Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Nee, in de Arena bleef bijna iedereen enthousiast en wat ik me van AT en AN herinner waren de meesten hier (en daar) ook zo enthousiast. Raakte hij de bal twee keer goed, werd hij MoM.Thomas schreef:Mwah, na de hype om z'n frisse koppie hadden de meeste mensen toch wel door dat het allemaal wel mee viel.
Hij had wel een aantal leuke acties, trouwens.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nu.nlDe Boer en Witschge geslaagd voor Coach Betaald Voetbal
ZEIST - Frank de Boer en Rob Witschge zijn geslaagd voor de opleiding Coach Betaald Voetbal. De KNVB heeft dit maandag bekendgemaakt. De twee oud-internationals behoorden tot het groepje van zestien kandidaten die de cursus dit seizoen met goed gevolg hebben afgerond.
Naast De Boer en Witschge slaagden onder anderen ook John van den Brom, Alfons Groenendijk, Zelko Petrovic, John van Loen en Erik ten Hag voor de opleiding.
Ze krijgen later deze zomer hun diploma uitgereikt.
ADReiziger wil naar Midden-Oosten
Michael Reiziger wil zijn loopbaan het liefst vervolgen in het Midden-Oosten. De verdediger, wiens contract bij PSV niet wordt verlengd, staat open voor een club uit bijvoorbeeld Qatar.
De voormalige international viert op dit moment vakantie en zal bij terugkomst in Nederland al zijn opties afwegen. Reiziger gaat er vooralsnog niet van uit dat hij nog bij een Europese topclub aan de slag gaat.
De 34-jarige verdediger begon zijn voetballoopbaan bij Ajax en kwam verder uit voor FC Volendam, FC Groningen, AC Milan, Barcelona, Middlesbrough en PSV. In totaal speelde Reiziger 337 competitieduels waarin hij 11 keer scoorde.
Wat?! Er heeft zich nog niet één Europese topclub gemeld voor Reiziger??????

Die vent mag blij zijn met een club uit Qatar.

Het stinkt aan alle kanten!
ajax.nlPettersson op bezoek bij Ajax
Stefan Pettersson bracht dinsdag een bezoek aan de Toekomst. De oud-Ajacied, die net zijn licentie voor spelersmakelaar heeft behaald, bekeek de wedstrijd tussen Ajax A1 en het nationale team van Zweden voor spelers tot 19 jaar.
De wedstrijd tussen de jonge Zweden en Ajacieden was niet het hoofddoel van het bezoek van Pettersson. ,,Ik pik deze wedstrijd eigenlijk gewoon even mee”, zegt de Scandinaviër die van 1988 tot 1994 de clubkleuren van Ajax verdedigde. ,,Ik ben net geslaagd voor mijn diploma van spelersmakelaar en wil meer inzicht krijgen in de voetbalwereld. Daarom heb ik gisteren en vandaag bij Ajax met een aantal mensen gesproken met verstand van voetbalzaken."
Pettersson wordt spelersmakelaar, maar eigenlijk noemt hij het liever spelersbegeleider. ,,Bij sommige spelersmakelaars gaat het alleen om zo veel mogelijk geld”, zegt hij, vlak voordat de wedstrijd tussen Zweden en Ajax begint. ,,Zo wil ik het niet doen. Ik wil de nadruk leggen op het begeleiden van voetballers.”
Tijdens ieder bezoek aan Nederland komt Pettersson veel oude bekenden tegen. Ook nu weer. Hij schudt handen en babbelt er vrolijk op los. Als de wedstrijd begint, zoekt hij een plekje rond de middenlijn. Zo kan hij de spelers het best in actie zien. Zijn landgenoten winnen met 0-1. Wie weet heeft er nog iemand een begeleider nodig.
Ach, nog even wat oliedollars ophalen, niet verkeerd, hoor.joey schreef:ADReiziger wil naar Midden-Oosten
Michael Reiziger wil zijn loopbaan het liefst vervolgen in het Midden-Oosten. De verdediger, wiens contract bij PSV niet wordt verlengd, staat open voor een club uit bijvoorbeeld Qatar.
De voormalige international viert op dit moment vakantie en zal bij terugkomst in Nederland al zijn opties afwegen. Reiziger gaat er vooralsnog niet van uit dat hij nog bij een Europese topclub aan de slag gaat.
De 34-jarige verdediger begon zijn voetballoopbaan bij Ajax en kwam verder uit voor FC Volendam, FC Groningen, AC Milan, Barcelona, Middlesbrough en PSV. In totaal speelde Reiziger 337 competitieduels waarin hij 11 keer scoorde.
Wat?! Er heeft zich nog niet één Europese topclub gemeld voor Reiziger??????![]()
Die vent mag blij zijn met een club uit Qatar.
Pettersson ziet er trouwens nog patent uit.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat hebben we destijds voor Chivu gevangen? 16 miljoen? Lang geen slechte prijs!
-
- AT Toto winner 10/11
18 miljoen Euro.joey schreef:Wat hebben we destijds voor Chivu gevangen? 16 miljoen? Lang geen slechte prijs!
Maar Chivu lijkt me iemand die zich niet meer stormachtig heeft ontwikkeld in de 4 jaar dat hij nu weg is. Iemand die meer Serie A kijkt, die dat kan bevestigen? Toen hij hier wegging waren we er met z'n alleen toch wel van overtuigd dat een potentiele wereldtopper ons had verlaten.
Dat wil ik wel bevestigen, ja. Wat Chivu minder goed deed doet hij nog steeds minder goed. En wat hij goed deed doet hij ook nog steeds minder goed. Al vind ik dat hij opbouwend opzicht wat minder vrijheid krijgt bij Roma.Scherrer schreef:18 miljoen Euro.joey schreef:Wat hebben we destijds voor Chivu gevangen? 16 miljoen? Lang geen slechte prijs!
Maar Chivu lijkt me iemand die zich niet meer stormachtig heeft ontwikkeld in de 4 jaar dat hij nu weg is. Iemand die meer Serie A kijkt, die dat kan bevestigen? Toen hij hier wegging waren we er met z'n alleen toch wel van overtuigd dat een potentiele wereldtopper ons had verlaten.
Daniel De Ridder zegt tegen de Israelische kranten dat hij een overgang naar Beitar Jeruzalem niet uitsluit. Beitar is een jaarje of twee geleden overgenomen door Russisch miljardair Arkady Gaidamak (zijn zoon is eigenaar van Portsmouth) en is dus een soort Chelsea van Israel geworden. De Ridder zou hier dus heel veel kunnen verdienen, en is natuurlijk verzekerd van speeltijd. Hij staat ook bekend om zijn liefde voor Israel.
Persoonlijk zou ik het een grote fout vinden voor een speler als De Ridder om in de Israelische competitie te komen spelen. Hij is nog jong en op dit niveau wilt hij echt niet spelen
Persoonlijk zou ik het een grote fout vinden voor een speler als De Ridder om in de Israelische competitie te komen spelen. Hij is nog jong en op dit niveau wilt hij echt niet spelen

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
belgiumsoccer.beSeedorf, nieuwe coach en doelman voor Oostende
Tweedeklasser KV Oostende is erg actief op de transfermarkt. De club haalde naast een nieuwe coach, ook Chedric Seedorf en doelman Sven Van Ryckeghem.
Gaby Demanet is de nieuwe trainer van KV Oostende. Demanet, die bij Racing Waregem opstapte om bij Oostende aan de slag te kunnen gaan, tekende een contract van 2 seizoenen.
Chedric Seedorf heeft zijn naambekendheid vooral te danken aan zijn broer Clarence. De 24-jarige Chedric voetbalde eerder voor Ajax, NAC, AC Legnano en Pizzighettone.
Pa Seedorf was ooit woedend dat Cedric en zijn broer Jürgen bij Ajax 'niet op waarde werden geschat'. Tja....
Wat jammer nou.Geen belangstelling Ajax voor De Ridder
woensdag 13 juni, door boye, capelle, 11:36u, ajax online
Ajax is momenteel niet geïnteresseerd in Daniël de Ridder. Dat laat technisch directeur Martin van Geel weten op de website Highlow.nl. De vleugelspits van Jong Oranje doorliep bij Ajax de jeugdopleiding en reikte vervolgens tot 35 officiële wedstrijden in het eerste elftal. In de zomer van 2005 vertrok De Ridder (22) naar Celta de Vigo.
In het geruchtencircuit wordt de naam van de aanvaller in verband gebracht met een terugkeer naar Amsterdam, maar Van Geel zegt dat daar geen sprake van is. "Waarop zou ik moeten baseren dat hij weer terug zou moeten keren naar Ajax?", vraagt hij zich af. "Het speelt bij ons in ieder geval niet. Laten we eerst maar eens afwachten hoe hij tijdens het EK speelt."
De Ridder zou bij Ajax in beeld kunnen komen nu Kenneth Perez en Tom De Mul op het punt staan om naar respectievelijk PSV en Sevilla te verkassen. De populaire rechtsbuiten kan bij Celta niet rekenen op een basisplaats en kampte de afgelopen jaren veelvuldig met blessures. Ook in het Jong Oranje van bondscoach Foppe de Haan is De Ridder geen vaste waarde.

Wist ik helemaal niets vanaf, deze clausule. Klopt dit? Als hij een Ajax hart heeft komt hij dan terug om dan meteen weer doorverkocht te worden voor het 10 voudige ;)Van der Vaart niet te koop
www.voetbalonline.nl, 15 juni 2007 13:10 - Nu dat Rafael van der Vaart inmiddels bij heel wat clubs op het verlanglijstje staat, laat zijn club weten dat een transfer onbespreekbaar is. “Rafael is niet te koop. Dat hebben we meerdere malen gezegd en er is sindsdien niets veranderd”, aldus Bernd Hoffmann, de president van de HSVHamburg.
Een eventuele verkoop van de immens populaire Van der Vaart zou ook niet goed vallen bij de fans. Na de transfers van afgelopen seizoen van Boulahrouz (Chelsea), Van Buyten (Bayern Munchen) en Barbarez (Leverkusen), zouden de supporters op de barricades klimmen om een overgang van Van der Vaart te voorkomen.
Het contract van de aanvoerder van de HSV loopt tot 2010 en pas in 2009 mag hij voor een gelimiteerde transfersom van 1,5 miljoen euro weg
vi.nlHellings van AGOVV naar Leicester City
16/6/2007 17:33
Sergio Hellings speelt komend seizoen voor Leicester City. De middenvelder staat op het punt zijn handtekening te zetten bij The Foxes.
'Sergio is een speler met enorm veel potentie en ik ben zeer blij dat hij bij ons gaat tekenen. Ik kijk er naar uit om met hem te gaan werken', verklaarde coach Martin Allen op de website van Leicester, dat uitkomt in het Championship, het tweede niveau van Engeland.
Hellings volgde de jeugdopleiding van Ajax. In oktober 2002 verliet hij de Amsterdamse club en tekende hij bij Anderlecht. Daar lukte het hem nooit echt door te breken. In het seizoen 2004/05 belandde hij bij Heracles Almelo, waar hij tot afgelopen zomer actief bleek.
Dit seizoen kwam Hellings uit voor AGOVV Apeldoorn. Voor de eerstedivisionist kwam hij 25 competitieduels in actie. Scoren deed hij niet.
nu.nlChelsea zet zinnen op Benni McCarthy
AMSTERDAM - Chelsea-trainer José Mourinho aast op de Zuid-Afrikaan Benni McCarthy. Of de 29-jarige aanvaller ook de overstap gaat maken, valt nog te bezien omdat zijn club hem voorlopig niet wil verkopen. De oud-Ajacied kende met achttien doelpunten een goed seizoen bij Blackburn Rovers.
Mourinho kent Benni McCarthy al uit de tijd dat ze samen onder contract stonden bij FC Porto, waarmee ze in 2004 landskampioen werden. "Die periode was erg succesvol. Ik houd zeker van Benni", zegt Mourinho in de Engelse krant The Sun. "Hij is de spits die iedere coach wil en ik ben daarop geen uitzondering."
Blackburn-Rovers trainer Mark Hughes ging niet in op de vraag van Mourinho om een prijs te noemen voor de aanvaller. Volgens The Sun legt de Chelsea-trainer zich daarbij neer. "Zijn club wil Benni niet verkopen en dat moet je respecteren", meldt de Portugees.
Het is het eerste seizoen voor de Zuid-Afrikaan in Engeland. Hij verhuisde vorig jaar voor 2,5 miljoen euro van FC Porto naar de Rovers.
Die Benni heeft een heel aardige carrière. Heeft Ajax geen foutje gemaakt door hem te verkopen en de peperdure Machlas te halen?