en toch zal het mij niet verbazen als feyenoord met een paar grote aankopen komt, eventueel m.b.v. een gespreide betaling.Spijker schreef:Lastig voor Makaay trouwens. De nummer 1 van Frankrijk of de nummer 9 van Nederland?
De "Ad-er" die ik vandaag weer sprak zei dat er op de sportafdeling optimistische/vrolijke gezichten te zien zijn. Het woord KAMPIOENSCHAP' IS ALWEER GEVALLEN. Er wordt vanuit gegaan dat bvm en Mackaay komen. Dat van mackaay lijkt mij onwaarschijnlijk, maar van hooidonk werd jaren geleden ook ineens gehaald, grotendeels betaald buiten feyenoord om. Het jaar daarvoor werd er bij Stad Rotterdam volop vergaderd, maar kwam het financieel niet rond, een jaar later kon alles. Van hooidonk verdiende ƒ 6.000.000 (guldens!!!) per jaar, welke speler kan hem dat navertellen?
Wat betekent dat?
Rotterdammers komen wel in actie als ze belachelijk gemaakt worden, kom niet aan Rotterdam (mij maakt het niet uit, ik woon er wel, maar ben er niet geboren, ken dat gevoel niet). Ik heb de indruk dat er genoeg geld geleend kan worden.
Het probleem is dan dat de verwachtingen te hoog gespannen zijn en de teleurstelling, mocht het verkeerd aflopen, nog groter zal zijn.
Het is nu donderdag, het AD meldde maandag dat bvm die dag of de dag erop zou tekenen?