De play-offs: AZ-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:24 pm

Voetske schreef:Bedankt Henk, wissel nog maar een paar keer ...

Einde ...

Nee het is allemaal de schuld van 1 speler..

BABEL

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 20, 2007 1:24 pm

:drecul.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo mei 20, 2007 1:24 pm

Voetske schreef:Sneijder geschorst, prima trainertje onze Henk ...
:icon_twisted.gif: U kunt beiden gaan... HtC voor een zeer defensief Ajax wat zeer onwaardig en is en Sneijder omdat u gewoon een L.. bent om zo dom bezig te zijn...
Weer op zoek naar een Interim coach..

goodfella

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 1:24 pm

Sneijder leert het nooit. Doet ie over 10 jaar nog. Snel voor 18 miljoen verkopen.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo mei 20, 2007 1:24 pm

Mwah, de 2-1 heb ik wel vrede mee. Terechte overwinning van AZ en toch ook een uitslag, waarmee Ajax nog wel wat kan doen in de Arena. Bovendien móet je nu wel aan de bak, dat scheelt ook in het opladen voor die pot.

En Sneijder kan zich nou volledig richten op de onderhandelingen met Valencia.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo mei 20, 2007 1:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 20, 2007 1:25 pm

2-1 is tot daar aan toe (Babel toch), maar Sneijder houdt zich de hele wedstrijd in en dan dit........ wat ongelooflijk stom. Hij dupeert Ajax enorm. Eikel

Izmailov

Bericht door Izmailov » zo mei 20, 2007 1:25 pm

Je had vandaag 3 uitdoelpunten moeten maken. Helaas had Babel weer de oogkleppen van Bonfire opgezet!

Triest wat Sneijder in blessuretijd doet. Hij laat nu het team behoorlijk in de steek. Verder is de nederlaag volkomen terecht en volledig aan trainer en spelers te danken. Wat een gepruts.

999

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 1:25 pm

joey schreef:
Ja, is de schuld van HTC....

:aai.gif: :aai.gif:
Ja, Henkie roept het met zijn wissels over zich af.Lekker die wissels, creeer je voor de tegenstander nog meer druk op je eigen goel door de voorhoede te verzwakken.En gezien de kansen die Az na de wissel van Huntelaar kreeg mag je blij zijn dat het maar 2 - 1 is geworden.Verder geeft de irritatie van Sneijder toch duidelijk aan hoe hij over het verloop van deze wedstrijd denkt.Dat zijn frustraties, frustraties opgeroepen door het achterlijk wisselbeleid van HtC.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 20, 2007 1:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mei 20, 2007 1:26 pm

Ik heb er vertrouwen in!!! Het is jammer om te zien dat er veel Ajax fans zijn die alleen achter hun team staan als ze winnen, en woedend zijn als ze een keer verliezen. :ajaxscarf.gif:
Pompiedom

martijn401

Bericht door martijn401 » zo mei 20, 2007 1:27 pm

Lekker bezig die Sneijder , wat een idioot.
Voor m'n gevoel zat er veel meer in, maar helaas. Het is nog niet gespeeld volgende week er vol voor gaan. :ajaxscarf.gif:

mattie

Bericht door mattie » zo mei 20, 2007 1:27 pm

ajaxhome schreef:
Voetske schreef:Bedankt Henk, wissel nog maar een paar keer ...

Einde ...

Nee het is allemaal de schuld van 1 speler..

BABEL
Ff kijken Babel weg Sneijder weg en Huntelaar weg. Ik geloof dat het druk gaat worden bij ajax :biggrin.gif: Op sneijder na ondanks dat ik hem nu een zeer grote en zeer grote ....... jammer dat hij weg gaat. Die andere 2 ach.....

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 20, 2007 1:27 pm

LeonardoSpits schreef:Ik heb er vertrouwen in!!! Het is jammer om te zien dat er veel Ajax fans zijn die alleen achter hun team staan als ze winnen, en woedend zijn als ze een keer verliezen. :ajaxscarf.gif:
Precies. Daar is een naam voor. Successup...?

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:28 pm

Men doet net of AZ het al heeft gehaald in Alkmaar en dan zo weer neer huis :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif: :berend.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 1:29 pm

Voetske schreef:
joey schreef:

Ja, Henkie roept het met zijn wissels over zich af.Lekker die wissels, creeer je voor de tegenstander nog meer druk op je eigen goel door de voorhoede te verzwakken.En gezien de kansen die Az na de wissel van Huntelaar kreeg mag je blij zijn dat het maar 2 - 1 is geworden.Verder geeft de irritatie van Sneijder toch duidelijk aan hoe hij over het verloop van deze wedstrijd denkt.Dat zijn frustraties, frustraties oproepen door het achterlijk wisselbeleid van HtC.
Volgens mij ben jij ook ergens gefrustreerd door. Vertel het eens ome Voetske! :hupajax.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » zo mei 20, 2007 1:30 pm

Pfff met 2-1 kan ik best leven, maar wat die Sneijder daar aan het doen is is echt niet te beschrijven.
Perez was weer eens dramatisch als basisspeler, dus van hem hoeven we als vervanger van Sneijder ook niet al te veel te verwachten :(

Starring

Bericht door Starring » zo mei 20, 2007 1:30 pm

Perez mag zich bewijzen op 10 volgende wedstrijd, krijgt balletjesafwachter Huntelaar ook weer eens zijn steekballetjes op maat, niet waar?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 20, 2007 1:30 pm

2-1 is ook wel goed te maken, maar Sneijder is daar wel heel belangrijk in.
Hoe kun je je nu zo laten gaan en je ploeg en supporters in de steek laten.

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:31 pm

AZ Terecht winnaar babel 4x voor de keeper 0 gescoord dus ipv 2-1 had het dus 1-3 of 1-4 moeten staan en wie zegt dat babel een goeie voetballer is die is echt niet wijs :excited.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 20, 2007 1:31 pm

2-1 is ook wel goed te maken, maar Sneijder is daar wel heel belangrijk in.
Hoe kun je je nu zo laten gaan en je ploeg en supporters in de steek laten.

mattie

Bericht door mattie » zo mei 20, 2007 1:32 pm

Voetske schreef:
joey schreef:

Ja, Henkie roept het met zijn wissels over zich af.Lekker die wissels, creeer je voor de tegenstander nog meer druk op je eigen goel door de voorhoede te verzwakken.En gezien de kansen die Az na de wissel van Huntelaar kreeg mag je blij zijn dat het maar 2 - 1 is geworden.Verder geeft de irritatie van Sneijder toch duidelijk aan hoe hij over het verloop van deze wedstrijd denkt.Dat zijn frustraties, frustraties opgeroepen door het achterlijk wisselbeleid van HtC.
dus sneijder laten blijven en HtC eruit :yourock.gif: misschien blijft sneijder dan wel. Echt waar via de Radio hoorde ik al zeggen dat men niet goed begreep wat HtC deed toen Huntelaar eruit gehaald werd. Ik neem aan dat dit straks tijdens de "evaluatie" meegenomen wordt en dat ze eruit komen dat hij beter maar weer ergens assistent kan gaan worden.

999

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 1:32 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:
joey schreef: Ja, is de schuld van HTC....

Ja, Henkie roept het met zijn wissels over zich af.Lekker die wissels, creeer je voor de tegenstander nog meer druk op je eigen goel door de voorhoede te verzwakken.En gezien de kansen die Az na de wissel van Huntelaar kreeg mag je blij zijn dat het maar 2 - 1 is geworden.Verder geeft de irritatie van Sneijder toch duidelijk aan hoe hij over het verloop van deze wedstrijd denkt.Dat zijn frustraties, frustraties oproepen door het achterlijk wisselbeleid van HtC.
Volgens mij ben jij ook ergens gefrustreerd door. Vertel het eens ome Voetske! :hupajax.gif:
Ach, dat begrijp je toch niet.Daar heb jij te weing hersens voor ...
Blij met de punten ...

Izmailov

Bericht door Izmailov » zo mei 20, 2007 1:32 pm

Wat vonden jullie van Urby?

Dat is toch gewoon een karikatuur van een linksback? DRA-MA-TISCH!

Overigens blijft hij na Kopenhagen elke wedstrijd dezelfde fout maken, dus bijster intelligent zal hij ook wel niet zijn....

Arwin

Bericht door Arwin » zo mei 20, 2007 1:32 pm

Ik ben eigenlijk bozer om die gele kaart van Sneijder, dan om de nederlaag. Ik had het ongeveer al drie keer aangegeven dat hij dat nou met zijn stomme kop juist net niet moest doen.

Ik had er wel een beetje rekening mee gehouden dat we vandaag misschien een kleine nederlaag zouden krijgen te verwerken. Misschien had die 2-1 sowieso wel gevallen, maar een wissel Lindenbergh voor Huntelaar vind ik altijd ongebrijpelijk. Typische Koeman wissel, je weet dat je dan alleen maar meer onder druk komt te staan.

2-1 is natuurlijk een uitslag waar je nog wel wat mee kunt met een thuiswedstrijd voor de boeg, waarin je Gabri en Davids er weer bij hebt en wellicht ook nog Stam terug. Maar precies de man die ons vaak aan een doelpunt helpt, moet je nu weer missen door zijn stomme gedrag wat nooit eens veranderd.

Ik ben pessimistisch over het halen van de CL omdat we dit seizoen nu vier keer tegen AZ hebben gespeeld, en geen enkele keer hebben gewonnen. Aanstaande zondag zullen we moeten winnen en verdedigend goed moeten blijven staan. Ik geloof er niet echt in, ook omdat we zowel in de bekerfinale als vandaag duidelijk de onderliggende partij waren tegen AZ.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 20, 2007 1:33 pm

Dat is heel het punt. Die gast maakt continu dezelfde fouten. Elke cent die je ervoor krijgt aanpakken en met een strik eromheen naar een rijke club in Rusland sturen.

mattie

Bericht door mattie » zo mei 20, 2007 1:33 pm

ajaxhome schreef:AZ Terecht winnaar babel 4x voor de keeper 0 gescoord dus ipv 2-1 had het dus 1-3 of 1-4 moeten staan en wie zegt dat babel een goeie voetballer is die is echt niet wijs :excited.gif:
Had je de radio eens moeten horen. Volgens mij zijn ze klaar gekomen als hij aan de bal kwam of weer eens een goeie actie had.
Wat dacht je van onze technische staf..... :hypocrite.gif:

Plaats reactie