Mee eens.Daniel_vT schreef:Nee, ik vind hem meer een RvN/PSV type..
De A1 van 2006/2007
Moderator: mods
Leuke foto van Ajax.nl:Peter schreef:Ajax legt oudste zoon Wamberto vast
4/6/2007 11:48
Richard Danilo Maciel Sousa Campos heeft zijn eerste profcontract op zak. De oudste zoon van oud-Ajacied Wamberto (33) tekende tot medio 2010.
De zeventienjarige Danilo kwam terecht in de jeugdopleiding van Ajax in de periode dat zijn vader in de Amsterdamse hoofdmacht speelde.
Mogelijk zal in de toekomst nog een Wamberto-telg een contract krijgen bij Ajax, want Danilo's jongere broertje Wanderson komt uit in de B-jeugd van de Amsterdammers.
www.vi.nl

Gezien; op ajax.nl kun je opnamen van het Copa-toernooi bekijken en hij maakt inderdaad een doelpunt inclusief salto. Zijn naam is inderdaad Sameegh Doutie.joey schreef:Volgens ajax.nl was het Sameegh Doutie die tegen FCNH scoorde en dit vierde met een dubbele salto. Zegt je dat wat, Demo?
Ik heb niets meer gelezen over Cape Towntalenten die bij Ajax stage komen lopen of een jeugdcontract krijgen, m.a.w. dit jaar weer niets? (Stanton Lewis mag je grotendeels mislukt noemen)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Van AN
Twee Zuid-Afrikanen op stage bij Ajax
Nadat eerder vandaag bekend werd gemaakt dat Jürgen Colin op proef is bij Ajax, zijn er nog twee spelers die een contract bij Ajax hopen te verdienen.
Het gaat om de Zuid-Afrikaanse aanvallers Thembinkosi Fanteni en Sameegh Doutie. Beide zijn afkomstig van Ajax Cape Town.
Fantani (23) en Doutie (18) mogen zich de komende drie weken in de kijker spelen. Doutie was in mei één van de smaakmakers tijdens de Copa Amsterdam.
Die Fantani deed niet mee aan het Copa-toernooi, te oud! Die nummer 10 Shi... was blijkbaar niet goed genoeg!
Twee Zuid-Afrikanen op stage bij Ajax
Nadat eerder vandaag bekend werd gemaakt dat Jürgen Colin op proef is bij Ajax, zijn er nog twee spelers die een contract bij Ajax hopen te verdienen.
Het gaat om de Zuid-Afrikaanse aanvallers Thembinkosi Fanteni en Sameegh Doutie. Beide zijn afkomstig van Ajax Cape Town.
Fantani (23) en Doutie (18) mogen zich de komende drie weken in de kijker spelen. Doutie was in mei één van de smaakmakers tijdens de Copa Amsterdam.
Die Fantani deed niet mee aan het Copa-toernooi, te oud! Die nummer 10 Shi... was blijkbaar niet goed genoeg!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!