De play-offs: AZ-Ajax
Je moet geen appels met peren vergelijken... volgende weeg zijn Stam, Gabri en Davids er weer bij... Het zal mij zeker niet verbasen als Heitinga in het centrum speelt en Vermaelen op de plaats van Emanuelson.Drie keer raden wat de tactiek van AZ wordt komende zondag in de Arena in de eerste minuten?
Pompiedom
- Daily Blind
Die waren er in de bekerfinale anders wel bij.LeonardoSpits schreef:Je moet geen appels met peren vergelijken... volgende weeg zijn Stam, Gabri en Davids er weer bij... Het zal mij zeker niet verbasen als Heitinga in het centrum speelt en Vermaelen op de plaats van Emanuelson.Drie keer raden wat de tactiek van AZ wordt komende zondag in de Arena in de eerste minuten?
????.Huntelaar staat finaal op een eilandje ..Zlatan Son of God schreef:Dat is het gehele seizoen al het geval.. denkl dat het ook deels komt door het passieve spel van KJH.Arwin schreef:Afgaande op de radio krijgt Huntelaar zelf niets mee en wordt hij wel constant zelf afgefloten voor het minste of geringste.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 20, 2007 12:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Hij staat zo vaak stil en speelt verstoppertje.. daardoor mist hij vaak net een beetje snelheid in de duels, wat hij met zijn handjes probeert te compenseren.Voetske schreef:????.Zlatan Son of God schreef:Dat is het gehele seizoen al het geval.. denkl dat het ook deels komt door het passieve spel van KJH.Arwin schreef:Afgaande op de radio krijgt Huntelaar zelf niets mee en wordt hij wel constant zelf afgefloten voor het minste of geringste.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
typisch Ajax....Arwin schreef:Kunnen ze niet eens gelijk scherp beginnen aan een helft? Het lukte AZ in de bekerfinale. Het lukt ze vandaag, het lukt ze in de tweede helft bijna weer direct te scoren.
Drie keer raden wat de tactiek van AZ wordt komende zondag in de Arena in de eerste minuten?

AZ is veel scherper begonnen aan de 2e helft. Babel krijgt het een stuk moeilijker nu Jaliens op hem gaat spelen.
Ik hoor dat Koevermans gaat komen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg..