Italië
Moderator: mods
Ik vind het een onrustig verdedigingscentrum.Rishi schreef:Chivu-Puyol is toch schitterend?
Thuram heeft niet bepaald een geweldig seizoen gedraaid. Is net als Cannavaro een te Italiaanse verdediger geworden. Gelukkig heeft Thuram ook op z'n oude dag nog z'n fysieke attributen die hem mee zitten.Jöhnk schreef:Ze hebben toch Thuram? Wat moet je dan, met alle respect, met Chivu?
Puyol traag??
En hem een matige speler noemen vind ik ook belachelijk overdreven...Hij is een uitstekende verdediger en dat heeft ie (vooral) de laatste twee, drie jaar bewezen.
En Chivu vind ik nog altijd een topper. In Italie heeft ie het vaak wat moeilijker omdat hij toch te veel voetballer is voor een Italiaanse verdediging, vind ik. Bij Barca bijvoorbeeld zal ie prima passen, gok ik.

En hem een matige speler noemen vind ik ook belachelijk overdreven...Hij is een uitstekende verdediger en dat heeft ie (vooral) de laatste twee, drie jaar bewezen.
En Chivu vind ik nog altijd een topper. In Italie heeft ie het vaak wat moeilijker omdat hij toch te veel voetballer is voor een Italiaanse verdediging, vind ik. Bij Barca bijvoorbeeld zal ie prima passen, gok ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Cannavaro is trager dan Puyol hoor. In dat opzicht onderschat je Puyol, die de laatste jaren qua spel en leiderschap achterin de beste was bij Barcelona.Jöhnk schreef:Twee matige spelers, vind ik. Erg traag allebei.
Doe mij maar Thuram en Cannavaro.
Chivu matig noemen vind ik weer het andere uiterste, maar hij heeft inderdaad in verdedigend opzicht wat gebreken. Verdedigen in de zestien is ook niet bepaald een kracht van onze Cris.
Oneens. Chivu past beter in de Serie A. Ieder team kan een voetballende verdediger gebruiken, maar in La Liga zal Chivu net als Samuel en Cannavaro teveel overtredingen nodig hebben. Inmiddels heeft hij ook alweer vier jaar in de Serie A gespeeld. Het zou me niets verbazen als hij het verdedigen met veel ruimte in z'n rug enigszins verleerd heeft. Dat heeft hem bij Ajax ook veel tijd gekost. Uiteindelijk zal Chivu het toch van z'n inzicht, hardheid, stijl en techniek moeten hebben.Mr. Ajax schreef:En Chivu vind ik nog altijd een topper. In Italie heeft ie het vaak wat moeilijker omdat hij toch te veel voetballer is voor een Italiaanse verdediging, vind ik. Bij Barca bijvoorbeeld zal ie prima passen, gok ik.
Het is maar wat je onder traag verstaat. Willfred Bouma loopt de 100 meter in 10 seconde maar komt altijd en overal te laat. Hij is traag van begrip.
Ik ben de mening toegedaan dat Spaanse clubs niet zonder buitenlanders kunnen. Spelers als Xavi en Puyol liften mee op de kwaliteiten van de buitenlanders. Zie het Spaans nationaal elftal dat echt een lachertje is.
Ik ben de mening toegedaan dat Spaanse clubs niet zonder buitenlanders kunnen. Spelers als Xavi en Puyol liften mee op de kwaliteiten van de buitenlanders. Zie het Spaans nationaal elftal dat echt een lachertje is.
Dus je vindt dat Chivu en Puyol een gebrekkig defensief inzicht hebben? Vooral in het geval van Puyol ben ik het daar zeker niet mee eens.Jöhnk schreef:Het is maar wat je onder traag verstaat. Willfred Bouma loopt de 100 meter in 10 seconde maar komt altijd en overal te laat. Hij is traag van begrip.
Daar zit wat in, al brengt het Spaanse voetbal genoeg uitstekende Spaanse voetballers rond. Voetballers die overigens lang niet genoeg erkenning hebben gekregen of hebben geschitterd (of hebben kunnen schitteren) in de Spaanse ploeg.Ik ben de mening toegedaan dat Spaanse clubs niet zonder buitenlanders kunnen. Spelers als Xavi en Puyol liften mee op de kwaliteiten van de buitenlanders. Zie het Spaans nationaal elftal dat echt een lachertje is.
-
Als Chivu nou naar Barcelona gaat, kan Barcelona Puyol een paar jaar bij ons stallen!Thomas schreef:Puur als verdediger wel. Vooral in de zestien is Puyol sterker, maar dat kan al snel. Voetballend vind ik Chivu weer sterker.Raul Gonzalez Blanco schreef:mooi gezegd.
Puyol is overigens wel een klasse beter dan Chivu.

I think I lost my fucking headache
Napoli? Hehehehe...
nu.nlSophia Loren uit de kleren bij promotie Napoli
NAPELS - De beroemde Italiaanse actrice Sophia Loren gaat uit de kleren als Napoli promoveert naar de Serie A. Dat zei zij dinsdag in een interview met de Italiaanse krant La Gazetta dello Sport.
De 72-jarige Loren is een enorme fan van de club uit Napels. "Ik hoop dat Napoli de laatst wedstrijden wint. Als we promoveren geef ik een striptease", aldus Loren.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
+6 minuten extra speeltijd bij Genoa en Napoli. Mocht het zo blijven dan komt er een groot feest op gang. Genoa en Napoli zijn immers echte vrienden.
Edit: AFGELOPEN!
Prachtig, hoor. Nu krijgen we volgend seizoen ook weer eens wat vollere stadions. Genoa en Napoli zijn immers attracties en clubs met een grote schare aan fans.
Edit: AFGELOPEN!

Prachtig, hoor. Nu krijgen we volgend seizoen ook weer eens wat vollere stadions. Genoa en Napoli zijn immers attracties en clubs met een grote schare aan fans.
Laatst gewijzigd door peter op zo jun 10, 2007 4:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.