Zie ook dit artikel:Jabu schreef:Chelsea ook niet en volgens Kroatische media zou Alex de overstap naar Chelsea maken voor één euro.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1779
Zie ook dit artikel:Jabu schreef:Chelsea ook niet en volgens Kroatische media zou Alex de overstap naar Chelsea maken voor één euro.
Jabu schreef:volgens Kroatische media zou Alex de overstap naar Chelsea maken voor één euro.
Maakt het uit hóe je eraan komt? Het gaat er om dat je ze hebt.wimpey schreef:PSV naar toernooi in Rusland
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 18 mei 2007 07:48
Bron: msn
PSV doet van 3 tot en met 5 augustus mee aan een toernooi in Rusland. De Eindhovense landskampioen treft daar in ieder geval Real Madrid en organisator Lokomotiv Moskou. AC Milan neemt pas een beslissing na de finale van de Champions League aankomende woensdag.
De organisatoren in Moskou hebben al nagedacht over alternatieven, mocht Milan afzeggen. Het Italiaanse Lazio Roma of de Argentijnse clubs River Plate en Boca Juniors staan dan op de nominatie
Hoe kómt dat PSV toch aan die contacten in Rusland???
China? psv heeft toch een Chinees gehaald (en teruggestuurd?).Maakt het uit hóe je eraan komt? Het gaat er om dat je ze hebt.
Hoe zit het met de contacten van Ajax in China?
Dat snapt ie helemaal niet, dat het dit keer niet doorging had volgens mij alles te maken met het feit dat het Ned. Elftal ook die kant al opging in dezelfde tijd waardoor AJAX niet met een representatief elftal in China kon verschijnen.Demosthenes schreef: Ajax is een keer in China geweest, maar ik heb begrepen dat Fontein wel snapt dat die Chinezen geen Ajaxshirt kopen voor tientallen euro's
In mijn herinnering is Ajax wel een keer in China geweest (niet dat dat bezoek zo belangrijk was).brigade zuid schreef:Dat snapt ie helemaal niet, dat het dit keer niet doorging had volgens mij alles te maken met het feit dat het Ned. Elftal ook die kant al opging in dezelfde tijd waardoor AJAX niet met een representatief elftal in China kon verschijnen.Demosthenes schreef: Ajax is een keer in China geweest, maar ik heb begrepen dat Fontein wel snapt dat die Chinezen geen Ajaxshirt kopen voor tientallen euro's
Fontein dacht wel degelijk aan een goudmijn. Hij zei dat er 100 miljoen potentiele Ajax-supporters zouden zijn en dat heel China Ajax kende, want Cruijff kenden ze ook....Demosthenes schreef:In mijn herinnering is Ajax wel een keer in China geweest (niet dat dat bezoek zo belangrijk was).brigade zuid schreef:Dat snapt ie helemaal niet, dat het dit keer niet doorging had volgens mij alles te maken met het feit dat het Ned. Elftal ook die kant al opging in dezelfde tijd waardoor AJAX niet met een representatief elftal in China kon verschijnen.Demosthenes schreef: Ajax is een keer in China geweest, maar ik heb begrepen dat Fontein wel snapt dat die Chinezen geen Ajaxshirt kopen voor tientallen euro's
@Joey,
Replica's Ja, maar daar hadden psv en feyenoord (Korea en Japan) niet op gerekend, er werd in Rotterdam al aan een goudmijn gedacht (moet bekend voor komen)
en hem na een paar "invalbeurten" weer afserveren, dat is zeker ook goed voor je naamsbekendheid?Baseman schreef:De invalbeurt van Sun bij PSV in de CL was enorm groot nieuws in China, het werkt wel degelijk positief voor je naamsbekendheid. Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat je er dan ook geld uit kunt halen...
voetbalprimeurPSV heeft handen vol aan tweedeklasser
PSV heeft een oefenduel met tweedeklasser H.V.C.H. met moeite gewonnen (3-2). Patrick Kluivert voorkwam in de voorlaatste minuut een blamage voor kersverse landskampioen.
Ruim 4000 toeschouwers zagen de amateurclub brutaal de leiding nemen na nog vijf minuten spelen. John de Jong en Arouna Koné herstelden de opgelopen schade voor rust.
Na rust kregen de Eindhovenaren kans op kans om de score uit te breiden. Daar waar PSV faalde, sloeg H.V.C.H. tien minuten voor tijd toe. Patrick Kluivert voorkwam op aangeven van Cocu in de voorlaatste minuut een blamage.
Opstelling PSV:
Moens (46, Moens), Horsten, Addo, Neervoort, Reiziger (59, Van Aanholt), Van Boekel (59, Ojo), Carrizo, Cocu, Kluivert, Koné en De Jong.