Wat een rare voorstelling van zaken. Kennedy komt voor De Mul, Delorge is een breedteaankoop en Elia willen ze elders stallen.Scherrer schreef:Sneijder die sowieso weg gaat, Perez die wordt weggepest en daar dan spelers als Kennedy, Delorge en Elia voor terug krijgen.![]()
Ik heb al zin in volgend jaar...
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Ik weet ook wel dat er voor Sneijder een duurdere en betere speler zal worden gehaald dan de bankvulling die tot nu toe is aangetrokken maar toch zit de gehele tendens van Eredivisie-prut me niet helemaal lekker. Door het vertrek van Sneijder en het wegterroriseren van Perez raken we wel in één klap 35 tot 40 goals per seizoen (Eredivisie, Beker, Europa en Play-Offs) kwijt, die zullen dus door meerdere mensen overgenomen moeten worden. Dat overnemen van de productie zie ik Delorge en Elia nog niet doen, hooguit dat Kennedy iets toevoegt op dat vlak.
FC Twente wilde hem toch ook? Misschien kun je hem halen voor een appel en een ei, 3-jarig contract geven verhuren aan FC Twente en kijken hoe ie zich ontwikkelt..Thomas schreef:vi.nlOok Ajax laat oog vallen op ADO-spits Elia
21/5/2007 23:02
EXCLUSIEF - Naast FC Twente en FC Utrecht heeft Ajax belangstelling voor ADO Den Haag-aanvaller Eljero Elia.
De twintigjarige Elia, die na de degradatie van ADO wel oren heeft naar een vertrek uit Den Haag, wordt door de Amsterdammers in eerste instantie gezien als een versterking voor de toekomst.
Ajax wil de aanvaller een jaar verhuren en sluit daarbij niet dat dat gebeurt bij ADO. Daar lijkt Elia echte weinig voor de voelen.
Het talent van Elia is in het Zuiderpark nog niet tot volle wasdom gekomen. De linksbuiten heeft zich niet kunnen ontwikkelen tot een vaste waarde bij de Haagse club.
Als Ajax hem zo nodig moet halen heb ik liever dat ze hem verhuren aan een club uit de Eredivisie.
Overigens zegt het me niet zoveel dat hij geen indruk heeft weten te maken bij ADO. In de strijd tegen degradatie heb je vaak meer aan vechters dan aan die ene creatieve en talentvolle speler, aangezien de kwaliteit van de rest van de ploeg toch ondermaats is.
Als je beter wilt worden heb je niks aan een breedteaankoop. Ik word een beetje moe van het beschermen van Martin van Geel. Voorlopig zijn z'n goede daden op een hand te tellen.joey schreef:Wat een rare voorstelling van zaken. Kennedy komt voor De Mul, Delorge is een breedteaankoop en Elia willen ze elders stallen.Scherrer schreef:Sneijder die sowieso weg gaat, Perez die wordt weggepest en daar dan spelers als Kennedy, Delorge en Elia voor terug krijgen.![]()
Ik heb al zin in volgend jaar...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Een TD moet zorgen voor een goede selectie. En het interesseert mij bijzonder weinig of dat een 16 jarige A junior uit Emmercompascuum is of een oud Nederlands international. Het gaat erom dat ze komen en dat ze een duidelijke meerwaarde hebben. Onze eigen jeugd levert bijna jaarlijks prima jongens af die zich staande houden. Daar hebben wij geen Piet de Visser in Zuid Amerika voor nodig die 12 jarige jochies scout.
-
Stam is gehaald door een uiterst gehaaide actie van Van Geel.LucaS schreef:Maar je bent het toch met me eens dat iedereen Huntelaar, Stam en Davids had gekocht als hij/zij daarvoor de mogelijkheden kreeg? Daar vind ik het in ieder geval geen bijzondere TD door.
Huntelaar... voor zover we Steef (wie?) mogen geloven, was dat een oogappeltje van Van Geel. We hebben flink moeten dokken, maar ik vind dat KJH tot nu toe goed presteerd.
Davids is denk ik vooral op voorspraak van HTC gekomen. Van Geel zei ook een paar maanden terug dat hij niet verwacht had dat Davids een dermate grote invloed op het team zou hebben. Als Van Geel dat eerder had geweten, hadden ze vorige zomer meer hun best gedaan voor Edje.
Tot nu toe (huidige transferperiode) beperkt Van Geel zich tot de koopjes, omdat CL-geld nog niet binnen is. Dat vind ik wel een sterk punt van Van Geel. Kennedy binnenhalen voor ong. 1 miljoen euro en 4 jaar vastleggen.. daar gaan we dus echt winst op maken, buiten dat het goede voetballer is.
Van Geel wilde volgens mij al te graag met Juve om tafel gaan zitten. Maar toen het bod tegenviel, is er besloten dat Zdenek beter behouden kon worden.Jöhnk schreef:Grygera...Thomas schreef:Ik wist wel dat Van Geel geen spelers transfervrij zou willen laten vertrekken.
Eerst zien, dan geloven.
Ja, sommige mensen zagen graag jonge spelers naar Ajax komen. Dus wanneer Ajax Ramon Zomer aantrekt moeten we daar nu allemaal hartstikke blij mee zijn.goodfella schreef:Ik was altijd gecharmeerd van MvG omdat hij bij Willem II en AZ spelers wist te halen waarvan ik niks verwachtte, terwijl ze achteraf toch best aardig konden voetballen. Een aantal mensen hier riepen onlangs dat Ajax jeugdige spelers moest aantrekken, nou Elia voldoet aan dat profiel.

Davids heeft Van Geel in de zomer flink voor lul gezet door z'n telefoontjes niet te beantwoorden. Dat is niet in goede aard gevallen bij Van Geel, denk ik.GangstaRiB schreef:Davids is denk ik vooral op voorspraak van HTC gekomen. Van Geel zei ook een paar maanden terug dat hij niet verwacht had dat Davids een dermate grote invloed op het team zou hebben. Als Van Geel dat eerder had geweten, hadden ze vorige zomer meer hun best gedaan voor Edje.
En genoten dat we van hem hebben.Thomas schreef:Van Geel wilde volgens mij al te graag met Juve om tafel gaan zitten. Maar toen het bod tegenviel, is er besloten dat Zdenek beter behouden kon worden.
Verkeerde beslissing. 8 ton is een prima bod voor een blessuregevoelige verdediger met nog slechts een half jaar contract.
ELFHeijblok promoveert naar Ajax
Door: Sander Zeldenrijk
24/05/2007 13:16
Doelman Erik Heijblok mag zich het komende seizoen Ajacied noemen. De ervaren sluitpost van HFC Haarlem tekende vanmiddag een eenjarige verbintenis met de Amsterdamse club. ,,Dit is fantastisch natuurlijk. Er zit nog een optie in het contract om met twee seizoenen te verlengen."
Betekend dat dat Gentenaar AJAX gaat verlaten? Zou ik persoonlijk zonde vinden.Bertje schreef:ELFHeijblok promoveert naar Ajax
Door: Sander Zeldenrijk
24/05/2007 13:16
Doelman Erik Heijblok mag zich het komende seizoen Ajacied noemen. De ervaren sluitpost van HFC Haarlem tekende vanmiddag een eenjarige verbintenis met de Amsterdamse club. ,,Dit is fantastisch natuurlijk. Er zit nog een optie in het contract om met twee seizoenen te verlengen."
"Not even fire can stop us"
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic