In ieder geval de opvolger van Sneijder wel, want er liep binnen de selectie van Ajax en in de eredivisie geen gelijkwaardig alternatief rond volgens HtC op de persconferentie. Ik denk zelf dat ze die Fransman die nu bij Ac Milan speelt gaan halen. Hij scoorde de laatste wedstrijd: iets met een G...Thomas schreef:Goh, wat ben ik benieuwd naar dat schaduwelftal. Zowel Ten Cate als Van Geel hebben er inmiddels hun volste vertrouwen in uitgesproken. Zouden er veel spelers van buiten de Eredivisie op staan?Ten Cate: „Misschien vertrekken er nog wel meer spelers bij Ajax. Dat is het lot van onze club. Dat weet je als coach van Ajax. We hebben echter een heel goed schaduwelftal samengesteld. Ik maak me dus geen zorgen.”
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
-
Dat is het grootste talent van Frankrijk en vorig seizoen waren er ook al geruchtjes over zijn komst naar Amsterdam. Maar deze jongen kan naar alle clubs, als hij weg wil bij AC. Die komt echt niet meer naar Ajax hoor.Ajaciedjuh schreef:Alleen maar een gevoel en een speler die in het profiel past. Daarnaast komt hij bij Ac Milan niet tot spelen.
Meer als een gevoel kan ik je niet geven (helaas), maar bedankt voor de naam!
- Ajaciedjuh
Vraag,Thomas schreef:Geen dank hoor. Ik denk zelf dat het gewoon Defour gaat worden. Ik vind het ook opvallend dat zijn naam amper met grote buitenlandse clubs in verband wordt gebracht. Ik heb het gevoel dat er al afspraken zijn gemaakt door Ajax, maar ook dat is nergens op gebaseerd. It's just a feeling.
heeft dufour gepresteerd bij Standaard dit afgelopen jaar ??

Ik heb Defour een aantal keer zien spelen, en hij kan een team echt beter laten spelen, maar heb hem ook wel eens gezien dat het een stuk minder ging...
Als ik moest kiezen uit Boussoufa, Pienaar, Courcuff en Defour, zou ik zeker voor Defour gaan. Dit heeft te maken met zijn leeftijd en capiciteiten, maar het allerbelangrijkste is nog dat hij zelf zo graag naar Ajax wil, omdat hij helemaal gek is op ons clubbie. Meestal geeft dit toch wel wat extra's mee en zijn spelers bereid (weet niet of ik het zo goed schrijf, dus niet in mierenneuk please) om extra ver te gaan. Dit zie je ook altijd bij Heitinga.
Als ik moest kiezen uit Boussoufa, Pienaar, Courcuff en Defour, zou ik zeker voor Defour gaan. Dit heeft te maken met zijn leeftijd en capiciteiten, maar het allerbelangrijkste is nog dat hij zelf zo graag naar Ajax wil, omdat hij helemaal gek is op ons clubbie. Meestal geeft dit toch wel wat extra's mee en zijn spelers bereid (weet niet of ik het zo goed schrijf, dus niet in mierenneuk please) om extra ver te gaan. Dit zie je ook altijd bij Heitinga.
Pompiedom
-
- AT Toto winner 15/16
Maar nog steeds is Tuttosport de aangehaalde bron.mattie schreef:Volgens Talpa zou Huntelaar naar Juve kunnen.
Wat dat betreft is het wel mooi om te zien hoe dat elk jaar weer gaat met die transfergeruchten. Een redelijk onbetrouwbare krant uit Italië komt met het gerucht, de grootste pulpwebsites uit Nederland nemen het gerucht over, waardoor het gerucht voor veel mensen steeds aannemelijker lijkt te worden. Vervolgens presenteert Tien het gerucht nog eens, waardoor het verhaal komende week ook op het gemiddelde kantoor in Nederland tot het gesprek van de dag zal behoren.
En dat terwijl er na het berichtje van Tuttosport nog geen een keer hoor of wederhoor is gepleegd.
EDIT: Jöhnk zegt 't wat beknopter.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
ADPryor moet blijven
NIJMEGEN - Aad de Mos, de trainer van Vitesse, heeft een veto uitgesproken over een vertrek van Anduele Pryor.
De aanvallende middenvelder maakt een stormachtige ontwikkeling door en schoot Vitesse gisteren naar een tweede zege (2-0) op rij tegen NEC, waardoor zijn club nog steeds in de race is om een Intertoto-plek.
Ajax heeft echter interesse in de 22-jarige Amsterdammer. ,,Ik weet dat Ajax-scout Piet Keizer erg van hem gecharmeerd is,’’ aldus trainer De Mos. ,,Maar een transfer is onbespreekbaar. Pryor en keeper Piet Velthuizen mogen onder geen beding weg uit Arnhem.’’
Pryor staat nog tot 2010 onder contract, maar moet volgens De Mos snel voor een langere periode worden vastgelegd. Hij scoorde in de eerste ronde van de play-offs ook al tegen NAC Breda.
Pryor is een van de jonge spelers, die door hun fitheid en ambitie Vitesse aan het eind van het seizoen extra kracht geven. Een jaar geleden maakte hij niet eens deel uit van de A-selectie. Nu is hij al weken de motor in het hart van de ploeg.
Het stinkt aan alle kanten!
Und Sneijder, die ook een heel groot Ajax-fan is natuurlijk.LeonardoSpits schreef:Ik heb Defour een aantal keer zien spelen, en hij kan een team echt beter laten spelen, maar heb hem ook wel eens gezien dat het een stuk minder ging...

Und Sneijder, die ook een heel groot Ajax-fan is natuurlijk
Je gaat dit misschien gek vinden, maar Sneijders rendement is niet zo heel groot... hij pakt tevaak kaarten en als hij geschorst is moet het hele team weer anders worden neergezet, wat vaak toch wel punten kost (denk aan de wedstrijden na zn uitspraak Blinde tyfus hond)
Pompiedom
-
vi.nlOok Ajax laat oog vallen op ADO-spits Elia
21/5/2007 23:02
EXCLUSIEF - Naast FC Twente en FC Utrecht heeft Ajax belangstelling voor ADO Den Haag-aanvaller Eljero Elia.
De twintigjarige Elia, die na de degradatie van ADO wel oren heeft naar een vertrek uit Den Haag, wordt door de Amsterdammers in eerste instantie gezien als een versterking voor de toekomst.
Ajax wil de aanvaller een jaar verhuren en sluit daarbij niet dat dat gebeurt bij ADO. Daar lijkt Elia echte weinig voor de voelen.
Het talent van Elia is in het Zuiderpark nog niet tot volle wasdom gekomen. De linksbuiten heeft zich niet kunnen ontwikkelen tot een vaste waarde bij de Haagse club.
Als Ajax hem zo nodig moet halen heb ik liever dat ze hem verhuren aan een club uit de Eredivisie.
Overigens zegt het me niet zoveel dat hij geen indruk heeft weten te maken bij ADO. In de strijd tegen degradatie heb je vaak meer aan vechters dan aan die ene creatieve en talentvolle speler, aangezien de kwaliteit van de rest van de ploeg toch ondermaats is.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma mei 21, 2007 11:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.