PSV deel 2
Voorlopig komt er eerst een overbodige middenvelder bij:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20987
Tsja, ze willen Gomes, Kone en Farfan blijkbaar koste wat kost behouden. Of de interesse valt vies tegen, natuurlijk. Vooral in het geval van Kone moet er flink verdiend worden aan de transfer.De Dominee schreef:Dat wordt lastig dan... Dat wordt betalen of anders niks. Blijkbaar heeft PSV nog steeds geen cent te makken dus.
Ik zou het geweldig vinden als Koe het niet ziet zitten in Aissati.
Ik zou het een geweldige deal vinden !
Maar eerst afwachten of het wel klopt...
Wat een onzin, Vd Leegte is een uitstekende aankoop voor de breedte en hierdoor heeft PSV eindelijk een backup voor Simons.
Overbodig, want PSV heeft al zoveel backups voor Simons ?Jöhnk schreef:Voorlopig komt er eerst een overbodige middenvelder bij:
Wat een onzin, Vd Leegte is een uitstekende aankoop voor de breedte en hierdoor heeft PSV eindelijk een backup voor Simons.
Baseman schreef:Ik zou het een geweldige deal vinden !
No offense hoor Base, maar is er op Kluivert na ooit een aankoop van PSV geweest waar je niet enthousiast over was?Baseman schreef:Overbodig, want PSV heeft al zoveel backups voor Simons ?

Ik vind 4 miljoen euro nog steeds veel geld voor Lazovic. Helemaal gezien de financiele situatie bij PSV.
Ik kan me vergissen, maar Van der Leegte is toch geen controleur?
Hier ben ik het mee oneens. Een aankoop kan wel degelijk uitstekend zijn, ook als hij geen basisspeler is.Jöhnk schreef:Een aankoop voor de breedte is per definitie niet uitstekend.
Ja hoor, zoveel spelers.Thomas schreef:No offense hoor Base, maar is er op Kluivert na ooit een aankoop van PSV geweest waar je niet enthousiast over was?
Maar aangezien de meesten hier afgekraakt worden, hemel ik ze op. Ik hou de balans erin

Ik vind het een mooi bedrag, maar eerst afwachten wat PSV nu echt gaat betalen.Ik vind 4 miljoen euro nog steeds veel geld voor Lazovic. Helemaal gezien de financiele situatie bij PSV.
Verder heb ik weinig twijfels dat hij gaat slagen bij PSV, voetballend is hij sterk, hij kan aardig wat goals maken en hij heeft oog voor zijn medespelers.
Hij is een verdedigende middenvelder, hij kan mooi de rol van Vd Doelen 'vroeger' bij PSV vervullen.Ik kan me vergissen, maar Van der Leegte is toch geen controleur?
Ik vind Lazovic eerlijk gezegd helemaal geen kutvoetballer. Integendeel zelfs. Valt me toch wat tegen van Koeman.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jun 06, 2007 6:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is zeker niet altijd mogelijk, maar bij clubs als Ajax en PSV moet het altijd de bedoeling zijn dat de aankopen (desnoods op den duur) kunnen concurreren met de basisspelers.Baseman schreef:Hier ben ik het mee oneens. Een aankoop kan wel degelijk uitstekend zijn, ook als hij geen basisspeler is.Jöhnk schreef:Een aankoop voor de breedte is per definitie niet uitstekend.
Tsja, wat wil je met namen als Zonneveld, Van der Leegte, Roorda, De Cler, Zenden, etc. Zeker niet allemaal slechte spelers, maar ook geen spelers waar PSV beter van wordt.Ja hoor, zoveel spelers.
Maar aangezien de meesten hier afgekraakt worden, hemel ik ze op. Ik hou de balans erin![]()
Dus hij gaat de rol van Simons anders invullen. En dus moet de ploeg wellicht alsnog ietwat omgegooid worden wanneer Simons er niet bij kan zijn.Hij is een verdedigende middenvelder, hij kan mooi de rol van Vd Doelen 'vroeger' bij PSV vervullen.
Verder moet je niet vergeten dat Danko geen makkelijke jongen is.