Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
Nogmaals, het heeft geen zin om met vorig jaar te vergelijken. Een seizoen waarin PSV historisch veel punten laat liggen, moet Ajax gewoon kampioen worden. En natuurlijk zullen er in de volgende jaren weer 11 man op het veld staan, maar een Stam en een Davids vervang je niet zomaar. Jarenlang zaten we op ervaren spelers te wachten, nu hebben we 2 kanjers, ook nog Nederlanders en weten we het nog te verprutsen. Gemiste kans.joey schreef:
Precies. En dat volgend seizoen de laatste kans is geloof ik ook niet. Ajax zal het seizoen erop ongetwijfeld weer met elf spelers aan de aftrap verschijnen.
-
- AT Toto winner 15/16
:yes: :xyxthumbs:Jöhnk schreef:Waar vergeet ik dat dan? Ik heb het niet eens over dat seizoen. Het is van Geel die het daar steeds over heeft opdat wij geloven dat dit een goed seizoen is.
Ik word zó ontzettend moe van dat vergelijken de hele tijd. Kijk lekker naar het nu en de toekomst. Blind is weg en komt niet meer terug. Punt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
PSV stond elf wedstrijden voor het einde elf punten voor. Dat mág je niet meer weggeven.brigade zuid schreef:AJAX heeft betere selectie.joey schreef:Dat PSV geen kampioen wordt is pas een schande! :yes:
PSV heeft een prima selectie. Allemaal internationals en toppers als Gomes, Alex en Farfan. Bovendien begon PSV aan de competitie met een min of meer ingespeeld team.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat lul je slap?brigade zuid schreef:Moet jij zeggen met je Excelsior en ik vind het falen van Fnoord ongeveer net zo belangrijk nou goed.Thomas schreef:Volgens mij mis je een club in je sig, BZ. Of is het falen van Feyenoord belangrijker? ;)
Nee hoor. De basis van PSV is gewoon ijzersterk. Vanwege de arrogantie en gemakzucht gaan ze op hun bek maar dit team was gewoon de favoriet voor de titel. Zeker aangezien de kern al tijdje samen speelt.brigade zuid schreef:AJAX heeft betere selectie.joey schreef:Dat PSV geen kampioen wordt is pas een schande! :yes:
De basis van Psv is erg goed, maar spelers als Salcido en Da Costa zijn in het begin erg omhooggeschreven. Vorig seizoen was Psv beter.
Maar het ging niet over de basis, het ging over de selectie. Dan vind ik de selectie van Ajax inderdaad beter. Blijft staan dat het een schande is dat Psv die enorme voorsprong heeft ingeleverd.
Maar het ging niet over de basis, het ging over de selectie. Dan vind ik de selectie van Ajax inderdaad beter. Blijft staan dat het een schande is dat Psv die enorme voorsprong heeft ingeleverd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ik wil wel eens zien hoe ze deze goal gaan naspelen:
http://www.voetbaldump.nl/goal-dennis-b ... le-united/
http://www.voetbaldump.nl/goal-dennis-b ... le-united/
Sign your name on
the dotted line: