Perez
Moderator: mods
Nee, na zo'n mededeling blijf je zitten.Bertje schreef:Ajax heeft alleen gezegd dat hij overbodig is, toch? Niet dat Perez moet vertrekken.

Wat ben jij in de voetbalwereld opeens extreem rechts, joey! Het is geen slavenhandel! Als je baas zegt dat je overbodig bent, kan die baas niet bepalen dat je dan maar naar een middenmoter moet gaan. Tsssssss
I think I lost my fucking headache
Zoals joey al zegt: dan is het dus de keuze van Perez en kan er van slavenhandel geen sprake zijn. Hij heeft nog een jaar contract, dus als Ajax niet wil verkopen heeft hij dat maar te accepteren.LucaS schreef:Nee, na zo'n mededeling blijf je zitten.Bertje schreef:Ajax heeft alleen gezegd dat hij overbodig is, toch? Niet dat Perez moet vertrekken.
Extreem rechts nog wel!!!
Dus Ajax moet er op toeleggen (want het heeft een vervanger nodig) en tegelijk de concurrent sterker maken? Wie denk je dat MVG is? Goede Gerritje?

Dus Ajax moet er op toeleggen (want het heeft een vervanger nodig) en tegelijk de concurrent sterker maken? Wie denk je dat MVG is? Goede Gerritje?
Laatst gewijzigd door joey op di jun 12, 2007 3:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou ja, je doet alsof voetballers geen werknemers, maar lijfeigenen zijn, waarover je nog van alles te vertellen hebt ook al heb je ze buitengschopt. Klinkt een beetje als slaaf.joey schreef:Extreem rechts nog wel!!!![]()
Natuurlijk hoeft Ajax er niet op toe te leggen, Ajax kan gewoon een fatsoenlijk transferbedrag vragen.Dus Ajax moet er op toeleggen (want het heeft een vervanger nodig) en tegelijk de concurrent sterker maken? Wie denk je dat MVG is? Goede Gerritje?
Concurrent sterker maken? Tja, als je tegen een speler indirect zegt dat ie weg moet, dan loop je de kans dat hij ergens naartoe gaat waar je hem liever niet ziet.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wellicht heeft het te maken met het naderende vertrek van Tom de Mul? Ajax komt wel heel dun in de flankspelers te zitten wanneer ook hij zal vertrekken, waardoor er voor Perez meer kans ligt op speelminuten. Aan de andere kant kan het ook te maken hebben met de transfersom, natuurlijk. Wellicht dacht PSV voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen gaan zitten.
Je ageert tegen een situatie die zich niet voordoet, Lucas. Er is expliciet gezegd dat Perez niet weg moet.
Er is heus wel een prijs waartegen hij naar Psv mag, maar dat gaan ze blijkbaar niet betalen.
Er is heus wel een prijs waartegen hij naar Psv mag, maar dat gaan ze blijkbaar niet betalen.
Laatst gewijzigd door Arthur op di jun 12, 2007 3:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax schopt Perez niet buiten. Ajax wil Perez best houden. Perez wil ZELF weg.
Wat die slavernij betreft, dan citeer ik Pienaar: 'Als ik een slaaf ben, zou iedereen wel slaaf willen zijn.' Perez heeft de keuze nog een jaar op een dik contract te blijven zitten of te vertrekken. Ajax wil medewerking verlenen aan een vertrek, maar laat hem niet voor een appel en een ei naar de concurrent vertrekken.
Wat die slavernij betreft, dan citeer ik Pienaar: 'Als ik een slaaf ben, zou iedereen wel slaaf willen zijn.' Perez heeft de keuze nog een jaar op een dik contract te blijven zitten of te vertrekken. Ajax wil medewerking verlenen aan een vertrek, maar laat hem niet voor een appel en een ei naar de concurrent vertrekken.
-
- AT Toto winner 15/16
BZ, van mij mag Perez naar PSV. Maar wel voor een forse prijs. PSV hoeft niet van ons te profiteren.
@Luuk:Dat maak jij ervan. Een selectie bestaat uit meer dan 11 spelers. Dit jaar heeft hij in een hoop wedstrijden meegedaan. KJH of Babel hoeft maar een schop te krijgen en hij is basisspeler.
Ik betwijfel zelfs of hij bij PSV meer zal spelen dan bij Ajax.
@Luuk:Dat maak jij ervan. Een selectie bestaat uit meer dan 11 spelers. Dit jaar heeft hij in een hoop wedstrijden meegedaan. KJH of Babel hoeft maar een schop te krijgen en hij is basisspeler.
Ik betwijfel zelfs of hij bij PSV meer zal spelen dan bij Ajax.
Laatst gewijzigd door joey op di jun 12, 2007 3:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Waar jij nu weer vandaan haalt dat het om een appel en een ei gaat, of dat het erom gaat dat PSV niet genoeg wil betalen, is mij een raadsel!joey schreef: Wat die slavernij betreft, dan citeer ik Pienaar: 'Als ik een slaaf ben, zou iedereen wel slaaf willen zijn.' Perez heeft de keuze nog een jaar op een dik contract te blijven zitten of te vertrekken. Ajax wil medewerking verlenen aan een vertrek, maar laat hem niet voor een appel en een ei naar de concurrent vertrekken.
De geplande medische keuring van Kenneth Perez, waarover PSVZone.nl vanochtend al berichtte, lijkt van de baan. Ajax heeft vanmiddag de transfer afgebeld, omdat ze de 32-jarige Deen niet aan concurrent PSV wil verkopen. Perez stond in Eindhoven op het verlanglijstje om één van de vier gewenste topaanvallers te worden.
-
Het gaat er niet om wat een van ons denkt. Wat er staat is dat er al zoveel overeenstemming was dat er een keuring zou plaatsvinden, en dat Ajax dat op het laatste moment heeft afgebeld. De rest over prijzen, transfersommen en wat dies meer zij komt voort uit speculatie.
Voor mij is de absolute macht van het kapitaal over de arbeid een voorbeeld van extreem rechts, AR
Voor mij is de absolute macht van het kapitaal over de arbeid een voorbeeld van extreem rechts, AR