Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 8:21 pm

Arwin schreef:Ik zie ook liever sowieso een jonge spits komen, ja. Ajax kan hij zich niet blijven veroorloven om oude spelers te halen, we moeten in de toekomst toch echt weer spelers doorverkopen om financiaal rond te draaien. Bovendien kan een jonge spits zich rustig opwerken achter Huntelaar, terwijl een oude spits voor een basisplaats terug naar Ajax komt als hij daadwerkelijk goed genoeg is. Dat gaat frustraties opleveren.
Ik zou liever nog geen opvolger voor Huntelaar halen zolang Huntelaar niet vertrekt. Alleen als je bang bent dat hij het jaar erop niet meer haalbaar is, kun je het doen, maar over het algemeen ontwikkelen spelers zich beter met een basisplaats.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 8:35 pm

Bertje schreef:
Arwin schreef:Ik zie ook liever sowieso een jonge spits komen, ja. Ajax kan hij zich niet blijven veroorloven om oude spelers te halen, we moeten in de toekomst toch echt weer spelers doorverkopen om financiaal rond te draaien. Bovendien kan een jonge spits zich rustig opwerken achter Huntelaar, terwijl een oude spits voor een basisplaats terug naar Ajax komt als hij daadwerkelijk goed genoeg is. Dat gaat frustraties opleveren.
Ik zou liever nog geen opvolger voor Huntelaar halen zolang Huntelaar niet vertrekt. Alleen als je bang bent dat hij het jaar erop niet meer haalbaar is, kun je het doen, maar over het algemeen ontwikkelen spelers zich beter met een basisplaats.
Ajax zit echter in een situatie waarbij het grote talenten al in een eerder stadium moet halen, wellicht voordat ze klaar zijn voor een basisplaats. Anders is de kans namelijk groet dat er interessantere kapers op de kust komen en/of dat de marktwaarde van de speler te hoog wordt. Veel spelers (zie Zlatan) zullen zich op de bank dan inderdaad minder snel ontwikkelen dan wanneer ze in de basis staan, maar van trainen word je ook beter. En van trainen bij Ajax ontwikkelt een speler zich dan ook nog eens sneller dan trainen bij Mälmo of America. Althans, dat lijkt me wel de bedoeling. Oftewel, een speler zal zich met invalbeurten minder snel in een stroomversnelling ontwikkelen maar die ontwikkelingen komen er zeker wel. Wellicht is dat zelfs beter voor Ajax omdat de grote Europese clubs op die manier niet in hype-mode worden gesteld en ze om die reden wellicht nog een tijdje afwachten alvorens het hoofd van onze nieuwste ongeslepen diamant op hol te brengen.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr mei 18, 2007 8:43 pm

Als je alleen maar spelers voor de basis haalt scoor je nooit meer een Litmanen of Kanu.

Bovendien blijven spelers tegenwoordig zo kort dat je met de jeugdopleiding de reservebank niet eens op peil kan houden.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 8:47 pm

Thomas schreef:
Bertje schreef:
Ajax zit echter in een situatie waarbij het grote talenten al in een eerder stadium moet halen, wellicht voordat ze klaar zijn voor een basisplaats. Anders is de kans namelijk groet dat er interessantere kapers op de kust komen en/of dat de marktwaarde van de speler te hoog wordt. Veel spelers (zie Zlatan) zullen zich op de bank dan inderdaad minder snel ontwikkelen dan wanneer ze in de basis staan, maar van trainen word je ook beter. En van trainen bij Ajax ontwikkelt een speler zich dan ook nog eens sneller dan trainen bij Mälmo of America. Althans, dat lijkt me wel de bedoeling. Oftewel, een speler zal zich met invalbeurten minder snel in een stroomversnelling ontwikkelen maar die ontwikkelingen komen er zeker wel. Wellicht is dat zelfs beter voor Ajax omdat de grote Europese clubs op die manier niet in hype-mode worden gesteld en ze om die reden wellicht nog een tijdje afwachten alvorens het hoofd van onze nieuwste ongeslepen diamant op hol te brengen.
Ik vind het leuk dat je graag veel schrijft, maar je zegt dus werkelijk hetzelfde als ik.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 18, 2007 8:51 pm

Fijn hè ? :00000620.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 8:53 pm

Is dat zo? Ik kreeg de indruk dat jij het niet zoveel nut vindt hebben om een talentvolle speler te halen en hem vervolgens geen basisplek te geven (behoudens uitzonderingen). Daar ben ik het dus niet mee eens.

Ronald!

Bericht door Ronald! » za mei 19, 2007 2:31 pm

Premiership Rumour Mill: Hendrie set to quit Villa for Ajax
Last updated at 11:05am on 18th May 2007

Comments Comments

Aston Villa midfielder Lee Hendrie has revealed he could be set for a dramatic move to Ajax after spending much of last season on loan at Stoke City.

He does not feature in Martin O'Neill's long-term plans at Villa Park but the Dutch giants asked about him last season and he said: "There was interest from abroad and it is now a case of seeing if that interest still stands."

Scroll down for more

Lee Hendrie
Afbeelding
Dutch delight? Lee Hendrie is set to clean up for Ajax

"I've still no idea what is happening. I've got a meeting at the end of this week with my agent and things should become clearer. I know a few clubs are interested, but nothing concrete has been said to me as yet.

"Stoke City have mentioned about signing permanently, and I have to speak to them about it. If possible I would like to stay in the Premiership."

Steven Taylor has pledged his future to Newcastle after expressing delight at the appointment of Sam Allardyce as the new manager at St James' Park.

The promising central defender believes Big Sam has the passion, drive and commitment to bring the best out of the Toon Army's underachievers and turn them into contenders for honours.

And he is hoping one of the new chief's first jobs will be to offer him a new contract so he can play a central role in the Magpies' flight towards better times.

Taylor has emerged through the ranks and has seen four managers at the club since joining as a youngster.

But he expects a long period of stability now that the former Bolton boss is at the helm and said: "I am very excited to see Sam Allardyce here. He is a very ambitious manager and it is what this football club needs.

"He is high profile and did a fantastic job for Bolton. I am really looking forward to it, he met the players and came across very well.
dailymail.co.uk

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za mei 19, 2007 2:37 pm

Ken hem niet, maar als ik zo op VI kijk was het toch wel een vaste waarde voor Aston, tot vorrig jaar.. (verdreven door Bouma?)
Pompiedom

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 19, 2007 2:44 pm

Hebben we helemaal niks aan!
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 19, 2007 2:46 pm

Hendrie is een middenvelder die al jaren in verband gebracht wordt met Ajax door de Engelse pers. Volgens mij weet niemand verder ook waarom.

Steve Sidwell gaat volgens The Dailly Mirror naar Chelsea, trouwens.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 19, 2007 2:50 pm

Elke Engelse voetballer die een bal recht vooruit kan trappen zit op een vet contract. Lijkt me dus niets. (Vergelijk Ball>PSV)
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » za mei 19, 2007 5:22 pm

In dat stuk staat dat Ajax vorig jaar interesse had. Nu weten ze nog eens of die interesse nog wel bestaat dit jaar, als die ooit al bestaan heeft.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za mei 19, 2007 6:11 pm

In navolging van Ajax heeft ook Anderlecht belangstelling voor Marius Constantin. De 22-jarige rechtsback moet trainer Franky Vercauteren van meer defensieve opties gaan voorzien. Ajax zou echter een streepje voor hebben bij Constantin, die ook op het verlanglijstje staat van Fenerbahce. (Belgische media

voetbalzone

Tja, heb het niet voor niks in ''onbetrouwbaar'' geplaatst.
Pompiedom

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 19, 2007 9:57 pm

Wordt ook op dit forum van Anderlecht gemeld. Blijkbaar is er aardig wat belangstelling voor deze jongen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 19, 2007 10:05 pm

Grappig forum, ze noemen AJAX na-apers omdat ze waarschijnlijk ook de Zuid-Amerikaanse markt op gaan.. wat denken die kut-belgen dan, dat Anderlecht de enige club uit Europa is die Zuid Amerikanen mag halen?

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 19, 2007 10:11 pm

Denken ze dat Roemenië in Zuid-Amerika ligt? :smallgrin.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za mei 19, 2007 10:48 pm

Klopt het dan toch wat ze over Belgen zeggen? :confused.gif:

Roemenie... licht dat niet tussen Suriname en Mexico in?

Misschien zijn ze vergeten dat wij al redelijk wat zuid-Amerikanen hebben versleten in de naam van Maxwell, Leonardo, Rosales, Wamberto, Juan, Gabrich, succesvol of niet...
Pompiedom

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 9:17 am

In Roemenië hebben ze inmiddels ook door dat er iets loos is, al nemen ze het bericht gedeeltelijk van een Belgische site over. Iemand die chocola kan maken van de laatste regels?

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mei 20, 2007 10:01 am

Ik keek nog wel eens stiekem op AjaxShowtime, maar na wat ik nu weer heb gelezen is die verleiding officieel weg:
Volgens Ajax.punt.nl is Patrick Kluivert vanochtend op het vliegveld van Antwerpen gesignaleerd na een vervroegde terugkomst van zijn vakantieadres om in het bijzijn van zijn zaakwaarnemer met een delegatie van Ajax, te praten over een eventuele overgang. Dit bericht lijkt haaks te staan op wat Martin van Geel afgelopen weken zij; Hij vzij, met alle respect, Kluivert geen aanwinst voor Ajax te vinden. Ajax.punt.nl meldt ook geen bron.

AjaxF-side.NL
Volgens dezelfde site heeft ook Thiago Motta, voorheen bekend als een van de grootste talenten bij FC Barcelona maar de laatste jaren vooral gekweld door blessures, een mondeling akkoord met Motta over een overgang.

Ook meldt dezelfde site dat Ajax een bod van 4 miljoen heeft uitgebracht op Ludovic Giuly van Barcelona. Voor dit bedrag zou de Fransman mogen vertrekken uit Barcelona.

Als klap op de vuurpijl zou volgens deze site Ajax met AZ in een vergevorderd stadion zijn over de transfer van Julian Jenner. Een opmerkelijk bericht aangezien de Alkmaarders eerder lieten weten Jenner niet aan concurrenten te willen verkopen. Tom de Mul is echter kandidaat om in de deal met Jenner betrokken te worden als ruil.

Als we Ajax.punt.nl mogen geloven is er al veel geregeld en afgerond, alleen de bron van deze berichten licht vooralsnog op het kerkhof....
Mochten deze berichten niet blijken te kloppen dan kan deze site beter zichzelf besluiten op te heffen want hun geloofwaardigheid is dan gezakt tot onder het vriespunt!!
Giuly :drecul.gif:

En wat moet Ajax nou met Backircoglu, Giuly, Delorge, De Mul, Babel, Huntelaar, Kluivert, Mitea + Perez als er maar 3 plaatsen zijn in te vullen....

wat een mafkezen.
Pompiedom

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 1:45 pm

Ik las dit bericht laatst ook op AN. Het is een fopbericht.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 20, 2007 1:48 pm

''Volgens dezelfde site heeft ook Thiago Motta, voorheen bekend als een van de grootste talenten bij FC Barcelona maar de laatste jaren vooral gekweld door blessures, een mondeling akkoord met Motta over een overgang. ''

Motta heeft een akkoord met wie?

''Hij vzij, met alle respect, Kluivert geen aanwinst voor Ajax te vinden. ''

Hij zei.

Dit soort berichten zou ik niet zo serieus nemen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mei 20, 2007 1:49 pm

Dit soort berichten zou ik niet zo serieus nemen.
Daarom zet ik het ook in onbetrouwbaar :anew.gif:
Pompiedom

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 2:41 pm

Anderlecht en Ajax willen jonge Roemeen
zaterdag 19 mei 2007

Anderlecht zoekt een rechtsachter en heeft nu een jonge Roemeen op het oog. Het gaat om Marius Constantin van Rapid Boekarest. De 22-jarige verdediger staat echter ook in de belangstelling van Ajax.

Constantin is 1,85 meter groot en verzamelde al één selectie voor de nationale ploeg van Roemenië. Dat is echter wel al van 2004 geleden.

De Roemeen speelde dit seizoen al 23 wedstrijden bij Rapid. Met Ajax zou hij al aan het onderhandelen zijn.
Belgiumsoccer.be

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo mei 20, 2007 3:33 pm

LeonardoSpits schreef:Ik keek nog wel eens stiekem op AjaxShowtime, maar na wat ik nu weer heb gelezen is die verleiding officieel weg:
Volgens Ajax.punt.nl is Patrick Kluivert vanochtend op het vliegveld van Antwerpen gesignaleerd na een vervroegde terugkomst van zijn vakantieadres om in het bijzijn van zijn zaakwaarnemer met een delegatie van Ajax, te praten over een eventuele overgang. Dit bericht lijkt haaks te staan op wat Martin van Geel afgelopen weken zij; Hij vzij, met alle respect, Kluivert geen aanwinst voor Ajax te vinden. Ajax.punt.nl meldt ook geen bron.

AjaxF-side.NL
Volgens dezelfde site heeft ook Thiago Motta, voorheen bekend als een van de grootste talenten bij FC Barcelona maar de laatste jaren vooral gekweld door blessures, een mondeling akkoord met Motta over een overgang.

Ook meldt dezelfde site dat Ajax een bod van 4 miljoen heeft uitgebracht op Ludovic Giuly van Barcelona. Voor dit bedrag zou de Fransman mogen vertrekken uit Barcelona.

Als klap op de vuurpijl zou volgens deze site Ajax met AZ in een vergevorderd stadion zijn over de transfer van Julian Jenner. Een opmerkelijk bericht aangezien de Alkmaarders eerder lieten weten Jenner niet aan concurrenten te willen verkopen. Tom de Mul is echter kandidaat om in de deal met Jenner betrokken te worden als ruil.

Als we Ajax.punt.nl mogen geloven is er al veel geregeld en afgerond, alleen de bron van deze berichten licht vooralsnog op het kerkhof....
Mochten deze berichten niet blijken te kloppen dan kan deze site beter zichzelf besluiten op te heffen want hun geloofwaardigheid is dan gezakt tot onder het vriespunt!!
Giuly :drecul.gif:

En wat moet Ajax nou met Backircoglu, Giuly, Delorge, De Mul, Babel, Huntelaar, Kluivert, Mitea + Perez als er maar 3 plaatsen zijn in te vullen....

wat een mafkezen.
Dat bericht is overgenomen van zo'n site waar je zelf een nieuwtje als "fop" op kan zetten. Snel weer vergeten dus.

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 6:30 pm

Is suarez wat voor Ajax of te licht voor de subtop :smallgrin.gif:

Plaats reactie