Thailand-Nederland
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Thailand-Nederland
Voor de mensen die deze wedstrijd vanavond nog met een spannend gevoel willen bekijken, die verzoek ik om dan vanaf nu niet meer verder te lezen.
De wedstrijd is om 14.05 begonnen en we staan voor door een goal van VdVaart. Snap ook niet goed dat er tegen een dergelijke tegenstander wordt geoefend, want dit moet je gewoon kunnen winnen met 0-5.
De wedstrijd is om 14.05 begonnen en we staan voor door een goal van VdVaart. Snap ook niet goed dat er tegen een dergelijke tegenstander wordt geoefend, want dit moet je gewoon kunnen winnen met 0-5.
Re: Thailand-Nederland
En onder die omstandigheden. Gekkenwerk!Peter schreef:Snap ook niet goed dat er tegen een dergelijke tegenstander wordt geoefend.
Ik vind die hele oefentrip waardeloos. Laat de spelers lekker op vakantie gaan.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens VI valt de Visstick weer eens tegen:
VDV als rechtsbuiten is trouwens een uitstekende vondst van Bassie. Zo kun je 4-3-3 spelen en Sneijder en VDV belangrijk maken.Oranje leidt na een vrij goede aanvallende 1e helft met Sneijder en Van der Vaart als absolute uitblinkers. Kuijt stelt zwaar teleur in de spits
Thomas schreef:Dan mogen Robben en Van Persie concurreren voor de plek van linksbuiten. Om beiden op te stellen is vooralsnog teveel van het goede. Vraag maar aan Van Nistelrooij of Huntelaar.
Mwah, dat gaat het wel worden, maar ik vind van Persie sterker vanaf rechts.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
voetbalprimeur.nlVan Basten: "Zeer nuttige trip"
Marco van Basten en Oranje sloten vanmiddag de Azië-trip af met een 1-3 overwinning op Thailand. De eerste wedstrijd werd ook al gewonnen (0-2 van Zuid-Korea) waardoor de bondscoach dan ook tevreden is over de reis.
Het duel met Thailand vergeleek Van Basten met het duel dat Oranje eerder speelde tegen Luxemburg, waarin het ondanks zeer slecht spel met 0-1 won. "Als je ziet hoe we nu speelden, denk ik dat we wel degelijk vooruit zijn gegaan. Natuurlijk kregen we veel vrijheid van Thailand, maar ik denk dat de spelers daar goed mee om zijn gegaan en het goed hebben ingevuld."
Ook de Aziatische reis op zichzelf stemt de bondscoach tevreden. "Ik vond de duels allebei interessant. Het was uiteindelijk een leuke trip waarin we ook andere dingen hebben gedaan dan alleen voetballen. Dat is alleen maar goed voor de teamspirit. Ik hoop dat de jongens nu een fantastische vakantie hebben."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."