PSV deel 2
Met deze selectie zou hij prima 3-5-2 of 4-5-1 kunnen spelen en daarin is er wel plek voor Perez. In 4-3-3 natuurlijk ook maar een driemansaanval met Perez, Kone en Farfan zie ik niet zitten. Het blijft dus afwachten of PSV een van de aanvallers verkoopt.Duke schreef:Nog steeds niet? Tsss.Thomas schreef:Ik heb nog altijd geen idee hoe Koeman precies wil spelen, dus dat is moeilijk te zeggen.
Hangt ervan af hoeveel PSV voor Farfan vraagt.
Koné moet zijn transfersom + winst opbrengen, dat zit er niet in op dit moment, schat ik. Tenzij ze hem alsnog richting Rusland duwen.
VI meldt nu ook dat Feyenoord Makaay wil, al is men iets terughoudender:
Op PN zijn ze bij voorbaat érg beledigd.
Koné moet zijn transfersom + winst opbrengen, dat zit er niet in op dit moment, schat ik. Tenzij ze hem alsnog richting Rusland duwen.
VI meldt nu ook dat Feyenoord Makaay wil, al is men iets terughoudender:
VIFeyenoord mengt zich in strijd om Roy Makaay
PSV heeft er een voorname concurrent bij in de jacht op Roy Makaay. Ook Feyenoord is zeer geïnteresseerd in de aanvaller die nog tot medio 2008 onder contract staat bij Bayern München.
Dat hij moet vertrekken bij de Duitse club, is nog niet zeker. Maar de kans is groot dat Makaay volgend seizoen een stap terug moet doen in de pikorde bij Bayern. Vorige week zette Luca Toni immers zijn handtekening onder een contract bij de club uit München, die ook nog jaagt op Miroslav Klose.
Nadat PSV al enkele maanden geleden had laten weten belangstelling te hebben voor Makaay, zo heeft ook Feyenoord zich intussen gemengd in de strijd om de 32-jarige spits. De 43-voudig international is echter één van de aanvallers waarop de Rotterdamse club aast.
Makaay heeft vier seizoenen gespeeld voor Bayern. Deze competitie maakte hij zestien doelpunten, waarmee hij op de tweede plaats van de Duitse topscorerslijst eindigde. Toch was het zijn laagste productie in dienst van Bayern. In totaal scoorde hij 78 keer in 129 Bundesliga-duels.
Op PN zijn ze bij voorbaat érg beledigd.

Het stinkt aan alle kanten!
PN'PSV scouts bekeken Braziliaan Kim van Nancy'
Volgens Franse geruchtenwebsites zouden scouts van PSV de verrichtingen van de Braziliaanse aanvaller Kim van AS Nancy volgen. Shakhtar Donetsk, Schalke O4 en Olympiakos zouden ook belangstelling hebben getoond. Volgens de berichtgeving heeft alleen Shakhtar Donetsk zich formeel gemeld bij Nancy en dus concreet interesse getoond.
www.vi.nlPSV-international Nguyen wil verhuur
5/6/2007 10:41
Zijn debuut in de nationale ploeg van de Verenigde Staten smaakt naar meer en om die reden wil PSV'er Lee Nguyen tijdens de zomermaanden graag worden verhuurd.
De uitverkiezing van Nguyen voor Team USA was een volslagen verrassing. De twintigjarige aanvaller speelde het afgelopen seizoen geen enkel competitieduel en stond de laatste maanden aan de kant met een hardnekkige schouderblessure.
'De laatste drie maanden heb ik aan mijn herstel gewerkt en toen ik werd opgeroepen voor de nationale ploeg kon ik ze vertellen dat ik me goed voelde', vertelde Nguyen aan Yanks Abroad. Fysiek was de aanvaller zelfs zo in orde dat hij tegen China (4-1 winst) als invaller zijn debuut maakte als international.
'Ik ben nu op zoek naar eersteelftalvoetbal voordat ik me weer bij PSV meldt voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De MLS (Amerikaanse profcompetitie, red.) is geen optie. We bekijken enkele mogelijkheden in Europa.'
Nguyen was overigens niet de enige PSV'er die opviel tijdens de vriendschappelijke interland van de Amerikanen tegen China. De door de Eindhovenaren aan Manchester City verhuurde DaMarcus Beasley werd uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd. De linkspoot benutte een strafschop en bereidde een doelpunt voor.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
www.nos.nlPSV trekt doelman Bas Roorda aan
Bas Roorda gaat een overeenkomst voor twee jaar tekenen bij PSV. De 34-jarige doelman komt van FC Groningen, waar hij zijn basisplaats verloor aan Brian van Loo. Hij moet nog wel medisch gekeurd worden.
De komst van Roorda hangt samen met de twijfels over de sportieve toekomst van de tweede doelman bij PSV, Oscar Moens. De oud-international zinspeelt op het beëindigen van zijn carrière.
De Braziliaanse keeper Heurelho Gomes blijft vanzelfsprekend de onbetwiste nummer één onder de lat in Eindhoven.
Ach, als tweede keeper kan hij weinig kwaad.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik denk eerder dat Makaay in de salarissfeer een tikkie te duur is voor PSV. Gevoegd bij zijn salaris kom je dan wel bij Lazovic uit. Investering op de groei, wel een riskante investering trouwens.joey schreef:Dat verklaart een hoop. PSV hoeft Makaay niet zo nodig.
Wanneer je die Lazovic maar een beetje provoceert, wil ie nog wel eens uithalen. Wat mij betreft drijft AZ de prijs nog een beetje op en betaalt PSV een arm en een been voor die Joego. Goede speler, maar niet iemand waarvoor je m.i. 2 handvol miljoenen moet uitgeven: het is geen zekerheidje. Bij Feyenoord en Leverkusen redde ie het niet. Mentaal is ie niet erg sterk, kan ie nu wel met de druk van een topclub (wel een warme topclub) omgaan?
Ik zou mooi Makaay halen wanneer ik bij die Lampenboys wat te zeggen zou hebben.
Waarom zeg je dan dit:wimpey schreef:Ik denk eerder dat Makaay in de salarissfeer een tikkie te duur is voor PSV.
Hij is toch te duur?Ik zou mooi Makaay halen wanneer ik bij die Lampenboys wat te zeggen zou hebben.
Bij Kicker zullen ze het wel weten. Makaay gaat nog lekker zijn zakken vullen.
Om de een of andere reden zijn Koe en LVG leip van Lazovic. Ik zou zeggen: vecht flink om hem, dat degene die hem krijgt een smak geld voor hem moge betalen!

PNZaakwaarnemer: Farfan hoeft niet weg, wacht op echte top
De zaakwaarnemer van Jefferson Farfan liet vandaag tegenover diverse media in Peru weten dat er vooralsnog geen concrete interesse is voor Farfan. Hij gaat er dan ook vanuit dat de spits nog een jaar in Eindhoven zal blijven.
Volgens de zaakwaarnemer heeft Farfan het goed naar zijn zin bij PSV, in Eindhoven en voelt hij de waardering van de fans. Hij hoeft dus ook van Farfan zelf niet op zoek naar een nieuwe club voor de spits. 'Alleen als er een bod komt van een hele interessante club, zullen we daar over gaan praten.' Dan zal die club er eerst ook nog uit moeten komen met PSV.
Met andere woorden: doe alsjeblieft een bod op hem.
Het stinkt aan alle kanten!