De play-offs: AZ-Ajax
- Daily Blind
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
Eindigt het toch nog precies hoe je het verwacht. CL gaan we niet halen, AZ gaat zeker minimaal een keer scoren in de Arena en die KUT Sneijder ik heb er echt geen woorden voor. Iedereen bij AZ lacht zich dood, op zo'n plek in de 93e minuut nog ff je gele kaart pakken. Wat een onprofessionele kut voetballer.
- Ajaciedjuh
Inderdaad KUT sneijderArwin schreef:Eindigt het toch nog precies hoe je het verwacht. CL gaan we niet halen, AZ gaat zeker minimaal een keer scoren in de Arena en die KUT Sneijder ik heb er echt geen woorden voor. Iedereen bij AZ lacht zich dood, op zo'n plek in de 93e minuut nog ff je gele kaart pakken. Wat een onprofessionele kut voetballer.
Arwin schreef:Eindigt het toch nog precies hoe je het verwacht. CL gaan we niet halen, AZ gaat zeker minimaal een keer scoren in de Arena en die KUT Sneijder ik heb er echt geen woorden voor. Iedereen bij AZ lacht zich dood, op zo'n plek in de 93e minuut nog ff je gele kaart pakken. Wat een onprofessionele kut voetballer.
Geen CL? Ajax kan dit thuis afmaken. Maar alleen echte fans blijven geloven in hun ploeg.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09