Dat vind ik een beetje flauw.brigade zuid schreef:Lees: Pierre die de UEFA-cup won.LucaS schreef:De laatste Nederlandse trainer die een UEFA cup won!
Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
Ik niet want het is zo. Zonder Pi-air geen cup, 300% zekerheid.joey schreef:Dat vind ik een beetje flauw.brigade zuid schreef:Lees: Pierre die de UEFA-cup won.LucaS schreef:De laatste Nederlandse trainer die een UEFA cup won!
Dat jaar vloog alles er in bij hem. BvM heeft verder toch geen ruk gepresteerd man.
-
In Europa stond Feijenoord dat jaar wel erg goed al denk ik inderdaad dat de klasse van van Hooijdonck doorslaggevend was voor uteindelijk succes. Maar BvM zette absoluut een mooi team neer.
Nationaal heeft hij het wel een stuk minder gedaan, die rare rel met van Persie spreekt niet in zijn voordeel en bij BD is hij simpelweg geflopt. Het zal wel de best haalbare kaart zijn voor Feijenoord. En voor BvM ook vermoed ik.
Nationaal heeft hij het wel een stuk minder gedaan, die rare rel met van Persie spreekt niet in zijn voordeel en bij BD is hij simpelweg geflopt. Het zal wel de best haalbare kaart zijn voor Feijenoord. En voor BvM ook vermoed ik.
Ik neem aan dat joey op de post van Lucas reageerde?brigade zuid schreef:Ik niet want het is zo. Zonder Pi-air geen cup, 300% zekerheid.joey schreef:Dat vind ik een beetje flauw.brigade zuid schreef: Lees: Pierre die de UEFA-cup won.
Dat jaar vloog alles er in bij hem. BvM heeft verder toch geen ruk gepresteerd man.
Update: morgen zal er meer duidelijkheid komen volgens Radio Rijnmond.joey schreef:Wanneer wordt grijze Bertje gepresenteerd? Tjonge, wat duurt het lang!
FN'Delegatie Feyenoord in Argentinië voor aantrekken speler'
Volgens Radio Rijnmond zou een delegatie van Feyenoord in Argentinië zijn in een poging een versterking aan te trekken. Peter Bosz was enkele maanden geleden al in Argentinie om mogelijke versterkingen te scouten. Om welke speler het gaat is onbekend.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens het forum van FN zou het om Leonardo Ponziovan River Plate gaan:joey schreef:FN'Delegatie Feyenoord in Argentinië voor aantrekken speler'
Volgens Radio Rijnmond zou een delegatie van Feyenoord in Argentinië zijn in een poging een versterking aan te trekken. Peter Bosz was enkele maanden geleden al in Argentinie om mogelijke versterkingen te scouten. Om welke speler het gaat is onbekend.

Ik zou het wel een aardige aankoop vinden. Felle speler met loopvermogen en multifunctionaliteit. Is vanuit de competitie wel gewend om in een hoog tempo te spelen. Kan als verdedigende middenvelder, rechtshalf, voorstopper en rechtsback uit de voeten. Bij River staat hij overigens niet altijd in de basis, als ik me niet vergis.
Zaráte? Die is volgens mij ook overbekend inmiddels. Ik ben benieuwd naar wie je bedoelt :).Thomas schreef:Nee, die heeft alweer flink faam gemaakt en acht ik (binnenkort) onhaalbaar. Het was ten slotte de opvolger van Gago, hè. Vele ogen waren op hem gericht en hij heeft tot nu toe niet echt teleurgesteld. Al blijft hij fysiek natuurlijk ontzettend zwak en een ukkie.