtC min of meer hetzelfde zeggen over het afgelopen seizoen:

De zaakwaarnemer: 'Kenneth had zich wat vriendelijker kunnen opstellen, maar aan de andere kant is het ook goed dat een speler de pest in heeft als hij niet speelt.'
HTC: 'Iedereen denkt dat ik een hekel heb aan Perez maar dat is niet zo. Wel had hij het mij gemakkelijker kunnen maken door zich iets inschikkelijker op te stellen.'

Elf

In het artikel wordt ook gezegd dat de andere spelers zich zouden ergeren aan het cynische en onprofessionele gedrag van Perez.
Wat vervolgens door de desbetreffende spelers werd ontkend, en nog een werd bevestigd door Stam in de allerlaatste Studio Sport uitzending, dus zal de rest van dat artikel ook wel uit de duim gezogen zijn ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 12, 2007 5:53 pm

Jöhnk schreef: Er staat zonder nuance dat Perez niet in de voetbalvisie van Ten Cate past.
Hetgeen trouwens het recht van een trainer is. Hij ziet blijkbaar meer in individualisten als Babel en Leonardo. Om welke reden dan ook...

I.m.o. zou een trainer een speler als Perez moeten koesteren, want hij wint wedstrijden voor je. Hij heeft een aardig aantal wedstrijden voor Ajax weten te beslissen, ondanks dat hem amper speeltijd werd gegund.

I.m.o. gaat Ajax er dan ook op achteruit door het vertrek van Perez. Jammer.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 9:28 pm

Perez schijnt zo (22.35) zijn opwachting te maken op 10. Ik ben benieuwd. :smallgrin.gif:

@Voetske: dit zijn citaten hoor. Geen interpretaties. Overigens is niet gezegd dat er niets waar is van die spanningen in de kleedkamer. Sterker nog, HtC zei: 'Er speelt iets.' Dat heb ik zelf gehoord en ik ben vast niet de enige.

999

Bericht door 999 » di jun 12, 2007 9:56 pm

joey schreef:Perez schijnt zo (22.35) zijn opwachting te maken op 10. Ik ben benieuwd. :smallgrin.gif:

@Voetske: dit zijn citaten hoor. Geen interpretaties. Overigens is niet gezegd dat er niets waar is van die spanningen in de kleedkamer. Sterker nog, HtC zei: 'Er speelt iets.' Dat heb ik zelf gehoord en ik ben vast niet de enige.
Das dan heel fijn voor je, feit is dat diverse spelers die volgens dat zelfde artikel Perez uitkotsen, voor de camera's te kennen gaven dat daar geen bal van waar was ...

Verder is het simpel, als je Perez of de Mul laat gaan ( hoe slecht of goed deze spelers dan mogen zijn, dat laat ik in het midden ) zul je altijd kwa kwaliteiten minimaal gelijkwaardige spelers moeten halen of door laten stromen, gebeurt dat niet ( in de lengte of de breedte ) ga je er op achteruit.Perez pikte, ondanks dat ie maaR weinig minuten speelde, ( belangrijke ) doelpunten mee.En we hebben al zo weinig scorend vermogen .. dus ik wacht af hoe men dit denkt in te gaan vullen.
Laatst gewijzigd door 999 op di jun 12, 2007 10:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 9:58 pm

[EXCLUSIEF] Van Geel ontkent blokkade: 'vertrek Perez hou je niet tegen'
Written by Jacques Happe

Tuesday, 12 June 2007
“Wij willen hem niet weg hebben”, zegt technisch directeur Martin van Geel dinsdagavond. “Maar het is logisch dat iemand van 32 weg wil om te spelen, maar er is op dit moment niets concreets.” En over Daniel de Ridder: “Waarop zou ik moeten baseren dat hij weer terug zou moeten komen naar Ajax?”

Het ene moment is Kenneth Perez al vertrokken naar Feyenoord, staat hij het volgende moment weer bij PSV in de basis. Volgens Martin van Geel is de interesse terecht. “Iemand van zijn klasse wil natuurlijk veel spelen, hij is 32, dan is het logisch dat hij weg wil. Maar wij willen hem niet kwijt, laat dat duidelijk zijn. Als de speler aangeeft weg te willen, dan kunnen we dat niet tegenhouden.” De interesse van zowel PSV als Feyenoord benadrukt de td. “Ja, dat klopt, maar we zijn nog lang niet zover dat we spreken over contracten of medische keuringen.” Dat Ajax de overgang van Kenneth naar PSV of Feyenoord zou tegenhouden is onzin volgens Van Geel. “Je houdt hem toch niet tegen, maar laat duidelijk zijn, dat we er niet om staan te springen om zo'n speler naar een directe concurrent te laten gaan!” Over Daniel de Ridder is Van Geel verbaast. “Waarop zou ik moeten baseren dat hij weer terug zou moeten keren naar Ajax?” vraagt hij zich af. De afgelopen twee jaar in Spaanse dienst was de Amsterdammer veelvuldig geblesseerd en kon nauwelijks rekenen op een basisplaats. Toch breekt columnist Peter van de Rijt op highlow.nl een lans voor de populaire buitenspeler. Zeker nu Tom De Mul op het punt staat Ajax te verruilen voor Sevilla. “Het speelt bij ons in ieder geval niet. Laten we eerst maar eens afwachten hoe hij tijdens het EK speelt.”

highlow.nl

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di jun 12, 2007 10:11 pm

How bizarre dat je een toch erg nuttige speler zou laten vertrekken naar je hoofd concurent...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 10:16 pm

Voetske schreef:Das dan heel fijn voor je, feit is dat diverse spelers die volgens dat zelfde artikel Perez uitkotsen, voor de camera's te kennen gaven dat daar geen bal van waar was ...
Daarom gebruik ik de irrealis ook, ik schrijf: de spelers zouden....
Zeg ik ergens dat ik zeker weet hoe het zit?

Wat de opvolging van De Mul en Perez betreft, Kennedy is er al en voor Perez komt ook wel iemand terug. Ik neem aan dat Ajax komend seizoen niet met tien man speelt. Ajax moet gewoon flink geld vragen voor Perez, dan is er ruimte voor een aankoop.
Laatst gewijzigd door joey op di jun 12, 2007 10:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 12, 2007 10:18 pm

Perez komt gewoon weer keurig over hoor.

Raymond

Bericht door Raymond » di jun 12, 2007 10:19 pm

Totdat hij weer er op los gaat schelden natuurlijk. :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » di jun 12, 2007 10:30 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Das dan heel fijn voor je, feit is dat diverse spelers die volgens dat zelfde artikel Perez uitkotsen, voor de camera's te kennen gaven dat daar geen bal van waar was ...
Daarom gebruik ik de irrealis ook, ik schrijf: de spelers zouden[/url]....
Zeg ik ergens dat ik zeker weet hoe het zit?

Wat de opvolging van De Mul en Perez betreft, Kennedy is er al en voor Perez komt ook wel iemand terug. Ik neem aan dat Ajax komend seizoen niet met tien man speelt. Ajax moet gewoon flink geld vragen voor Perez, dan is er ruimte voor een aankoop.
Dat suggereer je wel.Ik geef alleen aan dat tot de dag van vandaag degene die Perez een klootzak zouden vinden, openlijk meermalen hebben aan gegeven dat daar geen bal van waar is.

En weer komt Perez zeer correct over ....
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 10:38 pm

Raymond schreef:Totdat hij weer er op los gaat schelden natuurlijk. :hypocrite.gif:
Linke soep met een *********** aan tafel... :hypocrite.gif:

Maar even over wat MVG zegt: ik interpreteer zijn woorden als: Ajax zal zeker een forse transfersom vragen aan PSV.

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 12, 2007 10:40 pm

En het is maar de vraag of PSV bereid is om die te betalen..

Raymond

Bericht door Raymond » di jun 12, 2007 10:42 pm

Met Koeman als trainer en Valcksxz als TD maak ik me daar niet al te veel zorgen over. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 10:43 pm

Yep. Ik denk zelfs van niets. PSV past de Lazovic-truc opnieuw toe. De speler het hoofd op hol jagen en dan hopen op een lagere transfersom.

Problemen rond transfer van Perez

AMSTERDAM - De transfer van Kenneth Perez van Ajax naar PSV laat langer op zich wachten dan het zich eerder deze week liet aanzien.
De speler is persoonlijk al rond met de landskampioen, maar de onderhandelingen tussen beide clubs lopen alles behalve soepel. Tot onvrede van ‘het kamp Perez’. ,,Het verbaast mij dat er nog geen akkoord is,’’ aldus Karsten Aabrink, zaakwaarnemer van de Deense aanvaller. ,,Als een club aangeeft dat een speler niet meer dan een reserve is, dan verwacht je toch dat de clubs er snel uit kunnen zijn. Verder wil ik er op dit moment niets over zeggen.’’ Ajax zou er toch moeite mee hebben om een speler aan een directe concurrent te verkopen. Bij PSV wilde men daar geen commentaar op geven, in Amsterdam was er niemand bereikbaar voor enige toelichting.
AD

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 12, 2007 10:43 pm

joey schreef: Linke soep met een *********** aan tafel... :hypocrite.gif:
Perez was zelfs nog bereid om na de training Babel te helpen met zn armlastige schoten, als je een racist bent doe je dat niet.

Jan van Halst bevestigd net trouwens de woorden van De Mul: de sfeer is hard bij AJAX.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 10:44 pm

joey schreef:
Raymond schreef:Totdat hij weer er op los gaat schelden natuurlijk. :hypocrite.gif:
Linke soep met een *********** aan tafel... :hypocrite.gif:
Perez en Humberto Tan zijn juist bondgenoten. Wie herinnert zich nou niet dat Tan Kiki Musampa uitschold voor ***********?

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 10:45 pm

Hoezo? Uit die tijd speelt niemand meer bij Ajax. Er is nu een heel andere groep.
Jan van Halst zei dat hij last had van faalangst.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jun 12, 2007 10:49 pm

brigade zuid schreef:
Jan van Halst bevestigd net trouwens de woorden van De Mul: de sfeer is hard bij AJAX.

De sfeer bij AJAX is hard in vergelijking met FC Twente of Vitesse, ja. AJAX is een topclub. De sfeer bij een topclub zal altijd harder zijn dan bij een Vitesse of een Twente, en terecht ook. En daar kan dus ook Jan van Halst niets over zeggen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 10:51 pm

,,Het verbaast mij dat er nog geen akkoord is,’’ aldus Karsten Aabrink, zaakwaarnemer van de Deense aanvaller. ,,Als een club aangeeft dat een speler niet meer dan een reserve is, dan verwacht je toch dat de clubs er snel uit kunnen zijn.
Let je op, Lucas? Ook de zaakwaarnemer van Perez zegt niet dat Perez weg moet. Blijkbaar is hem toch echt verteld dat hij als reserve mag blijven.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 10:57 pm

Als jouw baas je vertelt dat je alleen de vuilniszakken mag buiten zetten, bedoelt hij dat hij van je afwil.

Zo is het hier dus ook. Perez is verteld dat hij sowieso niet in aanmerking komt oor een basisplaats en dus hoeft hij op een eerlijke kans niet te rekenen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 10:58 pm

Dat kan Perez niet eerlijk vinden, inderdaad. En als hij dat niet eerlijk vindt mag hij er voor kiezen om te vertrekken. Maar het is wel zijn keuze.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 10:59 pm

Precies. En niet die van Ajax. Bij Ajax vinden ze dat Perez waarde heeft voor het elftal. Vergeet niet dat Ajax nu de markt op zal moeten, en dat terwijl Perez waarschijnlijk weinig oplevert.

Plaats reactie