En daar is de hand van Van Gaal dus weer eens duidelijk zichtbaar. Toptrainer!Bertje schreef:AZ was wel beter, ja. Het positiespel is vooral beter, waardoor ze iets hebben om ze er doorheen te slepen als de techniek ze in de steek laat.
De play-offs: Ajax-AZ
- martijn401
Ja, maar de veranderingen zijn wel geleidelijk aan doorgevoerd. Vorig seizoen speelde Jaliens, Landzaat, Mathijsen, De Cler, Opdam, Perez, Van Galen en Sektioui nog steeds bij AZ. Maar nieuwe jongens als Schaars, Steinsson, De Zeeuw, Arveladze en Koevermans werden toen al aangetrokken. Van de spelers die afgelopen zomer zijn aangetrokken zijn alleen Jenner, Mendes en Martens echt verzekerd van een basisplaats. Dembele, Donk, Luirink, Boukhari en Cziommer hebben toch lang niet alles gespeeld.
- martijn401
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
-
Zit er wel dik in dat Stam niet mee doet, HTC had dat gisteren al duidelijk laten weten. In het Interview zei hij alleen op Gabri en Edgar te rekenen en niet echt op Stam al noemde hij hem wel , maar met een grote twijfel in zijn stem.Jesse schreef:Volgens Ko doet Stam ook deze wedstrijd niet mee. Is dat zo?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vind het erger dat Sneijder niet meedoet, dan het ontbreken van Stam. In de bekerwedstrijd werd ie in het begin weggespeeld door Dembele. Wellicht kan een gretige en onbevangen Van der Wiel Dembele wel aan.
Het middenveld is nu aanmerkelijk sterker dan vorige zondag, maar wie moet KJH bedienen? Van de flanken verwacht ik weinig; hooguit Perez misschien?
Het middenveld is nu aanmerkelijk sterker dan vorige zondag, maar wie moet KJH bedienen? Van de flanken verwacht ik weinig; hooguit Perez misschien?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley