Stam zal zelf aangeven of hij kan spelen of niet. Ik geloof niet dat Van Gaal risico's neemt, hij is daar m.i. straight in.Marillion schreef:Risico nemen met een hamstring blessure heeft ook geen zin. Dan mag je binnen 5 a 10 minuten iemand wisselen. Datzelfde geld voor Stam. Je kan wel willen maar met een spierblessure werkt het gewoon niet. Een spuitje helpt niet.
Louis is in ieder geval alvast begonnen met psygologische oorlogsvoering. Iedereen is ziek, zwak en misselijk. Nou ja, het zal wel.
Ondanks de misère van afgelopen dagen denkt Van Gaal hooguit één speler te moeten missen vanwege een blessure of ziekte: Moussa Dembele. De Belgische aanvaller kampt met een pijnlijke hamstring. Hij moest hierdoor het eerste duel al laten schieten. Van Gaal: 'Of Dembele inzetbaar is, beslissen we op de wedstrijddag zelf. Ook in de laatste wedstrijd van het seizoen ben ik niet bereid risico's te nemen.'
Dat is wel psychologische oorlogsvoering. Dembele heeft dit seizoen één keer gescoord tegen Ajax?'Of Ajax bang is voor Dembele? Ik denk het wel, hij heeft indruk gemaakt.