Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Robbins

Bericht door Robbins » za jun 09, 2007 5:19 pm

Als troublemaker natuurlijk, maar wel gewoon dik betalen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jun 09, 2007 5:58 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef: Perez moet óók respect hebben voor Ajax. Uitgerekend naar de concurrentie, dat vinden wij niet fijn. Dus moet er wel iets tegenover staan.
Uiteraard, Psv moet netjes betalen maar ik vind het wel top dat ie naar Psv ipv Fnoord wil.
Ik niet. Ik heb liever dat hij ergens in Spanje of Denemarken tegen een bal aan gaat schoppen. Hij is een te goede voetballer om te verkopen aan een club in Nederland.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jun 09, 2007 6:16 pm

Ja oke dat heeft ook mijn voorkeur uiteraard maar als ik moet kiezen tussen twee kwaden doe dan maar de minst erge.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 10, 2007 7:38 pm

brigade zuid schreef:Ja oke dat heeft ook mijn voorkeur uiteraard maar als ik moet kiezen tussen twee kwaden doe dan maar de minst erge.
HtC zou hem juist graag naar PSV moeten zien vertrekken: hij is volgens hem niet goed genoeg voor Ajax. Nou, dan zou ik 'm als trainer zijnde graag aan de kampioen van NL slijten.

Perez heeft alle troeven in handen. Hij kan wachten tot ie een ons weegt, de prijs drukken en gaan en staan waar ie wil. HtC wil hem kwijt, Ajax wil van zijn salaris af en de club wil graag nog wat van die 3 miljoen terug zien.

PSV wordt de lachende derde, die krijgen er een prima speler voor een spotprijsje bij. Perez zet bij PSV volgend seizoen Farfan en Kone tig maal vrij voor het doel en schiet er zelf 15 in.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jun 10, 2007 7:43 pm

Lazovic lijkt nu al het lievelingetje van Koe en heeft miljoenen gekost, Wimpey. Dat wordt dus no go.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 10, 2007 10:40 pm

PSV durft drie miljoen vragen voor de parodie op een voetballer die Beasley heeft. Zou ik ook minstens dat bedrag aan PSV vragen voor Perez.

En zeker geen spotprijs!
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » zo jun 10, 2007 11:07 pm

wimpey schreef:
brigade zuid schreef:Ja oke dat heeft ook mijn voorkeur uiteraard maar als ik moet kiezen tussen twee kwaden doe dan maar de minst erge.
HtC zou hem juist graag naar PSV moeten zien vertrekken: hij is volgens hem niet goed genoeg voor Ajax. Nou, dan zou ik 'm als trainer zijnde graag aan de kampioen van NL slijten.

Perez heeft alle troeven in handen. Hij kan wachten tot ie een ons weegt, de prijs drukken en gaan en staan waar ie wil. HtC wil hem kwijt, Ajax wil van zijn salaris af en de club wil graag nog wat van die 3 miljoen terug zien.

PSV wordt de lachende derde, die krijgen er een prima speler voor een spotprijsje bij. Perez zet bij PSV volgend seizoen Farfan en Kone tig maal vrij voor het doel en schiet er zelf 15 in.
Zou zo maar kunnen.Blijkbaar trekken Feyenoord en Psv zich niet zo veel aan van wat Perez tegen een grensrechter heeft geroepen ...
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jun 10, 2007 11:29 pm

joey schreef:PSV durft drie miljoen vragen voor de parodie op een voetballer die Beasley heeft. Zou ik ook minstens dat bedrag aan PSV vragen voor Perez.

En zeker geen spotprijs!
Als je hem dan toch aan psv verkoopt, zorg dan in ieder geval dat je er een boekwinstje aan over houdt! :ajaxsmiley.gif:

Mijn voorkeur gaat uit naar een buitenlandse club, dat spreekt voorzich. Spanje ofzo.
Ajax!

Toppie

Bericht door Toppie » ma jun 11, 2007 6:38 am

11/6/2007 - 'Kenneth Perez voor 3 jaar naar PSV'

BRON: AD

Het Algemeen Dagblad meldt dat Kenneth Perez de komende drie jaar uit zal komen voor PSV als deze week de puntjes op de i worden gezet. Volgens het AD is Perez al persoonlijk akkoord met de Eindhovenaren en zouden de clubs de onderhandelingen over de transfersom deze week afronden.
Ajax Netwerk
Een gesprek met Ronald Koeman gaf Perez het gevoel dat hij bij PSV kon krijgen waar hij naar op zoek was: een vaste plek in het team, bij PSV als linkerspits en incidenteel als voorste middenvelder. Perez wilde en kon eveneens naar Feyenoord. De Deense aanvaller was daar na een gesprek met de clubleiding in eerste instantie enthousiast over, maar realiseerde zich later dat het risico dat succes bij de Rotterdamse club uit zal blijven te groot is.

http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece

:sneaky1.gif: Goed zo Henk, met je Babeltje wordt het als sneijder nu ook nog vertrekt een fabeltje

En PSV wordt kampioen

wimpey

Bericht door wimpey » ma jun 11, 2007 6:48 am

Nu KJH noch verpatsen en de vlag kan uit in huize Ten Cate.

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma jun 11, 2007 7:12 am

Dus Koeman zit al basisplaatsen te vergeven? Ga zo door, Ronald... :666.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » ma jun 11, 2007 7:16 am

wimpey schreef:Nu KJH noch verpatsen en de vlag kan uit in huize Ten Cate.
Deze man mag vertrekken als we de voorronde CL niet doorkomen , want dat is het seizoen al voor mij verknald. :bomb.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 11, 2007 8:20 am

Perez: voor drie jaar naar PSV
Door PETER VAN DUYL SJOERD MOSSOU

EINDHOVEN/AMSTERDAM - Kenneth Perez tekent deze week een driejarig contract bij PSV. De bijna 33-jarige Deen is persoonlijk akkoord met de landskampioen; PSV en Ajax zijn dicht bij een sluitende afspraak over de transfersom.

Perez speelde één jaar in Amsterdam, maar mag na een voor hem teleurstellend jaar vertrekken.

Omdat de deal nog niet volledig rond is, maken ze bij PSV nog wel een voorbehoud over de komst van Perez. Toch is ook technisch manager Stan Valckx optimistisch.

,,Kenneth heeft zijn voorkeur uitgesproken, maar wij zijn nog wel in gesprek met Ajax,’’ zegt Valckx. ,,Je weet nooit of dat tot problemen leidt. Natuurlijk weten wij wat Ajax wil, we hopen binnen een paar dagen duidelijkheid te geven.’’

De Deense aanvaller mocht zich ook verheugen in de belangstelling van Feyenoord. Perez was wel enthousiast over het verhaal van de Rotterdamse clubleiding, maar uiteindelijk vond hij het risico te groot dat succes bij Feyenoord uitblijft.

De speler viel onder meer voor de status van PSV en de verleidingen van de Champions League. Ook in Rotterdam kon Perez voor drie jaar tekenen.

Voordat Perez zijn jawoord aan PSV gaf, had hij een uitgebreid onderhoud met trainer Ronald Koeman. Dat gesprek gaf hem het gevoel waarnaar hij op zoek was. Perez wil niet nog een jaar als wisselspeler door het leven en is ervan overtuigd dat hij bij PSV een beter jaar gaat beleven dan de voorbije maanden in Amsterdam.

Het is de bedoeling dat Perez in Eindhoven linkerspits wordt, incidenteel zal hij ook als voorste middenvelder spelen. Het lijkt er dus op dat PSV van plan is om na de zomer met drie aanvallers te beginnen. Voorin heeft Perez concurrentie van Jefferson Farfán, Arouna Koné, Danko Lazovic en het Braziliaanse supertalent Jonathan Reis.

,,We wilden,’’ zegt Valckx, ,,sowieso vier topaanvallers hebben. Lazovic komt binnen met een schorsing en in januari zijn we ook Koné een paar weken kwijt door de Afrika Cup. Lazovic is een echte spits, maar zowel Perez, Farfán als Koné kan op meerdere posities uit de voeten. Als we er met Ajax uitkomen, zijn we zeer tevreden.’’

Als er geen aanvallers meer vertrekken, is Perez voorin de laatste versterking van de Eindhovenaren. PSV heeft de hoop op linksback Tim de Cler nog altijd niet opgegeven. Begin deze week praat het verder met AZ, dat vooralsnog een te forse afkoopsom verlangt.

Verder blijft PSV speuren naar een geschikte vervanger voor Phillip Cocu. Het is nog altijd niet uitgesloten dat Boudewijn Zenden voor die positie naar Eindhoven komt, hoewel de Limburger de deur nog altijd gesloten heeft.

,,Als we iemand halen voor die plek moet hij echt een meerwaarde hebben,’’ zegt Valckx. ,,We zoeken iemand van Champions League-niveau en anders doen we het niet.’’

PSV praat met Glasgow Rangers over DaMarcus Beasley. De Amerikaan speelde het afgelopen seizoen voor Manchester City, maar is eigendom van PSV.

De 25-jarige aanvaller mag vertrekken naar elke club die het juiste bedrag voor hem neertelt.

Schotse media meldden gisteren dat Glasgow Rangers ook geïnteresseerd is in Mika Väyrynen. De Fin mag weg, maar PSV weet officieel nog van niets.
www.ad.nl

Lijkt me een leuke combinatie: Perez-Koeman. :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 8:27 am

Ik voorzie geen enkel probleem. Perez heeft bij Az tijden zonder zeuren op de bank gezeten.

Na Lazovic weer een prima aankoop van Psv.

Nihad

Bericht door Nihad » ma jun 11, 2007 8:28 am

Ik snap het gehak op Ten Cate niet. Volgens mij wou Perez zelf weg. Hij hoefde niet. Alleen vond ten Cate hem ongeschikt als nummer 10 en daarin heeft hij groot gelijk.

Maar in de ogen van Wimpey is alles de schuld van Henk de Creep. :eusa_silenced.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Duke

Bericht door Duke » ma jun 11, 2007 8:42 am

Jöhnk schreef:Ik voorzie geen enkel probleem. Perez heeft bij Az tijden zonder zeuren op de bank gezeten.

Na Lazovic weer een prima aankoop van Psv.
Hoe goed is een speler als Perez dan, als hij bij Ajax én AZ lange tijd op de bank zit? Gaat zo'n speler het verschil maken bij PSV?

Salvador Dali

Arthur

Bericht door Arthur » ma jun 11, 2007 8:47 am

Dat kwam doordat de trainers hem niet moesten, Duke, snap dat nou. Volgend jaar gaat deze geweldenaar PSV hoogstpersoonlijk landskampioen maken :hypocrite.gif:

Laudrup

Bericht door Laudrup » ma jun 11, 2007 8:48 am

Ik ga ff huilen....

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 8:50 am

Arthur schreef:Dat kwam doordat de trainers hem niet moesten, Duke, snap dat nou.
Precies.

Onder Adriaanse en Van Gaal was Perez overigens wel verzekerd van een basisplaats. Maar deze trainers vallen dan ook in het niet bij Van Stee en Ten Cate. :wink.gif:

Ik zeg niet dat Perez 'het verschil' gaat maken, ik zeg dat ik Perez een prima aankoop voor Psv vind. Is het niet als basisspeler, dan wel als invaller.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 8:56 am

Zuidema schreef:Dus Koeman zit al basisplaatsen te vergeven? Ga zo door, Ronald... :666.gif:
Inderdaad. Typisch Koe. Die is volgend jaar toch weg, dus wat maakt het hem uit dat Perez dan in dezelfde situatie verkeert als nu bij Ajax? Heeft hij mooi een jaar een goede invaller gehad.
Verder moeten we niet gaan doen alsof het om Zidane gaat. Perez heeft een mooie trap, maar hij voetbalt niet voor niets al bijna zijn hele carriere in Nederland.
Het stinkt aan alle kanten!

Arthur

Bericht door Arthur » ma jun 11, 2007 9:01 am

Jöhnk schreef:
Arthur schreef:Dat kwam doordat de trainers hem niet moesten, Duke, snap dat nou.
Precies.

Onder Adriaanse en Van Gaal was Perez overigens wel verzekerd van een basisplaats. Maar deze trainers vallen dan ook in het niet bij Van Stee en Ten Cate. :wink.gif:
Van Gaal stelde hem ook regelmatig niet op.
Ik zeg niet dat Perez 'het verschil' gaat maken, ik zeg dat ik Perez een prima aankoop voor Psv vind. Is het niet als basisspeler, dan wel als invaller.
Bij ons was hij ook een prima invaller, maar dat wil Perez zelf niet.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 9:07 am

Arthur schreef:Bij ons was hij ook een prima invaller, maar dat wil Perez zelf niet.
Ten Cate wil met een stormram gaan spelen, niet meer met Perez. Hij is gewoon compleet overbodig, vindt Ajax.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jun 11, 2007 9:09 am

Ik ben er niet rouwig om. Perez als basisspeler was niet veel en hij zal bij Koeman wel een garantie krijgen ofzo. Perez wordt een jaartje ouder en dat zie je echt aan em af.

Duke

Bericht door Duke » ma jun 11, 2007 9:12 am

Zoals Arthur al schreef: hij hoefde niet weg, maar hij zou geen basisspeler worden, en daar heeft hij zijn conclusies uit getrokken. Zijn goed recht, maar dat is iets anders dan overbodig zijn.
zondag 03 juni 2007
Perez: Ik wil weg bij Ajax
AMSTERDAM - Kenneth Perez weet na een gesprek met Ajax-trainer Henk ten Cate genoeg. De Deen kreeg bevestigd dat er voor hem geen toekomst is in Amsterdam en heeft zijn zinnen gezet op een vertrek.

,,De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas,’’ aldus Perez, die momenteel vakantie viert in zijn geboortestad Kopenhagen. ,,Mijn rol zou komend jaar hetzelfde zijn als dit seizoen. In de media gaf hij ook al aan dat hij een ander type speler zoekt, dus dan is het onbegonnen werk om je terug te vechten in de basis. Daarom sta ik open voor een vertrek. Dat zeg ik met pijn in het hart, maar een andere mogelijkheid zie ik niet.’'

PSV en Feyenoord zijn geïnteresseerd in de 32-jarige aanvaller, die dit seizoen twaalf keer scoorde in 27 competitiewedstrijden voor Ajax. Bij de Rotterdamse club zou Perez een sleutelrol kunnen vervullen bij de opbouw van een nieuw team. Feyenoord is dringend op zoek naar versterking en heeft grote behoefte aan een toonaangevende speler met ervaring.

,,Ik ga de komende tijd rustig nadenken over mijn toekomst,’’ aldus Perez. ,,Over clubs zeg ik nog even niets. Van mijn zaakwaarnemer hoor ik vanzelf wat er speelt. Wel willen mijn vrouw en ik graag in Nederland blijven. We zijn hier gesetteld na al die jaren.’’

Dat Perez in Amsterdam vaak een bijrol speelde, deed hem pijn. Hij was de twaalfde man onder Ten Cate, die de voorkeur gaf aan Sneijder en Babel. ,,Die rol als invaller heb ik nooit gemakkelijk gevonden. Ik trainde elke week hard. Als je dan op zondag toch weer op de bank moet zitten, is dat gewoon moeilijk. Soms had ik daar misschien anders mee om moeten gaan. Maar het is frustrerend als je aan alles merkt dat de trainer het niet in je ziet zitten. Ik heb er niet één dag met de pet naar gegooid, in ons gesprek heeft de trainer me dat ook gezegd.’’
www.ad.nl

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 9:15 am

Duke schreef:Zoals Arthur al schreef: hij hoefde niet weg, maar hij zou geen basisspeler worden, en daar heeft hij zijn conclusies uit getrokken. Zijn goed recht, maar dat is iets anders dan overbodig zijn.
Ten Cate weet nu dus al dat Perez geen basisspeler zou worden? Hoezo geen eerlijke kans?

Plaats reactie