Ik vond het altijd een eer als ik de voorbereider van een doelpunt was, blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer zo ..Zuidema schreef:Hij passeert vrij gemakkelijk tot dusver, maar hij had al 2 keer daarna moeten afgeven op KJH.Zlatan Son of God schreef:Is het weer zo ver met Babel? 15 minuten goed en 75 drama?
De play-offs: AZ-Ajax
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Klopt die passie mis ik ook te vaak bij AJAX. Het gaat om het eind resultaat en niet je persoonlijke erelijst!Voetske schreef:Ik vond het altijd een eer als ik de voorbereider van een doelpunt was, blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer zo ..Zuidema schreef:Hij passeert vrij gemakkelijk tot dusver, maar hij had al 2 keer daarna moeten afgeven op KJH.Zlatan Son of God schreef:Is het weer zo ver met Babel? 15 minuten goed en 75 drama?
Dat zou een taak voor de trainer moeten zijn ...Zlatan Son of God schreef:Klopt die passie mis ik ook te vaak bij AJAX. Het gaat om het eind resultaat en niet je persoonlijke erelijst!Voetske schreef:Ik vond het altijd een eer als ik de voorbereider van een doelpunt was, blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer zo ..Zuidema schreef: Hij passeert vrij gemakkelijk tot dusver, maar hij had al 2 keer daarna moeten afgeven op KJH.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Klopt helemaal Voetske, maar als de trainer beide vleugelspelers in de hemel blijft prijzen zullen ze hier nooit verandering in brengen!Voetske schreef:Dat zou een taak voor de trainer moeten zijn ...Zlatan Son of God schreef:Klopt die passie mis ik ook te vaak bij AJAX. Het gaat om het eind resultaat en niet je persoonlijke erelijst!Voetske schreef: Ik vond het altijd een eer als ik de voorbereider van een doelpunt was, blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer zo ..
Klopt het dat het duo Vermaelen en vooral Van der Wiel wel goed speelt?
En Roger nu centrale verdediger, Van der Wiel centrale middenvelder en Heitinga rechts op Martens volgens radio 1?
En Roger nu centrale verdediger, Van der Wiel centrale middenvelder en Heitinga rechts op Martens volgens radio 1?
Laatst gewijzigd door Arwin op zo mei 20, 2007 12:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.