De Mul
Moderator: mods
ik weet dat ik ben begonnen, maar als ik door ga in deze topic zit ik zometeen weer in de Mierenneuk.
Dat zeiken gebeurt altijd bij newbie's... en bij mij
Mijn namen zijn altijd de net nietjes in de spits bij Ajax, om mn vorrige account was ik bijvoorbeeld RosenbergSpits.
Maar goed , even terug naar de Mul.
AZ zou me niks verbazen, aangezien Jenner het ook goed doet rechts op het middenveld, maarja als schaars weer terug is...
Dat zeiken gebeurt altijd bij newbie's... en bij mij

Mijn namen zijn altijd de net nietjes in de spits bij Ajax, om mn vorrige account was ik bijvoorbeeld RosenbergSpits.
Maar goed , even terug naar de Mul.
AZ zou me niks verbazen, aangezien Jenner het ook goed doet rechts op het middenveld, maarja als schaars weer terug is...
Pompiedom
Laten we inderdaad niet vergeten dat Jenner daar een groot deel van het seizoen heeft moeten spelen. Hij houdt vaak niet genoeg stamina over om z'n acties goed door te voeren en kan niet altijd diep gaan omdat hij het verdedigende aspect in de gaten moet houden.LeonardoSpits schreef:Nee leer lezen, ik had het over de rechter positie op het middenveld.
Wanneer Schaars terug is kan AZ wellicht weer met een driemansmiddenveld gaan spelen met Schaars-Martens-De Zeeuw.
Maar waarom wil hij dan niet verlengen? Heeft het dan toch met de (vermeende) relatie met de dochter van Ten Cate te maken?joey schreef:Vermaelen in de VI:
Zo. Zijn we daar ook weer af.Ik weet van Tom de Mul zelf dat hij helemaal geen moeite heeft met de sfeer in de kleedkamer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
De Mul: afwachten of Sevilla en Ajax eruit komen
BRON: ABC - Orgullo de Nervion
Tom de Mul liet gisterenavond voor de Belgische televisie weten niet op de hoogte te zijn van concrete interesse. Een regionale editie van ABC in Spanje zegt de aanvaller 's middags in het kamp van de Belgische selectie gesproken te hebben. Toen was hij heel wat loslippiger, verrast door de Spaanse journalist.
Ajax Netwerk
"Het klopt dat Sevilla een aanbod heeft gedaan via mijn zaakwaarnemer. Nu hangt het eraf of beide clubs tot een akkoord komen komen. Ik weet wat ik wil ... dat is voor Sevilla spelen. Ik zal mijn best doen. Elke speler zou voor zo'n goed elftal willen spelen."
Ajax Netwerk
De Mul wilde er verder eigenlijk niet op ingaan."Ik weet echt niet of de transfer rond kan komen. Ik wil wel, maar het hangt af van de clubs. Ik heb nog niet gesproken met Ajax. In de Spaanse competitie spelen zou prachtig zijn en dan ook nog de Champions league."
BRON: ABC - Orgullo de Nervion
Tom de Mul liet gisterenavond voor de Belgische televisie weten niet op de hoogte te zijn van concrete interesse. Een regionale editie van ABC in Spanje zegt de aanvaller 's middags in het kamp van de Belgische selectie gesproken te hebben. Toen was hij heel wat loslippiger, verrast door de Spaanse journalist.
Ajax Netwerk
"Het klopt dat Sevilla een aanbod heeft gedaan via mijn zaakwaarnemer. Nu hangt het eraf of beide clubs tot een akkoord komen komen. Ik weet wat ik wil ... dat is voor Sevilla spelen. Ik zal mijn best doen. Elke speler zou voor zo'n goed elftal willen spelen."
Ajax Netwerk
De Mul wilde er verder eigenlijk niet op ingaan."Ik weet echt niet of de transfer rond kan komen. Ik wil wel, maar het hangt af van de clubs. Ik heb nog niet gesproken met Ajax. In de Spaanse competitie spelen zou prachtig zijn en dan ook nog de Champions league."
-
Hij zal zich misschien niet meer thuis voelen? De sfeer is voor hem misschien niet goed, dat kan; voor andere spelers zal de sfeer wel goed zijn (Gabri wilde zelf bijtekenen). De chemie is niet aanwezig? Hij ziet Bakircioglu naderen?GangstaRiB schreef:Ik vind het zowiezo raar dat hij weg wil. Wat is nou de echte reden? Harde sfeer in de kleedkamer, dat vervolgens weer ontkend werd. Komt van Vitesse en krijgt toch heel veel speeltijd in Ajax 1.... Ik snap het echt niet.
Sevilla mag niet hoger zijn dan Ajax, de Spaanse competitie is dat wel degelijk. Ik vraag me af of Sevilla belangstelling heeft, want De Mul is een ouderwetse rechtsbuiten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
De Mul praat een beetje dubbelzinnig, eerder op die zelfde dag zei hij dat er niks speelde, en later op de avond bekend hij in een interview dat hij nu afhankelijk is van de clubs... lijkt dus niet zo'n onzin verhaal als gedacht.Is dit niet een onzinverhaal? Een journalist van een regionale Spaanse krant schrijft bla..bla....Waarom zou De Mul tegen die journalist wel iets zeggen, tot op dit moment heeft hij altijd alles ontkend
Pompiedom
Nou, als objectieve speler is Sevilla een geweldig interessante club hoor.De Dominee schreef:Raar mannetje. Alsof Sevilla hoger is dan Ajax! Beetje vreemde opmerkingen en een vreemde transfer...
Ik ben De Mul eigenlijk wel een beetje zat, met z'n gezanik. Tijdens de play-offs kon hij het niet eens opbrengen om uitbundig te juichen na het tweede doelpunt van Ajax. Hij maakte zich meer zorgen over z'n haar. Van mij mag hij wel weer oprotten.
Ik bedoelde dat ik zelf altijd Ajax zou verkiezen boven Sevilla. Maar een speler wiens hart niet verkocht is aan een bepaalde club zal al snel voor Sevilla kiezen. Een schitterende club waar grote prijzen te winnen vallen
Precies, misschien heeft het feit dat Ajax vorrig jaar geen vertrouwen in hem had meegespeeld?
Maarja in het geval van de Mul is het best raar dat hij weg wil, want hij is een vleugel speler, en als er 1 club in de wereld is die goed is in het opleiden van, vooral jonge, vleugelspelers, dan is dat wel Ajax...[/list]
Pompiedom