PSV deel 2
-
-
Ook wanneer ze onzin schrijven of provoceren? Je hoeft als Ajacied niks te doen om daar van het forum afgegooid te worden. Terwijl die kinderen mogen schreeuwen, vloeken, schelden enz. Vind jij dat normaal?Frank schreef:Zou dit iets zijn wat de meeste andere supporters tegen de borst zijn?
De intelligente Ajacieden....
Of ben je een smilie vergeten![]()
Overigens lijkt het me logisch dat PSV supporters op een PSV forum de ruimte krijgen.
En kijk naar Maarten. Wij hebben ook onze kinderen. Maar wij nemen ze niet serieus.
Laatst gewijzigd door Jack Reynolds op ma mei 28, 2007 9:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben
Beetje overdreven. Bovendien: iedereen moet het leren. Neem Mr. Ajax, die kwam hier voor het eerst toen hij vier was, volgens mij.Jack Reynolds schreef:PN is net zoals AN: een kinderforum. Veel van de posters zullen nauwelijks ouder zijn dan 16.

@Frank: ik heb in die jaren op PN maar één keer een gele kaart gehad. Dat was toen ik informeerde waarom Wimpey van het forum was gesmeten. Dat deed ik blijkbaar in de verkeerde topic.

Het stinkt aan alle kanten!
-
Ik zeg toch ook niet dat alle jongeren slecht zijn. Maar menig forummer komt er alleen maar om te provoceren. Dat zou jij hier niet accepteren.joey schreef:Beetje overdreven. Bovendien: iedereen moet het leren. Neem Mr. Ajax, die kwam hier voor het eerst toen hij vier was, volgens mij.Jack Reynolds schreef:PN is net zoals AN: een kinderforum. Veel van de posters zullen nauwelijks ouder zijn dan 16.Het is wel waar dat een groot forum minder sociale controle kent. Daar doe je niets aan.
Ik ben
Zelfs dan. Het is niet voor niets een PSV forum. De Ajacieden hebben hun eigen forum om op te schreeuwen, vloeken, schelden enz. En daar wordt ook goed gebruik van gemaakt.Jack Reynolds schreef:Ook wanneer ze onzin schrijven of provoceren? Je hoeft als Ajacied niks te doen om daar van het forum afgegooid te worden. Terwijl die kinderen mogen schreeuwen, vloeken, schelden enz. Vind jij dat normaal?
Als ik op alles wat hier geschreven wordt en wat in mijn ogen niet klopt ga reageren, dan heb ik een dagtaak. Maar dat ga ik niet doen, aangezien ik weet dat ik vaak een andere kijk op dingen heb en ik besef dat ik hier op een Ajaxforum zit.
Maar begrijp ik uit jouw post dat je dat van die intelligente Ajacieden serieus bedoelde?

-
Dus als hier een stel posters komen die jou gaan zieken en provoceren, daar mee weg komen, en jij reageert slechts 1 keer en je wordt er vanaf gegooid, dan vind jij dat terecht? Omdat dit een Ajax-forum is?Frank schreef:Zelfs dan. Het is niet voor niets een PSV forum. De Ajacieden hebben hun eigen forum om op te schreeuwen, vloeken, schelden enz. En daar wordt ook goed gebruik van gemaakt.Jack Reynolds schreef:Ook wanneer ze onzin schrijven of provoceren? Je hoeft als Ajacied niks te doen om daar van het forum afgegooid te worden. Terwijl die kinderen mogen schreeuwen, vloeken, schelden enz. Vind jij dat normaal?
Maar dit forum is geen PN. Kijk naar Harm. Hoe vaak post hij wel geen provocerende teksten. Op PN zou hij allang verwijderd zijn, hier telt hij nog steeds mee.Als ik op alles wat hier geschreven wordt en wat in mijn ogen niet klopt ga reageren, dan heb ik een dagtaak. Maar dat ga ik niet doen, aangezien ik weet dat ik vaak een andere kijk op dingen heb en ik besef dat ik hier op een Ajaxforum zit.
Komt nog eens bij dat er toch een reden moet zijn dat je hier zit en niet op AN. Misschien omdat dit forum volwassener is?
Natuurlijk komen er ook Ajacieden die er alleen maar zijn om te kloten. Maar van een poster als joey kan dat moeilijk beweren.Maar begrijp ik uit jouw post dat je dat van die intelligente Ajacieden serieus bedoelde?
Ik ben
Dat hangt ervan af op wat voor manier ik reageer. Als ik met een (echte) provocatie reageer, kan ik me er iets bij voorstellen. Wat ik hier doe, zijn hoogstens kwinkslagen.Jack Reynolds schreef:Dus als hier een stel posters komen die jou gaan zieken en provoceren, daar mee weg komen, en jij reageert slechts 1 keer en je wordt er vanaf gegooid, dan vind jij dat terecht? Omdat dit een Ajax-forum is?
En ook hier zitten mensen die niet-Ajacieden liever hier niet zien en dat ook duidelijk laten blijken. Daar had ik lang tegenin kunnen gaan op een provocerende manier. Maar wat schiet ik daar mee op?
Ik zit niet op AN, omdat dat hetzelfde is als PN. Net zo puberachtig, net zo schreeuwerig en net zo groot. Niets voor mij.Jack Reynolds schreef:Komt nog eens bij dat er toch een reden moet zijn dat je hier zit en niet op AN. Misschien omdat dit forum volwassener is?
Meestal (

Frank schreef:Meestal () is het hier inderdaad volwassener, maar nogmaals: tijdens de laatste competitiewedstrijden was daar weinig meer van te merken. Ik heb toen ook getwijfeld en me regelmatig afgevraagd wat ik hier ook al weer deed.

Dan lopen de gemoederen even hoog op. Na een tijdje doet iedereen weer normaal. Maar jou kennende kun je dat allemaal goed relativeren. Het is maar voetbal.
Kromkamp heeft flinke verwondingen, maar de schade valt gelukkig mee. Trieste bedoening...
Het PN is begonnen als dit forum, maar is enigszins slachtoffer geworden van het succes. Er zijn op het PN honderden reacties per dag, dat kan hier niet gezegd worden. Wat de kwaliteit hier weer enorm ten goede komt.
En inderdaad, op een PSV forum mogen PSV'ers meer zeggen dan Ajacieden. Maar dat lijkt me logisch.
Jouw verhalen over intelligente Ajacieden die zonder reden eraf gegooid worden zijn trouwens onzin, een uitzondering daargelaten.
Ook, en omdat dit forum veel en veel kleiner is dan het PN.Jack Reynolds schreef:Komt nog eens bij dat er toch een reden moet zijn dat je hier zit en niet op AN. Misschien omdat dit forum volwassener is?
Het PN is begonnen als dit forum, maar is enigszins slachtoffer geworden van het succes. Er zijn op het PN honderden reacties per dag, dat kan hier niet gezegd worden. Wat de kwaliteit hier weer enorm ten goede komt.
En inderdaad, op een PSV forum mogen PSV'ers meer zeggen dan Ajacieden. Maar dat lijkt me logisch.
Jouw verhalen over intelligente Ajacieden die zonder reden eraf gegooid worden zijn trouwens onzin, een uitzondering daargelaten.
Ach, elk forum heeft zijn charme. PN en AN zijn bijvoorbeeld laagdrempelig. Hier moet je toch een beetje wennen. Het duurt wel even voor je alle 75 persoonlijkheden van wijlen Buijtendijk hebt leren kennen.
De nieuwspagina's van AN en PN zijn onovertroffen. Er is denk ik niemand hier die er geen gebruik van maakt. Wij hebben wel eens overwogen om ook een nieuwspagina te starten, maar daar beginnen we niet eens aan. Tegen AN kunnen we toch niet op.

De nieuwspagina's van AN en PN zijn onovertroffen. Er is denk ik niemand hier die er geen gebruik van maakt. Wij hebben wel eens overwogen om ook een nieuwspagina te starten, maar daar beginnen we niet eens aan. Tegen AN kunnen we toch niet op.

Ik kreeg een ban op PN omdat ik een grappig stukje schreef met notulen van de vergadering tussen de KNJB, Van Eijden en Luinge. Ik schreef dat naar aanleiding van een rode kaart van Kezman (geloof ik), die volgens de PSV'ers was gegeven vanwege het feit dat hij daardoor Ajax-PSV zou missen. De reden voor mijn schorsing was dat ik het woord neuzen gebruikte om naar Ajax te verwijzen! Dus PN beschermt Ajacieden wel degelijk tegen scheldwoorden en onheuse bejegeningen! 

Wat een zelfkennis! Doe er iets mee!Frank schreef:Definieer normaal, zeker als een Ajacied op een PSV site?
Daar zullen de meningen altijd verdeel over blijven. Mijn ervaring is dat als een Ajacied op het PN netwerk post, hij van zichzelf denkt normaal te posten terwijl de PSV-ers het veel sneller als provocatie zien.