PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 11, 2007 1:35 pm

Of ie al weg is, weet ik niet. Dat hij weg zal gaan wel, Jesse.
LeonardoSpits schreef:
Voetbal
vr 01 jun 2007, 05:30
Alex definitief naar Chelsea
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Alex heeft PSV er gisteren van op de hoogte gesteld dat hij deze zomer definitief vertrekt naar Chelsea. De gesprekken tussen de Braziliaanse verdediger en Chelsea over een overstap naar Londen zijn afgerond. Het tot medio 2009 lopende contract van Alex wordt door Chelsea opengebroken, opgewaardeerd en verlengd tot medio 2011.

Het bewijst het geloof dat Chelsea in hem heeft. Aan de andere kant is Alex niet bang voor de zware concurrentiestrijd in Londen. De 24-jarige Braziliaan vindt dat hij klaar is voor de volgende stap. Alles kan pas worden geformaliseerd na de uitspraak van de Engelse FA-commissie over een werkvergunning voor niet-EU-burger Alex. Die wordt omstreeks 1 juli verwacht. Maar Chelsea heeft al aangegeven geen enkele twijfel te hebben over een positieve afloop.

Alex kwam in de zomer van 2004 naar PSV, dat van Chelsea drie jaar lang van zijn diensten gebruik mocht maken. In Eindhoven werd 'Alex de tank' met zijn ongepolijste maar zeer effectieve verdedigingswerk immens populair. De drie landstitels en het bereiken van de halve finale van de Champions League waren de hoogtepunten. ,,Alles wat ik hier bij PSV heb meegemaakt, zal voor altijd in mijn hart zitten", keek Alex meteen na afloop van de competitie al terug op drie zeer succesrijke jaren PSV.

Telegraaf
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

generaal

Bericht door generaal » ma jun 11, 2007 2:11 pm

Aissati wordt gevolgd door Chelsea.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 2:19 pm

Daar heeft hij niets te zoeken.
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » ma jun 11, 2007 3:17 pm

joey schreef:Daar heeft hij niets te zoeken.
Op termijn wel; Hij is getalenteerder dan Sneijder en Van der Vaart.

Harm

Bericht door Harm » ma jun 11, 2007 3:19 pm

Waarom ziet niemand binnen PSV dat?

Gewoon Afellay slachtofferen en voor een paar miljoen verkopen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jun 11, 2007 3:23 pm

Harm schreef:Waarom ziet niemand binnen PSV dat?

Wat heb jij toch tegen Afellay? Is toch gewoon een uitstekende jonge speler?

Ik wil hem wel ruilen met Perez.
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 11, 2007 3:26 pm

Natuurlijk is Afellay een prima speler, maar Aissati is wel van een ander niveau, hoor.

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 11, 2007 3:31 pm

Vooralsnog heeft Afellay meer laten zien dan Aissati en blinken beiden vooral uit in blessureleed...maar het voornaamste is dat het andere type middenvelders zijn, Afellay is een loper en Aissati een passer.

Dat Aissati weg zou willen is mij trouwens nergens duidelijk geworden, hij ontkent alle geruchten en is juist vol lof over PSV omdat hij naar Twente mocht afgelopen seizoen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 3:35 pm

Baseman schreef:Dat Aissati weg zou willen is mij trouwens nergens duidelijk geworden, hij ontkent alle geruchten en is juist vol lof over PSV omdat hij naar Twente mocht afgelopen seizoen.
Het is dan ook niet gering! Uitgeleend aan Twente! :hypocrite.gif:

Hij zei ook in de VI dat zijn niveau erg achteruitgegaan was van spelen in Jong PSV.

Er is natuurlijk ook de optie om hem gewoon op te stellen.

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 11, 2007 3:41 pm

Hij speelde waardeloos in de voorbereiding en hij kon zich niet terug knokken, dan is een basisplaats wel erg voorbarig. Het uitlenen aan Twente was risicovol voor PSV (zo ruim zat men niet in de spelers), maar het is goed uitgevallen !

generaal

Bericht door generaal » ma jun 11, 2007 3:48 pm

Harm schreef:Waarom ziet niemand binnen PSV dat?

Ik zie ze liever allebei in het veld. Al is Afellay wel een spelvertragertje, hij heeft teveel kwaliteiten die dat compenseren.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 3:53 pm

Baseman schreef:Hij speelde waardeloos in de voorbereiding en hij kon zich niet terug knokken, dan is een basisplaats wel erg voorbarig. Het uitlenen aan Twente was risicovol voor PSV (zo ruim zat men niet in de spelers), maar het is goed uitgevallen !

Ach, spelers die niet spelen balen en vinden hun trainer een lul. Behalve Aissati natuurlijk, die is dankbaar. :smallgrin.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 11, 2007 4:09 pm

Laat maar Joey, jij bent blijkbaar alwetend en een goede persoonlijke vriend van Aissati aangezien je precies weet wat hij denkt...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 4:20 pm

:headbang.gif:

Doe niet zo aangebrand, Baseman. :aai.gif:

Aissati gaat op dit moment niet zeggen dat hij Koe wel kan schieten, want dat vergroot zijn kansen op een basisplaats niet, of zie je dat anders?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 7:20 pm

Baseman schreef:Vooralsnog heeft Afellay meer laten zien dan Aissati en blinken beiden vooral uit in blessureleed...maar het voornaamste is dat het andere type middenvelders zijn, Afellay is een loper en Aissati een passer.
Afellay heeft dan ook meer de kans gehad om iets te laten zien dan Aissati. Aissati is inderdaad geen loper maar kan in meerdere opzichten vormgever van een ploeg worden. Dat zie ik Afellay niet zo snel doen. Die speelt net wat te diep, moet het net teveel hebben van z'n spel met de bal aan de voet, wil net te snel direct spelen. Aissati kan (veel) beter ingetogen spelen wanneer het nodig is, het tempo bepalen, de makkelijke oplossing kiezen.

generaal

Bericht door generaal » ma jun 11, 2007 7:43 pm

Aissati is m.i. een hybridekloon van Kaká, Hleb en Ribery.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 7:45 pm

In mijn ogen heeft Aissati niet de diepgang en onmenselijke versnelling aan de bla van Kaka.

generaal

Bericht door generaal » ma jun 11, 2007 7:48 pm

Thomas schreef:In mijn ogen heeft Aissati niet de diepgang en onmenselijke versnelling aan de bla van Kaka.
Hij heeft dezelfde diepgang als Kaká. Of hij dezelfde versnelling als Kaká heeft, weet ik niet, maar Aissati is ook geen trage jongen. Verder zijn z'n traptechniek, pass en inzicht fenomenaal goed. Afellay is in ieder geval nog geen halve Aissati.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 7:48 pm

generaal schreef:Aissati is m.i. een hybridekloon van Kaká, Hleb en Ribery.
Vind ik ietwat overdreven, maar hij is volgens mij wel het grootste talent van Nederland inderdaad.

Ondanks zijn kwallerige interview na Psv-Fc Twente is het te hopen dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt. Ik sluit het niet uit iig. :ajaxsmiley.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jun 11, 2007 7:50 pm

Ondanks zijn kwallerige interview na Psv-Fc Twente is het te hopen dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt. Ik sluit het niet uit iig
Als jij zoiets voorspeld, dan geloof ik er meteen heilig in... je ben niet voor niks toto winnaar! :neutral.gif:
Pompiedom

generaal

Bericht door generaal » ma jun 11, 2007 7:53 pm

Jöhnk schreef:
Vind ik ietwat overdreven, maar hij is volgens mij wel het grootste talent van Nederland inderdaad.

Ondanks zijn kwallerige interview na Psv-Fc Twente is het te hopen dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt. Ik sluit het niet uit iig. :ajaxsmiley.gif:
Als dat gebeurt, dan gaan Valckx, Koeman en TBS de zee in.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 7:57 pm

De overgang van Perez naar Psv had ik ook al voorspeld:

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 132#557132

So be VERY afraid. :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 8:08 pm

generaal schreef: Hij heeft dezelfde diepgang als Kaká. Of hij dezelfde versnelling als Kaká heeft, weet ik niet, maar Aissati is ook geen trage jongen.
Hij heeft niet dezelfde versnelling als Kakà, zou ik zeggen, en fysiek is hij aan de zwakke kant. Hij heeft veel talent, maar het kan er net zo goed wel als niet uitkomen. Vergelijk hem met Oulida destijds.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 11, 2007 9:57 pm

Jöhnk schreef:

Aissati in de VI schreef:Ryan is misschien wel onze belangrijkste speler. Hij heeft zich dit seizoen fantastisch ontwikkeld. Dat geldt misschien voor meer jongens, maar híj deed het bij Ajax en dat is toch het allerhoogste.
:ajaxsmiley.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 10:18 pm

generaal schreef:
Thomas schreef:In mijn ogen heeft Aissati niet de diepgang en onmenselijke versnelling aan de bla van Kaka.
Hij heeft dezelfde diepgang als Kaká. Of hij dezelfde versnelling als Kaká heeft, weet ik niet, maar Aissati is ook geen trage jongen. Verder zijn z'n traptechniek, pass en inzicht fenomenaal goed. Afellay is in ieder geval nog geen halve Aissati.
Dezelfde diepgang als Kaká? Uhuh, daarom komt Kaká onnoembaar vaak voor de goal terecht en uit hij dat in doelpunten terwijl dat bij Aissati vooralsnog ontbreekt. En de versnelling aan de bal van Kaká is bijna onmenselijk. Daar kan een jong ventje van 18 die nog volop in ontwikkeling is niet tegenop. Begrijp me niet verkeerd hoor, Aissati is een megatalent. Maar voorlopig kan hij zich nog op genoeg vlakken verbeteren, wil hij in de voetsporen treden van iemand als Kaká.
Jöhnk schreef:Ondanks zijn kwallerige interview na Psv-Fc Twente is het te hopen dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt. Ik sluit het niet uit iig. :ajaxsmiley.gif:
Als hij geen speeltijd krijgt bij PSV zie ik Aissati er zeker wel voor aan dat hij naar Ajax zou komen. Hij heeft er, in tegenstelling tot andere PSVers, ballen genoeg voor.

Helaas denk ik dat PSV het nooit zou toestaan. Al is het alleen omdat Aissati zo populair is bij de supporters.[/i]

Gesloten