PSV deel 2
Wat zou ik er volgens jou mee moeten doen?goodfella schreef:Wat een zelfkennis! Doe er iets mee!Frank schreef:Definieer normaal, zeker als een Ajacied op een PSV site?
Daar zullen de meningen altijd verdeel over blijven. Mijn ervaring is dat als een Ajacied op het PN netwerk post, hij van zichzelf denkt normaal te posten terwijl de PSV-ers het veel sneller als provocatie zien.
Omdat dit forum tientallen leden heeft en het PN een paar duizend...op dit moment bijv. zijn er 322 leden online, om 8 uur 's morgens al.Thomas schreef:Waarom is dat logisch? De PSVers mogen hier net zoveel als de Ajacieden.
Hier is het bij te houden, daar niet. Daarom mogen PSV'ers op 'hun eigen forum' meer zeggen dan Ajacieden. Zoals dat andersom geldt voor het AN.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
En hoeveel zijn daarvan gast en posten nooit iets?Baseman schreef: Omdat dit forum tientallen leden heeft en het PN een paar duizend...op dit moment bijv. zijn er 322 leden online, om 8 uur 's morgens al.
Maar goed...vind verder de discussie niet zo boeiend...'t zijn 2 fora, ieder met eigen eigenaardigheden zeg maar...

Alleen nog maar poeslieve dingen over Ajax posten en PSV van tijd tot tijd geheel afzeiken.Frank schreef:Wat zou ik er volgens jou mee moeten doen?goodfella schreef:Wat een zelfkennis! Doe er iets mee!Frank schreef:Definieer normaal, zeker als een Ajacied op een PSV site?
Daar zullen de meningen altijd verdeel over blijven. Mijn ervaring is dat als een Ajacied op het PN netwerk post, hij van zichzelf denkt normaal te posten terwijl de PSV-ers het veel sneller als provocatie zien.

Of blijf maar gewoon doen wat je nu doet! Een beetje tegengas en kijk vanuit een andere invalshoek op zaken kan nooit kwaad.
Van AT wel, niet van AM.Thomas schreef:Jij bent dus niet een van de oprichters van AT?
Op AN en PN hebben ze meer van alles. Dus ook meer bezoekers die er tegen zijn dat supporters van andere clubs op hun forum posten. En meer supporters van andere clubs die komen om te provoceren. Die gaan er bij ons meteen af.
Maar over PSV, ik lees dat de Luque-deal van de baan is? Volgens mij moet PSV daar blij om zijn!
Het stinkt aan alle kanten!
De daders hebben zich gemeld, en zijn (naar verluid) bekend. Twee spelers van de A1 van Acht.Marillion schreef:Ik lees net op geenstijl.nl dat Jan Kromkamp na een vriendschappelijke wedstrijd tegen Acht in elkaar is geslagen. Jukbeen, neus en oogkas gebroken dus dat is allemaal behoorlijk serieus.
Kunnen dat soort potjes dan ook al niet meer zonder een lading politie?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
In het altijd gemoedelijke Brabant slaan ze tegenwoordig hun eigen spelers in elkaar?
De meeste reacties zijn overigens van een bijzonder laag niveau, maar deze vond ik wel grappig:
De meeste reacties zijn overigens van een bijzonder laag niveau, maar deze vond ik wel grappig:
Half Nederland riep overigens alweer dat het om buitenlanders gingAls de harde kern van PSV die twee jongens aan wil pakken dan is hij wel in de minderheid.
Blijf maar gewoon hoor, Frank. 
Het lijkt me een sterk verhaal als De Leeuw het verhaal niet kan bevestigen.
Volgens Stan Valckx wil PSV overigens geen vervanger halen voor Alex. PSV wil zich nog met drie spelers versterken: een spits, een opvolger van Cocu en een linksback.
Het zou mij verbazen, aangezien het duidelijk is geworden dat PSV met huidige groep flink inleverde op het moment dat Alex wegviel.

PN30/5/2007 - 'Aanvallers kwamen vriendin Kromkamp te hulp'
(Gepost door )
BRON: Eindhovens Dagblad
De twee 18-jarige Eindhovenaren die verdacht worden van de mishandeling van PSV’er Jan Kromkamp wilden volgens de advovaat van één van de verdachten de vriendin van de voetballer beschermen tijdens een hoog oplopende partnerruzie. "Ze wilden haar, volgens mijn cliënt, in bescherming nemen en gingen verhaal halen bij de man die in de auto was gestapt. Dat is geëscaleerd", aldus advocaat R. den Hoed. Kromkamp liep vervolgens een gebroken neus, gebroken jukbeen, gebroken oogkas en een lichte hersenschudding op.
Advocaat F. de Leeuw van de andere verdachte zegt de lezing van zijn collega over een hoog oplopende partnerruzie niet te kunnen bevestigen. "Ik heb wel van mijn cliënt begrepen dat er over en weer irritaties waren en dat een man en vrouw mogelijk ruzie maakten."
Het lijkt me een sterk verhaal als De Leeuw het verhaal niet kan bevestigen.
Volgens Stan Valckx wil PSV overigens geen vervanger halen voor Alex. PSV wil zich nog met drie spelers versterken: een spits, een opvolger van Cocu en een linksback.
Het zou mij verbazen, aangezien het duidelijk is geworden dat PSV met huidige groep flink inleverde op het moment dat Alex wegviel.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
En volgens dit bericht zat ik er niet ver naast

'Dronken Kromkamp sloeg zijn vriendin'
door onze correspondent
EINDHOVEN - De twee 18-jarige jongens die verdacht worden van de mishandeling van PSV-speler Jan Kromkamp zaterdagavond, zouden de vriendin van de voetballer hebben willen beschermen toen die door Kromkamp werd geslagen.
Kromkamp zou na de vriendschappelijke wedstrijd Acht - PSV dronken achter het stuur zijn gaan zitten. Zijn vriendin wilde dat niet en er ontstond ruzie. Uiteindelijk maakte Kromkamp een slaande beweging naar zijn vriendin, aldus de verdachten, waardoor zij in de struiken viel. Toen de twee dat zagen, namen ze de vrouw in bescherming. Door hun toedoen liep de voetballer diverse breuken en een hersenschudding op.
Engeltje
Verschillende bronnen rondom de twee jongens en de Brabantse amateurclub v.v. Acht bevestigen dit verhaal. "Kromkamp ziet er misschien uit als een engeltje, maar hij is het niet."
Het tweetal wilde maandagavond aangifte doen tegen Kromkamp, maar werd op het politiebureau in Eindhoven meteen aangehouden. Zij stapten met de in hun ogen juiste versie van het incident naar de politie, nadat op internet bedreigingen waren geuit door de harde kern van PSV.
Kromkamp zelf wil niet reageren. PSV-woordvoerder Pedro Salazar zegt: "Ik stond om half tien naast Kromkamp in de kantine van Acht. Hij zal toen een of twee pilsjes hebben gedronken. Ik weet niet hoeveel hij er op had om elf uur en of hij toen ruzie heeft gehad met zijn vriendin. Feit is dat er geen enkele rechtvaardiging bestaat voor het grove geweld tegen Jan."
VIPSV en AZ in gesprek over transfer De Cler
31/5/2007 8 :25
AZ heeft liever dat Tim de Cler kiest voor een buitenlands avontuur. Maar de Alkmaarse club heeft de toenadering van PSV niet op voorhand afgeschoten en is in gesprek.
'De Cler is voor ons een interessante optie', stelde Ronald Koeman deze week in Voetbal International. Om de wens van de PSV-coach de defensieve mogelijkheden te vergroten in te willigen zit de Eindhovense club met AZ om de tafel.
AZ houdt rekening met een vertrek van De Cler, die geen aanstalten heeft gemaakt zijn tot medio 2008 lopende contract tussentijds te verlengen. De 28-jarige Leidenaar wees de aanbieding van AZ van de hand.
Half mei zong de interesse van PSV voor De Cler al rond. AZ had toen officieel nog niets gehoord uit Eindhoven. De Alkmaarse club had bovendien de hoop dat de Leidenaar kiest voor een buitenlands avontuur. 'We verkopen hem niet graag aan een concurrent', aldus technisch directeur Marcel Brands toen.
Daar staat Az dan met zijn grote mond.

Wel lullig van De Cler trouwens. Laatst hoorde ik hem nog zeggen dat hij Az alleen wilde verruilen voor een buitenlandse club.
Vreemd ook dat men er op de Az-fanpage niet echt van wakker ligt.